Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2
autor správa
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 24. 8. 2011 o 18:33
Zdravim Vas, som tu novy,minuleho tyzdna som si kupil auticko rc model spalovak http://www.rcmodel.sk/obchod/action/productdetail/oc/2459.xhtml , nastavila mi ho firma aj trosku zabehla v ktorej som to kupil (objednal z netu), a chcel som aby mi to islo rychlejsie a bralo menej benzinu,nakolko to bolo tak nastavene ze to sice neislo zle ale stvalo ma to ze to rychlo zere benzin,tak som sa pustil do nastavovania karburatota,nastavovanim hlavnej ihly,po dlhsej dobe som to nastavil,lenze mam taky problem ze ide mi to zhruba 4minuty a po tych minutach mi to zdochne,a agregat karburator je dost horuci,viem mi niekto poradit ci to mam zle nastavene ze sa tak rychlo prehreje a ma to nejaky senzor ktory pri velekj teplote zhasne motor?po pripade ak je tu niekto z okolia Michaloviec a trosku sa dotoho rozumie,nakolko ja som zaciatocnik a mal by trosku casu aby mi to nastavil, dakujem velmi pekne za odpovede
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 24. 8. 2011 o 19:45
Ake palivo pouzivas? Bude ti treba palivo s vyssim obsahom nitra (to ti pomoze motor uchladit)
Jednoznacne ti ale treba tu ihlu,ktoru si privrel,spat otvorit....hrozi ti ze zadres motor,ked sa prehrieva.
Zhasina ti preto,lebo je prehriaty,a ma nedostatok zmesi,kedze je cely vriaci a palivo uz pomaly priamo v karburatore vrie a odparuje sa...

Cize ihlu otvor spat...a ak chces vyssi vykon,tak kup ,,lepsie,, palivo a tak si dolad motor....
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
DeltaForce
modelár

Príspevkov: 199

Moje modely
Poslať správu
Autor: DeltaForce Správa zaslaná: 24. 8. 2011 o 21:49
Mato424 má pravdu + trochu to rozvediem.. Musíš zladiť dve veci - dosiahnuť, aby si nemal vyššiu teplotu na rebrách valca ako cca 110 stupňov Celzia a zároveň aby Ti dobre horelo palivo, to znamená aby si mal čo najchudobnejšiu zmes vo valci. Pri vysokých vonkajších teplotách jednoducho musíš dostať viac paliva, aby Ti viac paliva chladilo motor a zároveň aby to "viac paliva" dobre horelo a nedusilo motor, musí mať vyšší obsah nitra. Čiže, keď je vonku veľmi teplo a vzduch zle chladí motor, tak musíš vyskúšať palivo s 20 - 25% nitra a keď bude vonku 10 -15 stupňov, tak Ti postačí aj 10-15% nitra. Mal by si kúpiť spoľahlivý bezkontaktný teplomer alebo časom vymeniť setovú rc súpravu za súpravu s telemetriou, ktorá Ti ukáže napr. teplotu motora.
A nemôžeš chcieť vysoké výkony, nízku spotrebu a optimálnu teplotu pri atmosferických motoroch, to sa dá dosiahnuť pri turbách
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 25. 8. 2011 o 18:07
dakujem chlapci,zatial mam palivo pre zabeh motora nepise na nom kolko je,ale pravdepodobne 16%, inak este k tej ihle ked ju otovorim viacej automaticky sa auto dusi,cize ja ked chcem jazdit a nastartovat auto musim otvorit palivo,zruba mam takto ze som zatiahol uplne ihlu a vykrutil som 1.5 otacky a tak mi motor naskocil a jazdil som. cize dobre potom vediet ze to palivo 25% lepsie chladi motor,moze to byt aj tym potom ze to zhasina,lebo ako pisete tie rebra su strasne horuce
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 25. 8. 2011 o 18:10
k spatnej sprave,pomylil som sa v jednej veci ked chcem jazdit musim vlastne uzavriet palivo,lebo ekd ho otvoim ani ho nenastartujem a ked nastartujem tak hned zdochne,alebo sa uplne dusi
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 25. 8. 2011 o 21:20
a s prechodovou ihlou si nic nerobil? Na tej hlavnej ihle sa ti to musi dat nastavit,tak ako to bolo povodne....ale nekrut s nou kadeako,ale naozaj len po 1/8 otacky a skus to nastavit tak ako to bolo od vyroby....
Teda aby ti to ako tak slo,ale aby sa to stihalo aj chladit.....a jednoznacne tam kup silnejsie palivo (viac nitra) a ak to aj tak nebudes stihat chladit,bude treba do kasne vyrezat otvor na privod vzduchu ku hlave motora. Teda podla foto na linku,ktory si sem dal,auto ten otvor nema....treba ti tam nieco taketo:
http://goo.gl/2NQKT
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 27. 8. 2011 o 10:09
praveze som nastavoval stou ihlou,ale uz to neviem dat naspat ako bolo, a dokonca stale to musim nastavovat,lebo nastavim ju aby mi nastartoval,no ked auto chcem pouzit na druhy den uz ho nenatocim,zase musim nastavovat,a podla man to by sa nemalo,ked raz nastavim karburator tak ma ist stale,naozaj uz len musim niekoho najst z vychodneho slovenska aby mi to nejak nastavil alebo po pripade povedal ze kde je chyba,ak je tu niekto z vychodu a ma trosku cas tak by am to velmi potesilo a este ktym otovrom na kryte,ja chodim bez krytu a tak sa prehrieva
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 27. 8. 2011 o 10:25
tak potom ti treba tu prechodovu ihlu otvorit,ale neviem ti povedat kolko,kedze to sa neda...pomalicky to steluj.
Preto ti nejde nastartovat,lebo ti tam nejde palivo....aj ked mas hlavnu ihlu otvorenu,ale prechodova je malo otvorena....
Treba len ladit ladit a ladit....ono to pojde,len treba trpezlivost.... a silnejsie palivo
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 27. 8. 2011 o 10:31
pockam asi na to palivo lebo uz som objednal tornado 25% ,tak asi az potom zacnem stelovat,len vies bojim sa zeby som tam nieco neodpiekol lebo vies clovek da zato kopu prachov a doma pozeram nato ako keby to bolo vytesane z dreva , uz normalne citim ze od toho telovania tej ihly ide ta ihla lahsie jak predtym
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 27. 8. 2011 o 10:33
no sak ano,lebo tam mas gumeny O kruzok,a uz si donho narezal zavit,tak to po nom pekne ide
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 27. 8. 2011 o 11:47
aha taze preto,este jednu vec som sa ta chcel spytat,ked je agregat horuci a mas problem so startovanim? lebo ja ked mam horuci motor tak ho nenatocim
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 27. 8. 2011 o 17:35
no ako kedy.....ak ho startujem hned po tom ako zhasne,tak nie. Ale ked ho necham par minut stat,a tak idem startovat (ale este je horuci stale) tak sa stava ze nechce najprv chytit.Sposobene je to tym,ze sa ti palivo v horucom motore vypari....treba odpojit zhavenie,motor parkrat pretocit a az potom startovat so zhavenim a uz ti to pojde.....
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
Pietro320d
modelár

Príspevkov: 24

Moje modely
Poslať správu
Autor: Pietro320d Správa zaslaná: 29. 8. 2011 o 12:42
chlapci nahodou nejaky postup na vymenu startovacej snury nemate?moc by mi to pomohlo
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 29. 8. 2011 o 13:35
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
mAto424
modelár

Príspevkov: 3234

Moje modely
Poslať správu
Autor: mAto424 Správa zaslaná: 29. 8. 2011 o 13:36
nic tazke na tom nie je,proste odober starter,vyber z neho ten kotucik s lankom,daj nove a mas.Len bacha,aby ti ta pruzina nevystrelila,lebo budes mat zabavku na dost dlho
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 32 rokov )
1 2
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 218 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 4 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: