autor | správa |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
no neviem neviem,ci by ten motor stacil...uz len ked si vezmes,ze v tom videu,co si poslal je podvozok LOSI,ktory vazi aj s baterkou max 3kg,a motor tam ma 21,5 zavitu. Ten motor co si poslal link (viem ze nemusi byt pouzity PRAVE ten) ma 13,5zavitu,tym padom omnoho vyssi pocet kV a s 8kg autom by ani nepohol podla mna.Vykon 500W....ten moze mat,ale ktovie pri akych otackach a z pokoja auto v terene nerozbehne. 500W mal aj motor ,co som mal v cca 2kg Eambe a nevladal uz co i len v slabsom kopceku.... Pri com myslis ze by nebol rozjazd plynuly? Pri jednosmernom motore? |
genius3258 modelár Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
preto som písal že pri "vhodnom prevodovom pomere" ak to nastavíš tak že maximálka prevodu bude povedzme 15kmh tak to utiahne inak keď sa ti zdá 500W málo tak prečo si vôbec rozmšľal o 120w speed 600vke ? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
pretoze nie je vykon ako vykon Taka 600 plechac bude mat krutiaci moment ,,odspodu,, ,pokym 500W striedak bude len cukat a nepohne autom ani na rovine Ked som tam mal spalovak, 2,5ku,vykon 900W - vystupna rychlost vychadzala ako pises okolo tych 15km/h pri cca 28000 otackach. No a co chcem povedat → 900W mi bolo nanic,kedze tento udaj dosiahnes mozno pri 25 000 ot./min. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
s tymto motorom by to uz mohlo byt realnejsie: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21954__Turnigy_TrackStar_21_5T_Sensored_Brushless_Motor_1855KV.html a pozri ze vykon ma ,,IBA,, 150W,ale utiahne to, co 500W nezvladne... Proste potrebujem aby bol motor viac tucny ako dlhy |
genius3258 modelár Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
no ako povieš, mám na to svoj názor... senzorové motory majú dosť moment už "spodu" ten senzor je tam presne na to, aby to necukalo pri nízkych otáčkach |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
tym ja nemyslim ze nemas pravdu,len naozaj neviem,aky silny motor potrebujem na to,aby to to auto rozhybalo....8kg je dost,a motor,ktory je urceny na mierku 1:10 mi pride ozaj slaby...aj po jeho sprevodovani... |
genius3258 modelár Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
v tom autisku máš originálne diferenciály s hliníkovými ouzbeniami ? keď to s tým motorom preženieš, stočí ti ich ako keby sa nechumelilo |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Autor: mAto424
Správa zaslaná: 11. 6. 2012 o 22:20
nie je to hlinik...je to original,ale nie je to z hliniku - je to volajaka ocel,proste pevne to je az az. Unasace kardanov som mal pravidelne vyklepane,ale v diferencialoch doteraz nie su ziadne vôle... A zase ked to doteraz nepotrhalo...jazdil som s tym celkom dost a muselo to prenasat sily az az a je to OK.Zatial... Rozmyslam ako by som to odlahcil....ked pouzijem tu povodnu ,,korbu,, tak to bude cca o 600-700g lahsie,uvidim no.... vcera som trosku postudoval ceske trial forum a zistil som ze tu SPEED 600 pouziva vacsina jazdcov. Napriklad je pouzita aj v Tatre 8x8 o hmotnosti 9kg,prevodovy pomer 350:1 az 35:1. Cize idem sa do toho pustit aj ja,vyskusam co to dokaze a dam vediet Este tam skusim urobit vacsi prevodovy pomer,aby to vladalo a znizit hmotnost kolko sa len da... 145A regler bude na tu 600ku stacit aj s veeelkou rezervou,nie? Mala by max. papat okolo 40-70A viete niekto,kolko zavitov ma ten motor Speed 600 8,4V? |