autor | správa |
brontoo modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
Dobrý deň. Rozhodol som sa že si vymodelujem v 3d studiu trup lietadla s tym že si ho nasledne vytlačim po jednotlivych segmentoch (niečo ako prepažky) vrezem z preglejky a oblepym polistirenom a obrusim... všetko mam už vymodelovane ale neviem si dat rady ako to spravne vytlačit aby bola dodržana velkosť daneho trupu dlžka, širka, hrubka, aby mi to pasovalo k planu lietadla.. je to trup k modelu guppy. nasledne by som si chcel z toho spraviť formu a vyrobiť laminatovy trup.. ak mate niekto prosim skusenosti s niečim podobnym bol by som velice vdačny ža každu radu ako dosiahnuť daneho vysledku. jednotlive diely som vyexportoval vo formate AI (adobe ilustrator) a nasledne to otvaram v corely... |
bohdan0000 modelár Príspevkov: 202 Moje modely Poslať správu |
neviem v akom 3D robis ale ked mas vystup ai nemozes mat problém s veľkosťami. Ako vidno na obrázku máš všetky osi rovnakej dĺžky tak natiahni v 3D celý model na 1:1 odmeraj výšku informačne aj šírku čiary osí a to aplikuj v 2D .. No skôr len zmeraj či to sedí maly by sa ti to importovať 1:1 Skús pozrieť či takú formu už niekto nevyrába je to kvantum roboty... |
brontoo modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
robil som to v 3D Max.. idem to skusit prerobit, pretože vyexportovany trup ma velkost 24 metrou...... |
brontoo modelár Príspevkov: 12 Moje modely Poslať správu |
ok. takže sa to podarilo... a trup je presne ako vystrihnuty z planu.. sedi na milimeter... vytvoril som si na pozadi v modelovacom programe, prazdnu tabulku s rozmerom 745mm a do nej som zmenšoval. trup bol vymodelovany podla planu ktory som mal nastaveny vo viewporte ako standardne blueprint..takže som sučasne zmenšoval obe strany aby ostali dodržane proporcie... zajtra to vystrihnem a polepim. |
carbon modelár Príspevkov: 561 Moje modely Poslať správu |
Autor: carbon
Správa zaslaná: 26. 3. 2012 o 22:23
Daj potom vedieť ako to dopadlo. Tiež sa chystám na Guppyho. |