Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: RTGmodel
Rozpätie: 1500 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - vetrone
Dĺžka: 1044 mm
Materiál: uhlík
Motor:
Popis

Návod

ID Modelu: AM8809 | Zobrazenia: 3875 | Pridané: 29. 3. 2018 o 14:05 | Autor: PeePo

Autor Správa
PeePo
modelár

Príspevkov: 1037

Moje modely
Poslať správu
Autor: PeePo Správa zaslaná: 3. 7. 2019 o 10:51
Páky pre výškovku, smerovku a flaperony.


Príprava výškovky a smerovky


Lepenie pák


Pružinky pre výškovku a smerovku z drôtu 0,3mm


Upravené servopáky pre smerovku a výškovku


Servotray


Lepenie servotray v trupe


Diera v trupe pre lanko pre smerovku


Prebrúsené servo držiaky do krídla


Frézovanie diery pre konektor


Prevŕtanie dier pre servo kábliky


Frézovanie drážky pre tiahlo


Tiahlo 1,2mm a servo páky


Osadenie kolíku do krídla

Bydlisko: Trenčín ( 34 rokov )
aviatik
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: aviatik Správa zaslaná: 3. 7. 2019 o 17:26
Ahoj Peter, len teraz som začal sledovať dianie okolo F3K, ja som dotaraz mal predstavu, že hádzadlo je niečo okrajové, jednoduché, pre začiatočníkov možno. A omyl vidím, že je to užasná kategória, aj technicky blížiaca sa k dokonalosti. Keď pozerám Tvoje zábery z montáže a podobné modely je to všetko takmer rovnaké. Len výrobcovia sú rozdielny. A tu moja otázka prečo Ty Alatyr, ďalší Maia, Fireblade. Keď pozerám zahraničie tak je to Vortex, CX5, Snipe.. Dokonca som našiel aj slovenského výrobcu modelu Colibri. Aké su rozdiely a ktoré sú aké. Alebo je to hlavne móda tak ako inde. Vo Vašej komunite je to predpokladám jasné, ale mňa ako pozorovateľa a možno aj ostatných takých by zaujímal názor ako je to.
Bydlisko: Považská Bystrica
PeePo
modelár

Príspevkov: 1037

Moje modely
Poslať správu
Autor: PeePo Správa zaslaná: 4. 7. 2019 o 09:08
Jednoduché pre začiatočníka to moc nie je, lebo musím vedieť model dobre vyhodiť, lietať a potom aj pekne pristáť, najlepšie do ruky. Búchanie o zem to moc rado nemá
Ohľadom montáže sú tie modely podobné. Rozdiely máš v uchytení smerovky, lepení kozlíku na výškovku a potom osadenie krídla a trupu. Niektoré modely majú všetky servá v trupe napríklad. V poslednej dobe je dosť rozšírené používanie 3D tlačených rámikov na servá. Uľahčuje to stavbu a výmenu poškodeného serva.
Prečo ja Alatýr? Je to slovenský model a aj som ho testoval a nastavoval na začiatku. Lieta sa mi s ním dobre a nemám problém nan zohnať náhradné diely a hlavne je cenovo prijateľnejší ako tie čo sa viac v zahraničí lietajú. Treba hlavne aby si sa s modelom zlietal, aby si vedel čo si môžeš dovoliť a poznať ako sa model chová. Myslím si, že keby som kúpil teraz iný model tak mi to dlho potrvá aby som sa s ním tak zlietal ako s Alatýrom. Tie modely sú tvarovo podobné ale každé inak lieta, rôzne profily, rôzne plochy krídel, tvary trupov atď. Z toho vyplývajúce iné rýchlosti, iné klapkovanie, jeden lieta lepšie vo vetre alebo v klude ako druhý, ale je to dosť závislé od pilota ako má model nastavený. A jasné, je to aj móda, modely ktoré vyhrávajú súťaže sa predávajú najviac
Bydlisko: Trenčín ( 34 rokov )
aviatik
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: aviatik Správa zaslaná: 4. 7. 2019 o 11:59
Pochopil som, ďakujem pekne za vysvetlenie. Kategória sa lieta po celom svete, zrejme vďaka tomu ako to je vymyslené, počet lietajúcich a aj súťažiacich ako som postrehol sa neustále zväčšuje. Budem Vám držať palce aj sledovať na MS a prajem čo najlepšie výsledky!
Bydlisko: Považská Bystrica
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 469 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: destelant,