Výrobca: | Pelikán |
Rozpätie: | 1400 mm |
Hmotnosť: | 550 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | Elapor |
Motor: | |
ID Modelu: AM6637 | Zobrazenia: 3541 | Pridané: 16. 1. 2016 o 18:35 | Autor: IK33
Autor | Správa | |
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Fantasticky model aj lutujem ze som ho predal. |
|
IK33 modelár Príspevkov: 64 Moje modely Poslať správu |
Môžem len potvrdiť. Na poletovanie okolo hlavy pre pokročilejšieho a na učenie pre začiatočníka úplne ideálny stroj. Zalieta aj základné akrobatické obraty - premet, výkrut, súvrat, let na chrbte pri setovej výbave. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
uz som skusil viac vetronov ale s betou sa mi aj termika dobre kruzila len je na to trosku mala |
|
bogo modelár Príspevkov: 963 Moje modely Poslať správu |
Som ich mal asi 5.vzdy ked som ju predal do roka som si kupil dalsiu. 3x som mal novu a 2 x odtialto.Kazda lietala inak.No co som mal jednu najdobitejsiu a polepenu kde sa dalo, tak ta lietala najlepsie. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
no musim priznat ze aj moja co to zazila kym zacala lietat ako som si predstavoval ale bety su 3 verzie ta 3 lieta najlepsie |
|
bogo modelár Príspevkov: 963 Moje modely Poslať správu |
Ktora ie ta 3 verzia? Cim je odlisna? |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
pri druhej zmenily priecku motora a pri tretej kridla na skrutky alebo boly iby dve cerzie? teraz uz nie som si isty |
|
bogo modelár Príspevkov: 963 Moje modely Poslať správu |
Neviem. Preto sa pytam. Ja som mal na vsetkych uchytenie kridiel na sroby, Raz som v jednom nemeckom hrackarstve nasiel hadzadlo z epp presna kopia bety ale do dlzky mala asi cca 25cm.posledny kus a tak som si to tam hadzal a letelo to super pekne pomaly a daleko az ludia sa zastavili a pozerali ako pekne leti.stacilo to zlahka rovno hodit perfektne to bolo vyvazene. uplna beta v malom bez elektroniky.v tom ma zena zavolala ze nech sa idem na nieco kuknut vo vedlajsom oddeleni a ked som sa vratil uz ju nemali.vtedy ma napadlo spravit betu konstrukcnu z balzy.urcite by mala dobre letove vlastnosti |
|
mato321 modelár Príspevkov: 180 Moje modely Poslať správu |
ahoj Bogo mne presli cez ruky bety 3 prva uletela 2 su momentalne jedna urcena na FPV druhe na polet a vsetky jazdili stejnako ,,,baterky striedam ci uz 1000mah 1500 alebo 2200,,idem kupovat 3s 5000mah tak mozno pri tej poslednej sa zmeni prejav ale mam kridla 1900mm uz nato pripravene [quote=bogo] Neviem. Preto sa pytam. Ja som mal na vsetkych uchytenie kridiel na sroby, boli 3 verzie prva jednosmerny motor nepriehladna kabinka nevhodna vystuha kridel pri II.to upravili myslim ze aj vystuhu ridel aj striedavy motor a uz prihladna kabinka ak sa nemylim 3jka je akoby najprepracovanejsia z pohladu doriesenia kridiel ci uz srobov alebo vystuh |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
Aj ja ju mám už 5 roky a stále si s ňou rád zalietam. Je to vďačný model. Aj keď je už dosť polepená svoje letové vlastnosti si drží. |
|
sodoma modelár Príspevkov: 70 Moje modely Poslať správu |
Každý sa skoro polabká ako tá Beta super lieta a pritom ju má každý polepenú až-až. To každé pristátie je riadená havária? Či čo... |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
sodoma tebe sa este nikdy nestalo ze by si z neakym modelom havaroval ked si zacinal z lietanim?betu mozes 10x prastit o zem polepis a lietas dalej iny model by si uz mohol pozametat a odniest domov v igelitke |
|
Risko modelár Príspevkov: 190 Moje modely Poslať správu |
presne tak!!! |
|
mato321 modelár Príspevkov: 180 Moje modely Poslať správu |
Betu ale drviva vacsina ludi vzdy polepi uz ako novu pred prvym letom,to ze je oblepena vobec neznamena ze je ci bola havarovana |
|
sodoma modelár Príspevkov: 70 Moje modely Poslať správu |
Vieš to máš tak. Modely si robím zásadne sám a to aj vtedy keď som začínal. Nakoniec iná možnosť ani nebola. Pár modelov som urobil podľa plánu ale väčšinou podľa svojho gusta . Mám modely aj z deprónu a nikdy som ich nepáskoval aj keď sú na nich škrabance od pristávania na strnisku. Čo sa týka mojich havárií tak sa mi stalo, že pri pristávaní na pokosenej repke kde to vyzerá ako sadať na tisíce šípov som sa im vyhýbal a zlomil som vrtuľu na jedinej hrude čo tam bola. Raz sa mi zasa stalo, že po zaseknutí serva smerovky som pristál na strome. Iná možnosť nebola, musel som ho vypíliť . Šťastie bolo, že strom bol dosť naklonený a tak opatrným pílením sa pomaly nakláňal a model bol v poriadku. Plochu na lietanie nemám ideálnu a tak pri rozhodovaní či drôty elektrického vedenia preletím alebo podletím som sa na poslednú chvíľu rozhodol podletieť a - nepodletel som. Model zachytil o spodný drôt , model trochu zmotalo ale nakoniec som pokračoval v lete. Lietať chodím väčšinou v podvečer keď nefúka ale problém je že otravujú komáre. Na zápästie ľavej ruky , v ktorej držím vysielač, si mi ich sadlo viac ako bolo únosné a tak som ich zabíjal tak nešťastne, že mi vypadol vysielač z ruky. Spadol tak,že mi stiahol plyn na minimum a havária sa znovu nekonala.. Keď som zalietaval Mis Bohemia, tak hneď prvý let nebolo čo riešiť a tak na pristátie som išiel v špirále s úmyslom to tesne nad zemou zrovnať a efektne pristáť. Vyrovnať sa mi aj podarilo ale keďže tiahla riadenia boli dlhšie s tým že ich skrátim po zalietaní, tak sa mi pri prudkom pohybe oboch kormidiel kormidlo výškovky napichlo na tiahlo smerovky a takto sa obe zablokovali. Trochu zohnutú podvozkovú nohu som hneď vyrovnal. Odvtedy obe tiahla na jednu stranu nedávam. Vlani pri bežnom lietaní v nedeľu som práve išiel pristávať, keď sa mi zrazu o plecia oprel svojimi labami veľký psisko . V duchu som sa už lúčil s modelom , lebo ma napadlo,že ak pristanem , pes prestane mať záujem o mňa a skočí po modeli a totálne mi ho zlikviduje. Našťastie ho včas zavolal ten čurák čo ho tam venčil a zostalo to len pri šoku... Podobných zážitkov mám viac ale žiadna igelitková havária. |