Autor | Správa |
rupeter359 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Tento model mám.Že lietaľ s ním doma na dvore ??. No tak da sa..Špičkový pilot..Podľa toho ako.Pilotáž tohoto modelo je podstatne ťažšia ako u koaksiálov,ktoré ovládam/da sa povedať dosť slušne/..U tohoto modelo treba podotknúť,že pilotáž je podstatne ťažšia..nepomože ani safe ani panic mód.. a zraniteľnosť je pomerne vysoká.Diely pomerne drahé.Treba vedieť pilotovať.Určite nie začiatočník ako píšu.Elektronika je tam dobrá,aj prevedenie je slušné,ale je vhodný pre pilotov,ktorý majú až niečo odlietané na jednovertuľových! |
Mirko modelár Príspevkov: 68 Moje modely Poslať správu |
Ahoj ... ano stymto modelom celkom s prehladom sa da lietat na dvore za domom aj ani velky dvor neni potrebny ....a to sa nepovazujem za spickoveho pilota a skor by som povedal ze s vrtulnikmi neviem lietat a naozaj dokazem len zakladne lietanie s vrtulnikom kedze sa venujem hlavne lietadlam. Ano v tom ze pilotaz je tazsia ako koaxialu tak to musim ciastocne suhlasit pretoze lieatanie pre zaciatocnika sa moze zdat lahsie na koaxiale ale az zmaknes tento stroj koaxial uz do ruky nevezmes. Ja osobne kazdemu co planuje zacat s vrtulnikom odporucam aby si dnes uz kupil presne nieco taketo urcite nie nejaky trojkanalovy koaxial z ktoreho ziskas len zle navyky a velakrat sa od toho tazko odvyka. Ak naozaj chces zacat s "dospelackymi" vrtulnikmi tak toto je urcite spravna volba nakolko ja osobne som uz postavil a zalietaval vela modelov vrtulnikou od najmensich Trexov az po velke 800-ky a tak isto rozne Blady a Raptory co su vsetko dobre vrtulniky ale v tomto stroji naozaj SAFE odvadza skvelu pracu. Pridam sem jedno video ktore som sem neplanoval dat lebo som snim lietal v obrovskom vetre a na letisku sa chalani celkom pobavily ked som to vybral taka male cudo a popritom do vzduchu nechceli ist ani vadsie stroje a 200-ka si stym poradila celkom v pohode. |
rupeter359 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Ahoj.Ďakujem za tvoju reakciu.Blade 200 sa mi zdá dobrý vertuľník(vymakaný),ale ja som ešte slabý pilot.Lietam s koaksialami asi rok.Nie je problém pre mňa pristáť so stola na stol,havarie nemám žiadne,to lieta skoro samé,T-40 od MJX je ako nová žiaden škrabanec, ale jednovertuľové je niečo úplne iné.Možno som si s koaksiálov zobral nejaké zlé návyky,ako si písal..neviem.Zatiaľ robím s Blade 200 iba základné pohyby.Nemám také skúsenosti ani prax ako ty,ale venovať sa tomu budem nech to stojí čo to stojí.Baví ma to proste a hotovo.Rozmýšľam o MJX F-49,lebo celkovo MJX-ky majú omedzovač. V prípade Blade,keď horšie pristaneš s rotorom tak sa hneď nevylamú nejaké tie zúbky na hlavnom ozubenom koliesku rotora ,kde to ďalej ide dokonca aj keď plyn je vypnutý,ale zotrvačnosťou sa hneď poškodí koliesko.Kdež to v prípade vertuľníkov MJX automatický zastavý a predíde poškodeniu.To je super vec.Aj keď musím uznať,že Blade sú dobré vertuľníky s kvalitnejšou elektronikou a mechanikou,asi sa budem učiť na odolnejšom jednorotorovov od MJX.Ty si mal už veľa vertuľníkov? |
Mirko modelár Príspevkov: 68 Moje modely Poslať správu |
Ahoj. Ano MJX velmi dobre poznam. U MJX cakaj horsie letove vlastnosti ale ako pises urcite vadsia odolnost ak si kupis F-49 tak si snou zalietas aj ked sa mi zdalo ze F45 bola o nieco kludnejsia F49 mi prisla ako vykonejsia a trosku obratnejsia ale na zaciatok je to v pohode stroj ale ak uz mas Blede 200SR je to skor taky krok spat ale ak sa bojis ze ho rozslahas tak kludne si zalietaj a potrenuj na F49 ale 200 iste nepredavaj ....ale skor odporucam poskakuj stou 200 je to normalne kazdy tak zacina potom ju skus zavisiet a tak postupne a nakoniec ho zmaknes a budes snim poletovat kde sa ti zapaci ja som snim lietal aj v izbe |
rupeter359 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Ahoj!Ja viem ,že Blade 200 je lepší stroj,ale učenie na ňom je pomerne drahšie šetrím si ho na potom...,preto asi učiť sa budem na 49-ke alebo na 45-ke.200-ku určite nepredám,lebo je to dobrý stroj,ale nie pre začiatočníka-myslím siTam nie je priestor pre omyly,ani menšie,lebo to dosť stojí.Pri Mjx 45,alebo49 dá sa nastaviť ovládanie ako u 200-ky?Ja mám na ľavej plyn+smer a na pravej dopredu,dozadu a klopenie do ľava a do prava. |
Mirko modelár Príspevkov: 68 Moje modely Poslať správu |
Jasne MJX ma velmi dobre vymysleny vysielac a zmena MODu ovladania je velmi jednoducha staci prehodit packy ktore su pos tranach vysielaca a je to. Tak drzim palce nech ti to lieta ...ale u MJX daj bacha na vietor znasa ho trosku horsie. |
rupeter359 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem za rady.U nás v PO sa človek nemá ani s kým poradiť.. |
DaggyMAC team RCPortál Príspevkov: 1735 Moje modely Poslať správu |
Čo je pravda na tom, že sa musí vrtuľník držať na vysokom plyne aby visel? Štandardne to je tak, že pri polovici plynu sa visí, resp. niekde okolo polovice (pokiaľ to nie je ilde-up). Čo som pozeral videá, tak to chce aj viac ako 3/4 plynu aby sa udvihol... |
Mirko modelár Príspevkov: 68 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Priznam sa ze som to nesledoval v akej casti drahy sa dviha ale ked pridem domov tak mozem otestovat ale povedal by som ze sa dviha niekde nad polkou plynu a co by som vyzdvihol ma velmi velku vydrza baterky na taky maly vrtulnicek. |
rupeter359 modelár Príspevkov: 10 Moje modely Poslať správu |
Do sa dá doladiť trimom plynu,nie ? |
Mirko modelár Príspevkov: 68 Moje modely Poslať správu |
Ahoj no vcera som si konecne nasiel cas vytiahnut ho a zase si polietat s 200veckou tak som si odsledoval kde vysi a je to zhruba nieco nad polkou plynu ale myslim ze ak bz stym mal niekto problem a chcel by vysiet presne v polke neni to problem upravit krivkou plynu na kazdej lepsiej vysielacke ja k tomoto modelu pouzivam len DX5 kde to nejde ale naprik tomu nebadam nejakz problem ze by vrtulnik vysel a zaberal az prilis pri vysokom plyne myslim ze je to celkom optimalne. |
Tomas1990 modelár Príspevkov: 38 Moje modely Poslať správu |
cavte. mam tiez Blade 200 srx a vcera som s nim bol lietat... dopadlo to asi tak ze po cca 30 sekundach vo vzduchu sa otocil okolo vlastnej osi 3 az 4 krat a chvylku letel v pohode no neskor zacal znovu rotovat a isiel k zemi... skontroloval som ho vypadal byt v poriadku ale kontrolka na ESC ktora normalne svieti na modro tak svietila na cerveno tak som odpojil baterku a znovu zapojil vsetko bolo ok a ked som chcel vzlietnut tak uz ho tahalo do pravej strany a to este ani nebol vo vzduchu... viete mi povedat kde sa stala chyba?? dakujem |