Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: BobbyKing
Rozpätie: 1500 mm
Hmotnosť: 760 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 963 mm
Materiál:
Motor: D2826-6 2200kv Outrunner Motor
Popis

HK15178 Analog Servo 10g / 1.4kg / 0.09s
APC Style Propeller 6x4R
Turnigy 2200mAh 3S 25C Lipo Pack
HobbyKing 40A ESC 4A UBEC
FrSky DJT 2.4Ghz Combo Pack for JR w/ Telemetry Module & V8FR-II RX
D2826-6 2200kv Outrunner Motor
Turnigy 9XR Transmitter Mode 2
Turnigy 9XR Safety Protected 11.1v (3s) 2200mAh 1.5C Transmitter Pack


zle som kupil toto, keby niekto potreboval, dajte vediet
OrangeRx R800X Spektrum Compatible DSMX 8Ch 2.4Ghz TwinPort Rx

ID Modelu: AM4133 | Zobrazenia: 19638 | Pridané: 2. 4. 2014 o 22:19 | Autor: Branimir

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Autor Správa
hofoo7
modelár

Príspevkov: 562

Moje modely
Poslať správu
Autor: hofoo7 Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 14:33
Ak sa ti zda ze ten motor malo taha mal by si prekontrolovat ci nemas vrtulu naopak ako pisal destelant

destelant:
Pozor na spravne osadenie vrtule. Podla tej detailnej fotky s motorom myslim, ze ju mas osadenu opacne. Ona sice bude tlacit aj tak, ale nebude mat taku ucinnost ako ked ju osadis spravne.
Este ten kruzok, co mas medzi vrtulou a unasacom, myslim, ze tam nema byt.
Bydlisko: Kysucky Lieskovec ( 24 rokov )
Branimir
modelár

Príspevkov: 55

Moje modely
Poslať správu
Autor: Branimir Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 14:46
bola to kolmica pod plnym plynom...

Asi je ta vrtula fakt zla, ked som skusal stupavost tak na plnom plyne nedokazal stupat pod 45°, stratil rychlost a prepadol. Ked to opravim tak tam dam tu co bola v kite, je vacsia, a aj je tlacna na rozdiel tej co som tam mal... Nerozumiem sa tomu, teraz tam je 6x4R a v KITe bola 7x5E
Bydlisko: BA, SC ( 49 rokov )
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 15:23
keď je tlačný model, tak treba dať tlačnú vrtulu. Medzi klasickou a tlačnou je rozdiel.
Čo sa týka stúpania, tak zas nečakaj veľké zázraky, stúpať 45° je už pomerne slušné. A prepadanie, keď cítiš, že už model nevládze, tak zníž radšej výchylku výškovky a začni stúpať pomalšie.

Čo sa týka zmeny vrtul, tak si pozri fóra, akú vrtulu používajú. A ak chceš vlastné hľadanie vhodnej vrtule, kúp si merač prúdu a voltov, aby si si vedel prerátať koľko ampér to s tou vrtulou ťahá a koľko voltov. A zmeral si aj waty. Aby si zas ten motor nezničil, keď mu dáš príliš veľkú vrtulu. KAždý motor je nejak dimenzovaný a má určitý výkon. Keď to prekročíš trochu, môže to byť ešte ok, ale ak moc, zničíš motor /prípadne aj regulátor.
Bydlisko: Trnava
Branimir
modelár

Príspevkov: 55

Moje modely
Poslať správu
Autor: Branimir Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 16:08
viem o to, cital som, ze pouzivaju s tymto motorom aj original vrtulu. Este to preverim pred dalsim letom.

Inak cumak sa pekne narovnal, kridla zalepene, este zalepim cez noc cumak, zajtra skocim do avionunu po trubku a lietam zajtra znova.
Davam si zavazok lietat radsej vo vacsej vyske a nevymyslat obraty nad zemou

takze som googlil, vseobecne doporucuju 6x4e, 7x5E by ten motor vraj zlikvidovala. Pave som objednal Vrtulu APC 6x4 E, uvidime aka bude zmena
Bydlisko: BA, SC ( 49 rokov )
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 17:56
ale daj si pozor, že musí byť tlačná. Lebo sú aj klasické vrtule 6x4 tušim. Aspoň naposledy keď som kupoval, na iný model, kde som potreboval klasickú, zobral vrtulu a predajca ma hneď upozornil že ide o tlačnú. Ak nedáš tlačnú a nenamontuješ správne, tak to výkon/ťah mať nebude, ako ti tu písali.


odkaz na Youtube


Keď ovládneš model a kúpiš slušnú kamerku, tak spravíš s tým modelom aj takéto ( a lepšie videá). Ja som začal mať "pozeratelné" videá po 1,5 roku lietania , ale to bolo aj preto, že keychanky prvé 640x480 (720x480) nerobili moc dobré záznamy.
Bydlisko: Trnava
romko
modelár

Príspevkov: 98

Moje modely
Poslať správu
Autor: romko Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 18:06
ja mam tiez bixlera ale 1.1 a mne ide bez problemov proti vetru. a o plachteni ani nehovorim to je polietanicko. vcera mal prvy let. ten prebehol v pohode ale ten druhy som lietal asi 15m nad zemou a zrazu prestalo reagovat a vyklopilo vseky klapky a automaticky do spiraly a isiel dole. neviem co to moze byt.
a nemyslim si ze to je az taky velky rozdiel medzi 1.1 a 2 a to este ja tam mam setovu elektroniku.
Bydlisko: Prievidza ( 26 rokov )
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 18:23
keď prestal reagovať, vystrelili všekty serva, ako tvrdíš, tak to bolo signálom. Niečo ti zlyhalo v elektronike.
Bydlisko: Trnava
romko
modelár

Príspevkov: 98

Moje modely
Poslať správu
Autor: romko Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 20:23
ale co take regulator to nebude lebo motor ide, a dalej netusim co to moze byt
Bydlisko: Prievidza ( 26 rokov )
Michal1PA
modelár

Príspevkov: 303

Moje modely
Poslať správu
Autor: Michal1PA Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 20:26
Citujem - keď je tlačný model, tak treba dať tlačnú vrtulu. Medzi klasickou a tlačnou je rozdiel.
peterrc, mám otázku, že aký rozdiel je medzi tlačnou a klasickou vrtuľou okrem toho že jedna je v predu
a druhá je vzadu lietadla?
Bydlisko: okr.Pieštany, ( 66 rokov)
destelant
modelár

Príspevkov: 918

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 20:26
romko:
ale co take regulator to nebude lebo motor ide, a dalej netusim co to moze byt

Ak teraz ti idu aj ostatne kanaly, tak to mohlo byt rusenie alebo naozaj nieco zlyhalo - ako pise peterrc...
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
romko
modelár

Príspevkov: 98

Moje modely
Poslať správu
Autor: romko Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 20:32
destelant:
romko:
ale co take regulator to nebude lebo motor ide, a dalej netusim co to moze byt

Ak teraz ti idu aj ostatne kanaly, tak to mohlo byt rusenie alebo naozaj nieco zlyhalo - ako pise peterrc...

tak ale co to mohlo zlyhat, ked odide regulator to som uz zazil to bol dym v celom lietadle a smradu riadne a prijimac tiez ide
najskor to bude to rusenie a baterka mala 11,3 V


Michal1PA:
Citujem - keď je tlačný model, tak treba dať tlačnú vrtulu. Medzi klasickou a tlačnou je rozdiel.
peterrc, mám otázku, že aký rozdiel je medzi tlačnou a klasickou vrtuľou okrem toho že jedna je v predu
a druhá je vzadu lietadla?

mne sa zda ze aj smere otacania a v tvarovani
Bydlisko: Prievidza ( 26 rokov )
destelant
modelár

Príspevkov: 918

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 21:03
romko:
tak ale co to mohlo zlyhat, ked odide regulator to som uz zazil to bol dym v celom lietadle a smradu riadne a prijimac tiez ide
najskor to bude to rusenie a baterka mala 11,3 V


Najskor asi to rusenie, aj ked pri 2.4GHz a Futabe to asi nie je az take caste, ale moze sa stat. Inak teraz tazko daco riesit. Treba skusit (risknut ?) znova - ak bude vsetko OK, tak to bolo rusenie. Mozno pokusne nechat zapnuty vysielac, model na zemi len zapnuty (bez lietania - "staticka skuska" ), ze ci nahodou po case to nevykopne tie serva.
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 21:05
ak si lietal niekde pri elektrickom vedení, môže nastať rušenie. Prípadne ďalších x možností, čo by teoreticky mohlo zarušiť signál. O rušení to bola jedna téma, prednedávnom, v Žiline. Zakladal pf1960. Skús si pozrieť debatu tam.
Bydlisko: Trnava
Branimir
modelár

Príspevkov: 55

Moje modely
Poslať správu
Autor: Branimir Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 21:07
to s tou tlacnou vrtulou mi tiez nie je jasne. Ked je v predu ma tah dozadu, aj ked je vzadu ma tah dozadu. Rozdiel je len jeden, na ktorej strane sa nachadza hriadel. To znamena ze jediny rozdiel je v smere otacania motora, co nastavis bud v regulatore alebo kablami.
Bydlisko: BA, SC ( 49 rokov )
romko
modelár

Príspevkov: 98

Moje modely
Poslať správu
Autor: romko Správa zaslaná: 8. 4. 2014 o 21:31
Tak ja som lietal prvý let asi 15 minút a na tom kritickom druhom sa to asi po piatich minutach stalo. Asi skúsim tu staticku skúšku ale niekde vonku lebo ten bixler strašne huci. A uvidím.


Branimir:
to s tou tlacnou vrtulou mi tiez nie je jasne. Ked je v predu ma tah dozadu, aj ked je vzadu ma tah dozadu. Rozdiel je len jeden, na ktorej strane sa nachadza hriadel. To znamena ze jediny rozdiel je v smere otacania motora, co nastavis bud v regulatore alebo kablami.

Lenže s tým tlačením vzduchu to nie je úplne rovnaké, predsa keď mas klasickú vrtulu vpredu tak je otocena normálne ale tá tlacna je otočena dozadu točí sa doprava ale zarezáva sa ako keby odtokovou hranou normálnej vrtule
Bydlisko: Prievidza ( 26 rokov )
1 2 3 4 5 6 7 8 9
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 493 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: