autor | správa | |
ujovko modelár Príspevkov: 119 Moje modely Poslať správu |
Mne to spôsobovali vibrácie od ložísk hlavného hriadeľa. Po prepnutí na Idle1, teda pri vyšších otáčkach ho okamžite klonilo doprava. Daj dole hlavu a prstami pretáčaj hriadeľ, ak pocítiš drhnutie, alebo máš veľkú radiálnu vôľu - sú zlé. Odporúčam ti skúšať ich po jednom (osobitne zospodu a zhora). Ak je hlavný hriadeľ zasunutý v oboch, javia sa omnoho lepšie. |
|
Tomas1990 modelár Príspevkov: 38 Moje modely Poslať správu |
Ok rozoberiem ju a skontrolujem. A servo ma polamane zuby tak budem musiet aj to vymenit |
|
jozin-b modelár Príspevkov: 221 Moje modely Poslať správu |
Cwte, Lieta niekto s touto heli governor? Ake otacky mate nastavene? |
|
Lolo123 modelár Príspevkov: 11 Moje modely Poslať správu |
gyro=Miro, heli= v keli, som zaciatocnik |
|
jozin-b modelár Príspevkov: 221 Moje modely Poslať správu |
Konecne sa mi podarilo odstranit vybracie od motora. Akurat, ze som vymenil setovy 460MX 1800KV za Xnova 2618-1860KV. Vymenil som 2 Alignove a oba stali za ho... Oba robili vybracie ako prasa. Po vymene za Xnovu konecne mozem polozit centovku na FBL a ta sa ani nehne Teraz uz len odstranit vybracie na chvoste. |
|
sqo3d modelár Príspevkov: 328 Moje modely Poslať správu |
Mohol si skusit motor vyvazit... Vibracie na chvoste tiez pravdepodobne budu sposobene nevyvazenou vrtulkou ale taktiez sa o ne mozu postarat chytene loziska hoci. Treba skontrolovat vsetko co rotuje.. |
|
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
To je jednoduché! Odmontuj tú Xnovu a primontuj k nej iný vrtuľník! |
|
jozin-b modelár Príspevkov: 221 Moje modely Poslať správu |
Už aj nad tým som uvažoval Skúšal som vyvažovať. Nepomohlo. |
|
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
Ono je to tak, keď chce človek niečo akože lacnejšie, tak len opravuje, nelieta a keď lieta tak aj tak to nie je ono. Nakoniec zistí že sa len jeduje a v skutočnosti že to nie je lacnejšie ale drahšie. Je veľký rozdiel lietať s vrtuľníkom čo ozaj funguje ako má, ako s vrtuľníkom na ktorom musíš neustále niečo riešiť. Skoro každý si ale musí preskákať cez to trápenie, lebo málo kto si dá poradiť! Najväčšiu chybu ktorú robia začínajúci vrtuľníkari je že si vyberajú na začiatok malé vrtuľníky! (napr.450tky) Blbosť! |
|
Peter-DCA modelár Príspevkov: 54 Moje modely Poslať správu |
Timo záleží ako to berieš. Myslím si že začínajúceho vrtuľníkara bude stáť menej 450 ako ostatné kategórie. Určite na začiatku bude zopár pádov. Ono práveže keď niekto začína s triedou 500-550-600 potom to vzdá z toho dôvodu že začne byť nákladné na diely pri pádoch. Ja som tiež začínal na 450 a neľutujem. Zas keď si zrátaš pád na 450 tak to až také strašné nie je ako na 500-550-600. So 450 som sa zmestil vždy po páde do cca 50€ pri 600 to bolo minimálne 170€. Ono sa dá ten vrtuľník na začiatok pekne otupiť a lieta potom parádne. Akurát keď sa už človek naučí trošku lietať tak tá 450 je fakt malá . Lietam len niečo cez rok takže skúseností určite nemám také ako ty. Možno časom zmením názor |
|
jozin-b modelár Príspevkov: 221 Moje modely Poslať správu |
Podľa mňa 450 je na začiatočníka už dosť veľká heli. Ale ak nelieta ako ma, človek sa bojí co i len otočiť okolo vlastnej osi. Precital som veľa článkov na sk, CZ aj zahraničných fórach. 450L si nevedeli vynachváliť. Preto som do toho šiel. Keď teraz zrátam, co som do toho dal, som o dosť vyššie ako Goblin 380. Teraz ľutujem, že som Goblina nekúpil. Možno som mal iba zlý kus. Bohužiaľ po tejto skúsenosti by som už do rexa nešiel asi žiadneho. Ano,mylil som sa keď som si myslel, že ušetrim. Treba kúpiť kvalitu i keď za vyššiu cenu. To je ale všade tak. Za malo peňazí, malo muziky. |
|
Timo modelár Príspevkov: 1248 Moje modely Poslať správu |
No ja mám úplne inú skúsenosť! Mal som aj rexa 450 a keď som s ním padol, tak to bola teda riadna oprava, pokrútene aj niektoré hliníkové časti, ktoré som ešte na žiadnej inej heline nemenil. Ďalšia vec je že s malým vrtuľníkom sa padá oveľa častejšie ako s veľkým. To preto že malý vrtuľník je vo všetkom oveľa rýchlejší a lieta sa s ním nižšie, bližšie aby si ho dobre videl. Pri takej 550tke (600vke) máš viac času, máš lepší prehľad o polohe, lepšie funguje vrtuľka, lepšie sa dá vyladiť na páčky atď. PS: ale ako som už povedal! každý si to musí preskákať aby na to prišiel. |
|
maros modelár Príspevkov: 179 Moje modely Poslať správu |
Musim suhlasit s Timom, ja som zacinal s Walkerou, to co som do nej nakoniec nainvestoval a stale to nelietalo..... Mohol som si kludne kupit slusne logo500SE Myslel som, ze je to pilotom, ale ked som kupil "normalnu" heli zrazu to islo . Keby som zacinal dnes, zacnem z predlzenou 500kou. Rozmerovo 600ka - je to uz celkom pekne vidiet aj ked zaleti clovek dalej - co zaciatocnik nema problem, staci slabsi regulator (napr. jive 80), jedna 6s baterka.... |
|
jozin-b modelár Príspevkov: 221 Moje modely Poslať správu |
Autor: jozin-b
Správa zaslaná: 10. 5. 2016 o 15:25
S tým mojim som ešte nemal žiaden pád, pretože som s nim ani poriadne nelietal. Od výroby to je kus šrotu. 5-6 x vysenie. Viac som ho do vzduch nedal. Bál som sa, že odíde microbeast. Ale asi by bolo lepšie keby som s nim poriadne tresol. Išiel by rovno do koša. No ale keďže mám v tom už slušný balík peňazí, chcem aby to lietalo. Nechcem to predať za pár peňazí na diely. Radšej to dám do police a kúpim väčší a kvalitnejší. A mate pravdu, každý si musí preskákať zopár blbosti, kým sa poučí a kúpi poriadny vrtas, ktorý sa raz nastaví a lieta. Môj zatiaľ najlepší je BLADE 180 cfx. Lita podľa mňa dobre, len ho nie je vidieť. Tak som chcel niečo väčšie a podpálil som sa. |