autor | správa |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, Potrebuje poradit od skusenejsich. Mam na servise buginu od HOTBODIES s 26kovim zhavikom. kedze nemam az take skusenosti so zhavikmi potrebujem poradit. Motor skapina pri nastartovani ako nahle odstranim startovaci zhavic zo sviecky. Ak ho tam neham tak motor slape no po chvili strati vykon a opat zdochne. Skuste mi poradit cim to moze byt pripadne co mam skusit aby motor fungoval ako ma. Nastavit ho uz budem vediet no v tomto pripade to nieje o nastaveni. Teda aspon myslim Za rady dakujem Este jedna vec. Mam este jednu buginu v dielni s R21Z motorom od HPI no tak sa mi zda ze pri pretacani starterom v nom vznika vacsi tlak ako pri tejto 26ke. |
Ivanhoe modelár Príspevkov: 672 Moje modely Poslať správu |
Predpokladajme že máš karburátor správne nastavený a trysky čisté. Problém by mohol byť vo sviečke. Keď som ja jazdil vyrábali sa sviečky tzv. studené a teplé. Bolo treba vybrať správnu sviečku lebo sa stávalo presne to čo opisuješ. Čo sa kompresie týka treba zistiť či ti neuniká tlak medzi hlavou a valcom, prípadne cez sviečku. V neposlednom rade problém môže spôsobovať aj nevhodné palivo. Skúšal si pridať nitrometan? |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
Ivan pouzivam klasicky NItro 16% na auticka rapicon ci jak sa to vola. Obavam sa ze to bude bud tesnenim na vystupe vyfuku...ze netlaci dost do nadrze ale nedava mi zmysel fakt ze to skape hned ked dam prec zhavic. |
Ivanhoe modelár Príspevkov: 672 Moje modely Poslať správu |
Nevhodná sviečka alebo aj bohatá zmes ktorá zhasína sviečku. |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
tak to skusim naskor nastavit podla vedomia a svedomia a uvidime co to da. A skusim aj sviecku vymenit |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
vymen sviecku a urcite nebude zhasinat hned potom ako odpojis zhavenie |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
Maťo keby to bolo len o sviečke tak sa na vás neobraciam a vyriešil by som to sám. Tu bude asi viac problémov naraz. Spálené tesnenie na výfuku, zle zvolené palivo vzhľadom na velky objem motora. Skúsim toto zladiť a uvidím či to poslape |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
ver tomu, ze keby si na vyfuku aj nemal ziadne tesnenie, resp motor by bol bez vyfuku a palivo malo 0% nitra, pri teoreticky spravnom naladeni karburatora by ti motor po odpojeni zhavitka nezhasol... Ak ti po odpojeni zhavitka motor zhasne vplyvom prilis bohatej zmesi, je to pocut na zvuku motora...proste pocujes ze zacne ist akoby tazko, odpaluje tak nahrubo, alebo ako by som to nazval, otacky zacinaju klesat az motor zhasne....ale hned po odpojeni zhavenia by aj tak nezhasol... |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
No ak tak radis tak daj aj typ sviecky nech netapem.... |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Napr. Novarossi C5 by mala byt dobra, tiez som ju daval, do .28ky Radsej zacni teplejsou svieckou, ta ti pojde na "kazdom" motore, akurat ju skor spalis, moc studena ti bude zhasinat na malom objeme (malom na danu sviecku) |
Othello modelár Príspevkov: 2216 Moje modely Poslať správu |
Pani tak nakoniec sa zda ze to co ste zavrhovali pomohlo celemu propblemu. Obycajne tesnenie na vystupe vyfuku na motore a motor slape. Paradox a aj bez zmeny sviecky kedze zmena sviecky bol odzaciatku nezmisel kedze tam je este stale funkcny original Dakujem Vam za rady.... chvala panecku to mam z krku. Ddufam ze sa mi ziadny SMRADLAK neukaze v garazi najblizsi rok |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Autor: mAto424
Správa zaslaná: 8. 10. 2014 o 07:33
no tak to som teda poriadne prekvapeny, pretoze ja som velakrat pocas jazdenie spalil tesnenie na vyfuku, a kedze som nemal na vymenu nic pri sebe, jazdil som dalej a motor uplne v pohode isiel dalej.... ale tak hlavne ze si to vyriesil |