autor | správa |
Aliass modelár Príspevkov: 19 Moje modely Poslať správu |
Zdravím všetkých motorárov.Mal by som malú otázku ohľadom karburátora u benzínového motoru nakoľko nemám skúsenosti s benzínovými motormi len zo žhavíkmy.Mám Motor Saito FG-33R3 a zadovážil som si k nemu kruhový výfuk keleo.Na výfuku je výstup na hadičku pre tlakovanie nádrže.Tento systém sa asi najčastejšie používa u žhavíkov.Trošku ma to prekvapilo keďže som všetky modely s benzínovými motormi videl bez tlakovania nádrže.V podstate prečo aj keď konštrukcia karburátora to tam nevyžaduje.Otázka je či by som to mohol použiť aj u benzináku. |
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
A nebude to, radšej, tryska pre zadymovanie? Ale podľa https://www.ch-ignitions.com/product/fg-84r3-fg-90r3-radial-exhaust-ring/ je to tlakovanie nádrže. Myslím, ale že pre žhavík. Benzín motor osadený karburatorom Walbro a pod.nepotrebuje tlakovanie. |
Aliass modelár Príspevkov: 19 Moje modely Poslať správu |
No to ma práve zmiatlo.Toto saito síce nemá Walbro,ale aj tak neviem na čo bi mu bolo tlakovanie.Ďakujem za názor zaslepím otvor šróbom. |
saroj modelár Príspevkov: 535 Moje modely Poslať správu |
Tento Keleo kruhový výfuk je určený aj pre motory - Saito FA 200R3 a FA 170R3. A to sú žhavíky. Pre ne je určená táto tlakovacia tryska. |
Waldas modelár Príspevkov: 680 Moje modely Poslať správu |
Je to tak ako pise Jaro. Na zadymovanie. Ked tam budes davat tu skrutku, daj tam aj kusok medenej podlozky, lebo ti to tade bude slizit |
Aliass modelár Príspevkov: 19 Moje modely Poslať správu |
Autor: Aliass
Správa zaslaná: 6. 10. 2017 o 20:51
Dík za rady |