Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Flying wood
Rozpätie: 1600 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - žhaviace
Dĺžka: 1280 mm
Materiál: Drevo
Motor:
Popis

Dnesnim dnom zahajujem stavbu. Motor planujem ASP dvojtakt 6,5ccm. Aky objem by cca mala mat nadrz ?

ID Modelu: AM4785 | Zobrazenia: 7950 | Pridané: 26. 9. 2014 o 15:42 | Autor: hofoo7

1 2 3
Autor Správa
cybernetic
modelár

Príspevkov: 169

Moje modely
Poslať správu
Autor: cybernetic Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 15:52
250-350ml
goro
modelár

Príspevkov: 467

Moje modely
Poslať správu
Autor: goro Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 20:07
Držím palce pridávaj foto. Ja by som to dal na elektro.
Bydlisko: Bratislava ( 57 rokov )
Viktor401
modelár

Príspevkov: 230

Moje modely
Poslať správu
Autor: Viktor401 Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 20:23
elektro ee, spaľovák určite áno
Bydlisko: Bratislava ( 50 rokov )
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 21:53
elektromotorov uz som presiteny , chce to zmenu cybernetic diky , dam tam co najvacsiu aka sa zmesti lebo priestor hned za motorovou prepazkou je maly a este tade musim viest tiahlo k motoru a otacaniu nohy , no som zvedavy ci sa mi to podari dat dokopy do zaciatku dalsej sezony
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
goro
modelár

Príspevkov: 467

Moje modely
Poslať správu
Autor: goro Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 22:10
ved treba si to vskusat a potom sa vratis k elektro. a povies, ze som mal pravdu. pokial by si robil nieco velke tak dobre poviem ti, bude to fasa tam treba spalovak , ale sem by som dal elektro
Bydlisko: Bratislava ( 57 rokov )
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 22:32
elektro ma velku vyhodu ze clovek zapoji akucku a leti , ked sa vyskytne problem u spalovaka je toho vela v com moze byt zavada , no treba to vyskusat mam auto - zhavik a zaklady o tychto motoroch viem , a este mi ide aj o maketovost letu ktora si myslim ze je lepsia u vrciakoch hlavne benzinaky no treba s niecim zacat
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
goro
modelár

Príspevkov: 467

Moje modely
Poslať správu
Autor: goro Správa zaslaná: 26. 9. 2014 o 22:49
Ano v tom máš pravdu.Treba to vyskúšať . Ja už som na to starý a hlavne lenivý.Preto je mi pohodlnejšie a čistejšie dať tam baterku letieť pokiaľ mi oči stačia a to nieje veľmi ´ďaleko, len tak okolo seba a hlavne pomaly aby som stíhal páčkovať a nevadí mi čakať kým sa nabije ďalšia baterka, lebo kým ju tam zapojím a všetko okolo toho niekedy už sa aj zotmie a musím domov lebo lieky na tlak, prostatu a hlavne si musím pichnúť už ale len inzulín.
Bydlisko: Bratislava ( 57 rokov )
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 27. 9. 2014 o 16:58
Vek je len cislo ako sa uchycuje predna podv. noha pri takychto trochu tazsich modeloch ? lebo dat tam tento kusok plastu sa mi moc nepozdava
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
cybernetic
modelár

Príspevkov: 169

Moje modely
Poslať správu
Autor: cybernetic Správa zaslaná: 27. 9. 2014 o 17:49
v pohode ti to udrzi prednu podvozkovu nohu,mal /mam/ to na viacerich modeloch
koreko
modelár

Príspevkov: 106

Moje modely
Poslať správu
Autor: koreko Správa zaslaná: 7. 10. 2014 o 22:40
ahoj,len kludne skus spalovaky ma to svoje caro,ja zase skusam elektro
Bydlisko: Martin
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 8. 10. 2014 o 07:22
treba skusat , elektro pohon a depronove lietadla su super.
pomaly postupujem v stavbe , vsetky rebra uz su nalepene na kridlach a v trupe su predne prepazky len neviem jak sa uchycuje nadrz , aby som neurobil nejaku blbost
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
ddrmodes
modelár

Príspevkov: 2

Moje modely
Poslať správu
Autor: ddrmodes Správa zaslaná: 8. 10. 2014 o 07:37
Nádrž daj čo najbližšie ku motoru. Ja to robím vždy tak, že do motorovej prepážky vyvŕtam dieru takého priemeru aký má hrdlo nádrže. Nádrž tam vsuniem a dávam gumu, aby sa nádrže neposunula dozadu. Ten otvor robím čo najtesnejší. Na 6,5 ccm úplne stačí 200ml nádrž. Je to na 10 min aj s 2min rezervou. Ak sa chceš istiť, tak tam daj 300ml a lietať budeš v pohode 20 min aj s rezervou. Daj pozor na umiestnenie nádrže voči hlavnej ihle. Nech ti netečie palivo samospádom. Hrdlo by malo byť trošku nižšie ako ihla. Pekný obrázok je na www.kolmanl.info Ja používam nádrže Kavan a som veľmi spokojný. Bimbátko umiestni cca 5mm od steny nádrže.
Daj pozor na prvotné vyosenie motora. Odporúčam začať s vyosením 1,5-2° do prava. Dole by som nevyosoval. To upravíš podľa letu.
Bydlisko: Košice ( 48 rokov )
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 8. 10. 2014 o 13:30
Diky moc , presne toto som potreboval vediet , kolmanla mam uz prestudovaneho len niektore veci tam niesu spomenute
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 11. 10. 2014 o 20:14
Vcera prisiel motor , najradsej by som si ho nechal na policke na vystavu idem objednavat elektroniku z hk a rozmyslam ci nezobrat aj foliu , len mam taku otazku , ked chcem napr kridlo dvojfarebne mam potiahnut cele jednou farbou a na to nazehlit druhu ?
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
misisko
modelár

Príspevkov: 541

Moje modely
Poslať správu
Autor: misisko Správa zaslaná: 26. 10. 2014 o 19:45
Mozes to kludne potiahnut cele jednou.farbou. Nato nazehlis druhu ale nezanudni si obkreslit plochu kde pojde druha folia a poprepichuj tu nazehlenu spodnu spendlikom nahusto. Neurobia sa ti potom bubliny.
1 2 3
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 655 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 5 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: mojo, petersol, R_K,