autor | správa | |
papaya modelár Príspevkov: 1235 Moje modely Poslať správu |
T-Rex 700e, Driftovanie pri tictocu Skusali sme sa hrat s Gyro sensibility, Tail torque precompensation atd... problem pretrvaval. Zabili sme s tou jednotkou cele popoludnie, ale k uplnej spokojnosti sme to nenastavili. |
|
700align modelár Príspevkov: 137 Moje modely Poslať správu |
uz si niekedy ladil v-bar , msh brain , 3gx , kds
a co ti je luto , alebo z coho ti je smutno , lebo ak to myslis vazne tak si lahni nejakej babenke na pliecko ak je uplne zle tak na cicicec a uvidis ako sa to zmeni a ak nie tak sa odhlas a neries |
|
buro252 modelár Príspevkov: 257 Moje modely Poslať správu |
dobre napisane |
|
700align modelár Príspevkov: 137 Moje modely Poslať správu |
buro252 ale nie na urazenie ale na zamyslenie |
|
buro252 modelár Príspevkov: 257 Moje modely Poslať správu |
no ved prave... |
|
700align modelár Príspevkov: 137 Moje modely Poslať správu |
ja som si myslel , ze sa to tu raz zmeni , ale stale je to rovnake jeden nieco pocul druhy nieco videl treti to nevyskusal tak je to na hovno dobru noc |
|
poison modelár Príspevkov: 3389 Moje modely Poslať správu |
700 Align dobre pises. Ak niekto pozera na druheho ako lieta alebo prezentuje tu nazor co pocul no nevyskusal vo vlastnom vrtulniku tak nema striezvy nazor a striezvy pohlad na vec. Mozem s istotou tvrdit ze 700align rozhodne vie o com pise viem ze vyskusal vela jednotiek priamo vo svojom vrtulniku /ja nepoznam nikoho kto by skusil viac/ a jeho skusenosti v tomto obore su bohate. Bezpadlo nestaci len namontovat do vrtulniku a na par startoch hned hodnotit. Treba s nim lietat doladit ho a poznat problematiku. Kopu ludi ani nevie co by pritom maly vlastne citit ale bezpadlovy system idu hodnotit. Nedalo my nereagovat ked som citil krivdu tam kde nie je na mieste. Letu zdar. PS: Vyjadril som len svoj nazor nic osobne. |
|
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
Autor: TomiXL
Správa zaslaná: 6. 1. 2015 o 10:15
S Gpro som zatial nelietal tak neviem, ale ak mam porovnat s cim som uz lietal a na zaklade toho hodnotit (3GX, Microbeast, Vbar, Spirit), tak musim povedat, ze v podobnych diskusiach o stabilizacnych jednotkych maju pravdu vacsinou vsetci. Za prve preto, ze kazdy lieta inak, ine od toho chce a tak vzdy hodnoti subjektivne. Za druhe, len malo pilotov je natolko pokrocilych, ze by to vedeli hodnotit do detailu a vedeli dostat z danej stabilizacnej jednotky maximum ako lietanim tak aj nastavenim. Z toho mi teda vyplyva, ze v podstate ma kazdy pravdu lebo napise len tie svoje pocity z toho. Ak napise pocity niekoho ineho tak aspon zdiela nazor niekoho, kto stym lietal. SR nie je taka velka a komunita rcportal este mensia, takze obcas musi stacit aj co niekto videl alebo mu niekto o tom rozpraval. A casom sa ukaze, ked sa to medzi ludi dostane. S tym ako Gpro plne nahradi 3GX v stavebniciach sa pomaly budu objavovat ludia co stym lietali. Budu to vsak mozno ludia, ktory patria blizsie k zaciatocnikom, kedze ti skusenejsi uz vacsinou pouziju tu svoju osvedcenu stabilizacnu jednotku a dalsiu nebudu chciet preplacat. Osobne si myslim, ale ze aj vdaka takymto ludom sa tvori mienka o tom ktorom systeme. Lebo top pilot si nastavi podla mna hocijaku stabilizacnu jednotku. Vid propagacne videa. tam im to lieta vzdy uzasne. Ale taky "amatersky" pilot akych je vacsina si to vzdy nastavi len tak ako to najlepsie vie a preto sa spokojnost ci nespokojnost s bezpadlom vzdy skonci pri hodnoteni "ako to lieta z krabice". Takto prezentoval aj Align svoje Gpro. Daval na na YT ci FB videa pilotov, ktory predvadzali ako lieta Gpro z krabice. To ci tak naozaj lieta sa ukaze az casom ked sa dostane vo vacsej miere prave k tym takpovediac "amaterskym" pilotom, ludom ktory do toho az tak nevidia a chcu dostat z toho maximum. V tom sa podla mna prave lisia. Preto su niektore stab jednotky oblubenejsie ako ine. Lebo ten kto to ovlada do detailov tak nastavi a predvedie hocijaky system, ze to bude vyzerat uzasne (to ake ma z toho pocity samotny pilot a ako sa mu stym subjektivne lieta to uz ostatny nevedia/nevidia a ani ten top pilot stym nemusi byt niekedy uplne spokojny). Som sa zas trochu rozpisal, ale dam este moje konkretne skusenosti. Mal som namontovane 3GX, Microbeast a Vbar na Raptore e700. Ako pilot amater som sa snazil nastavit najprv 3GX, ktore som vedel ladit uz z trexa 550 DFC a pocas ladenia na e700vke som sa este co to naucil. Bohuzial napriek tomu ako som sa snazil, tak pri danom setupe heli sa mi nepodarilo dosiahnut taku vrtulku ako s Microbeastom na prvu supu. Samozrejme som ladil potom aj Microbeast. Celkom sa mi to podarilo a ostal by som asi u Beasta dodnes keby mi na nom po kratkom case neodisli senzory. Microbeast vystriedal Vbar a musim povedat, ze ten pocitovo lietal zas o cosi lepsie "z krabice" ako Beast (subj. nazor). Kedze sa vsak stale ucim lietat, tak aj vbar ako kazde ine bezpadlo stale nastavujem a spolocne ako napredujem aj vbar postupne doladzujem a nastavenia upravujem. Nedavno som si poriesil aj Spirita, ale toho mam na 450L dominatorovi a teda Vbar so spiritom velmi porovnavat zatial nemozem, ale oba s vbarom su u mna top. Zatial su moje dojmy take, ze Vbar mi subjektivne letovo sedi viac ako Spirit (tu by bol pomer 100% vbar a 98% spirit), ale ceska tech. podpora a moznost zachrany tie dva percenta v pohode dorovnaju. U Gpro je takym "dorovnavacom" moznost nastavenia cez mobil. Co som sa nanosil notebooku na letisko, kym som ladil 3GX. Ako budu ludia spokojny s letovym prejavom Gpro a jeho narocnostou na ladenie ukaze az cas. Zatial sa asi zhodneme, ze ich tu asi vela nelieta. |