Výrobca: | HK |
Rozpätie: | 0 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Autá - elektrické |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | |
Motor: | 6,5T 120A ESC |
ID Modelu: AM6323 | Zobrazenia: 14614 | Pridané: 4. 11. 2015 o 21:43 | Autor: Josooo
Autor | Správa |
Rupeeert modelár Príspevkov: 965 Moje modely Poslať správu |
Sú to teda mamlasi... nebolo by od veci vyskúšať čo predávajú, ale za tie ceny zase... mne teraz prišli dve sady bateriek, a z každej sady jedna baterka na vyhodenie(jeden článok vyšlahaní) :/ |
seth modelár Príspevkov: 71 Moje modely Poslať správu |
Tiez som si kupil tento kit, prosim ta ktore kombo tam presne mas? A k tym diferakom, este raz a pomalsie, co bolo zle poskladane? Ja tam mam zatial docasne jednosmerne kombo co sa mi povalovalo doma, ale chcem objednat striedak, len com vyckaval ci nebude nieco lacnejsie v ramci vypredajov. Inak spur si menil? Lebo tento mod 0.6 u mna rychlo straca zuby |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
otočenie diferákov majú zle spravené zrejme len u KITov bez elektroniky, verzie už s osadenou elektornikou sú OK. "seth" → musíš otvoriť domčeky diferenciálov a diferenciále otočiť o 180 stupňov, teda budú sa točiť opačne. Modul nechávame pôvodný 0,6, ak sa ti moc derú, zväčši zubovú vôlu - máš to natesno moc. |
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Uz tolko ludi ma vandala ze, mozme spravit zavody s kategoriou ,,Vandal,, |
seth modelár Príspevkov: 71 Moje modely Poslať správu |
Dakujem za odpoved, jo mam KIT, tak to pre istotu skontrolujem. Inak davali ste si potom olej alebo ponechali ste vazelinu? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Teraz zisťujem, že aj tie osadené verzie majú diffy naopak Je to vec vkusu, niekto nechá tak a nerieši, ja som si ich plnil silikónovým olejom. |
seth modelár Príspevkov: 71 Moje modely Poslať správu |
A kolkatku viskozitu si daval? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
už sa úplne napamätám, ale cca 15000 dopredu a 8000 dozadu |
marekrbk modelár Príspevkov: 170 Moje modely Poslať správu |
V Ruzomberku su uz 3 Vandali ,tak zavod kludne . Buga vyzera skvele a jazdi skvele . Chlapec je nadseny z nej ,idem aj sebe jednu kupit . Vsetko od mAto424. Maximalna spokojnost |
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Marekrbk: joooo mato je king. On sa o nas stara a ponuka nam to najlepsie povozeníčko Buduci rok dame stretko niekde a pojazdime |
kamil413413 modelár Príspevkov: 1286 Moje modely Poslať správu |
Keby náhodou to stretko ste zbúchali dajte vediet zoberiem sevika a skúsim dobehnúť. |
marekrbk modelár Príspevkov: 170 Moje modely Poslať správu |
urobim stretko na sobotu kto by mohol nech potvrdi a uvidime |
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Cafte Zatial je vandal neznicitelny, sice nejazdim jak blazom a nemam ani kde skakat 3metrove skoky ale davam mu poriadne zabrat. Zatial som nic nezlomil ani neposkodil |
seth modelár Príspevkov: 71 Moje modely Poslať správu |
Tak uz mam kompletnu aj striedavu elektroniku, siel som do overenej/spominanej zostavy. Mal/mam vsak s nou par problemov. 1. ESC sa mi podarilo nakalibrovat s mojou TX/RX sustavou(Spectrum DX3C) az po reverse plynu na ovladaci, s normalne nastavenym plynom ESC vobec nevedelo nacitat rozsahy plynu vpred a vzad, len neutral. Toto je prvy krat ked sa mi to stalo, neviem ci je to nejaky ESC SW bug alebo nekompatibilita. Support case zatial nejdem vytvarat. 2. Po nakalibrovani, ako uz bolo spominane, som si vsimol, ze ESC funguje naopak, vpred=vzad a vzad=vpred. Vsimol som si to az pocas jazdenia, kedze som si nastavoval drag brake silu a brake silu a vobec sa to tak nespravalo. Este lepsie je to viditelne ked plyn vzad obmedzim len na 20% vykonu motora, chodil som dopredu nie cuval v tomto rozsahu. Ste si isty ze toto je mechanicka zalezitost diferencialov? Lebo predsa kalibracia ESC a ovladaca nema nic spolocne s mechanikou, je to o tom do ktorej strany sa toci motor vpred a do ktorej vzad, ci? Zatial som diferencial nerozoberal, idem sa este pohrat s ESC a poguglit, ci sa s tym uz niekto tiez stretol, lebo Vandalov sa jazdi vo svete dost, tak sa mi nechce verit ze len Matus by si vsimol ze su naopak. 3. Neviem kde robim chybu v pajkovani, ale po 20 minutovej jazde alebo par vacsich skokoch sa mi vzdy uvolni nejaky napajkovany kontakt na motore a musim to napajkovat na novo, ale opat nedrzi to dost silne Nejaka rada? |
kamil413413 modelár Príspevkov: 1286 Moje modely Poslať správu |
čo sa týka pajkovania neviem čo za pajku máš ale ak sa ti dá nastav si najvyššiu teplotu aby sa poriadne zohriali obe plochy a aj po spojení tých pajkovacích plôch ešte podrž na nich pajku nech sa dobre spoja. neviem kde presne spoje v pajkovani myslíš ale to platí všeobecne. |