Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4
autor správa
neclovek
modelár

Príspevkov: 942

Moje modely
Poslať správu
Autor: neclovek Správa zaslaná: 7. 1. 2016 o 23:44
Lenže pri tej istej kapacite bude 4S baterka o 33% ťažšia a navyše s 4S klesne efektivita.
Bydlisko: Bratislava ( 27 rokov )
WiiPro
modelár

Príspevkov: 1516

Moje modely
Poslať správu
Autor: WiiPro Správa zaslaná: 7. 1. 2016 o 23:45
tomix:
dlhsi letovi cas ja osobne by som volil tu

na to si ako prisiel?
VladoVrancik
modelár

Príspevkov: 1756

Moje modely
Poslať správu
Autor: VladoVrancik Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:07
Asi som to zratal a nedohadoval sa na vrtuliach
Bydlisko: Nove Zamky ( 53 rokov )
WiiPro
modelár

Príspevkov: 1516

Moje modely
Poslať správu
Autor: WiiPro Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:10
Lenze prax je taka ze obidve zostavy budu letiet cca takisto, akurat 4Sky su drahe
VladoVrancik
modelár

Príspevkov: 1756

Moje modely
Poslať správu
Autor: VladoVrancik Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:17
to som aj napisal ze to je skoro to iste ja sa nehadam ze 4S nie su drahsie ale osobne by som volil tie lebo rozdiel 50g vo vahe baterky mi ten jeden clanok navise urcite vynahradi navise motor z mensimi otackami bude produkovat mensie vybracie ako ten z vyssimi a to tiez trosku napomoze k dlzke letu a zivotnosti lozisk a celkovo motorov rozdiel v odbere motorov bude taktiez zanedbatelny kedze obe kopteri maju 20A reg dalsia vec vecsie napetie 4S-mensi prud cize zase len klesne celkove zatazenie kopteri
Pokial je niekomu jedno ci kupi 3S baterku za 10 euro alebo 4S za 17 euro urcite radsej 4S
Bydlisko: Nove Zamky ( 53 rokov )
WiiPro
modelár

Príspevkov: 1516

Moje modely
Poslať správu
Autor: WiiPro Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:20
4S-vacsie prebytocne teplo>nizsia efektivnost motorov
VladoVrancik
modelár

Príspevkov: 1756

Moje modely
Poslať správu
Autor: VladoVrancik Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:25
chlapci nechcem sa s vami hadat kopteri a ja je spanielska dedina ale do elektriny sa trosku rozumiem prebytocne teplo sposobuje vecie pretekanie prudu 4S bude mensi prud ale vyssie napetie pri tom istom odbere
Bydlisko: Nove Zamky ( 53 rokov )
neclovek
modelár

Príspevkov: 942

Moje modely
Poslať správu
Autor: neclovek Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:26
tomix:
Asi som to zratal a nedohadoval sa na vrtuliach

Napísal som ti hneď dva dôvody prečo to tak nieje.

Celkovo by som ten rám v dnešnej dobe nekupoval. Je ťažký, má krátke ramená,... Lepšie by bolo si koptéru vyskladať - povyberať jednotlivé komponenty, objednať ich a zvyšok je už taký istý ako s kitom - rozbaliť a poskladať. Ešte k tomu by to s veľkou pravdepodobnosťou vyšlo aj lacnejšie.
Bydlisko: Bratislava ( 27 rokov )
VladoVrancik
modelár

Príspevkov: 1756

Moje modely
Poslať správu
Autor: VladoVrancik Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 00:35
odpisal som rozdiel vo vahe dorovna clanok navise a efektivita neklesne stupne akurat nakupna cena ale ked je niekomu jedno ci kupuje drahsie baterky tak je to vyhodnejsie
nebudem sa dohadovat ci je vyhodnejsie poskladat kopteru alebo kupit kedze kopteri ma doposial nebrali ani som sa tomu privelmi nevenoval ale zaujala ma jedna vec pisete tu ze davate 10 a 11 palcove vrtule ale nepisete ake stupanie maju tak si polozme otazku aky rozdiel spravi vrtula 9x4,5 oproti 10x4,5?
Bydlisko: Nove Zamky ( 53 rokov )
neclovek
modelár

Príspevkov: 942

Moje modely
Poslať správu
Autor: neclovek Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 01:19
Pri väčšej baterke bude rozdiel v hmotnosti kľudne aj 100 a viac gramov a to už je dosť pri 1KG koptére. Efektivita klesne keďže bude ťahať hmotnosť navyše.
To, aký rozdiel bude medzi tými vrtuľami by sme si museli pozrieť v tabuľke meraní pre daný motor. Ale predpokladám, že pri nižšom napätí bude 1045 efektívnejšia ako 9045 pri vyššom.
Bydlisko: Bratislava ( 27 rokov )
WiiPro
modelár

Príspevkov: 1516

Moje modely
Poslať správu
Autor: WiiPro Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 01:57
tomix:
chlapci nechcem sa s vami hadat kopteri a ja je spanielska dedina ale do elektriny sa trosku rozumiem prebytocne teplo sposobuje vecie pretekanie prudu 4S bude mensi prud ale vyssie napetie pri tom istom odbere

Tak to sa tomu moc nerozumies tu ide ale o prikon a vykon (W)

a na 4S je prikon vacsi ako na 3S, to znamena ze viacej sa toho musi premenit na teplo.. logicky
Parky125
modelár

Príspevkov: 170

Moje modely
Poslať správu
Autor: Parky125 Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 09:17
Neclovek: Len Naza a GPS ma vide 140-160, poprosil by som poskladať zvyšok koptery za 100 Euro.

Nechcem sa hádať ale keď som začal skladať už len na HobbyKing a priratal k tomu ešte Nazu vždy to vyšlo viac aj keď tam bol ram 450. A nič iné ako Nazu v tom nechcem.

Ostatnemu sa moc nerozumiem preto som sa radšej spital, lebo veľa obchodou ponuka teraz už len tu verziu s 800KV motormi.

Ešte som sa chcel spitat treba riešiť vedsie vyprodukovane teplo na koptere keď je to v podstate stále vo vzduchu v podstate to chladia stále vrtule ci?
Bydlisko: Nesluša ( 33 rokov )
PeterB
modelár

Príspevkov: 91

Moje modely
Poslať správu
Autor: PeterB Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 09:37
E310 - Reg. 420S pouziva sinusovy signal, ma aktivne brzdenie, k ESC sa pripaja Ledka ktora sa da pouzit ako pozicne svetlo a zaroven signalizuje stav motorov (pozri moje modeli), ma konektor na update.
E305 - Reg. 420Lite je to sice odlahcena verzia no pouziva klasicky obdlznikovy signal.
ja mam E310 a s lipo 3S 4000mA 25C to dava cca 10min.
ked chces dobrého predajcu tak napis SZ
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 09:40
pozri rcsvet, maju tušim aj verziu s 960kV. Ja som tam kupoval minuly rok na jeseň. OkolO 230 Eur komplet koptera aj s nazou (m-lite). M-lite a potom spravíš upgrade na V2 (sídce je to neoficialne, ale funguje to).

A vyprodukovane teplo...........čo by si chcel riešiť, ono sa to stíha chladiť. Iba ak by si chcel niečo vykurovať na koptere, že nasmerovať odvod tepla na určitý bod
Bydlisko: Trnava
VladoVrancik
modelár

Príspevkov: 1756

Moje modely
Poslať správu
Autor: VladoVrancik Správa zaslaná: 8. 1. 2016 o 10:27
WiiPro:
tomix:
chlapci nechcem sa s vami hadat kopteri a ja je spanielska dedina ale do elektriny sa trosku rozumiem prebytocne teplo sposobuje vecie pretekanie prudu 4S bude mensi prud ale vyssie napetie pri tom istom odbere

Tak to sa tomu moc nerozumies tu ide ale o prikon a vykon (W)

a na 4S je prikon vacsi ako na 3S, to znamena ze viacej sa toho musi premenit na teplo.. logicky


Len jedna otazocka ked ste uz taky mudri skus vysvetlit slovo prikon co pod nim rozumies


neclovek:
Pri väčšej baterke bude rozdiel v hmotnosti kľudne aj 100 a viac gramov a to už je dosť pri 1KG koptére. Efektivita klesne keďže bude ťahať hmotnosť navyše.
To, aký rozdiel bude medzi tými vrtuľami by sme si museli pozrieť v tabuľke meraní pre daný motor. Ale predpokladám, že pri nižšom napätí bude 1045 efektívnejšia ako 9045 pri vyššom.


neclovek ked pisem rpzdiel 50g tak som si vahu bateriek porovnal a nehadzem sem cislo iba z brucha ako ti
Bydlisko: Nove Zamky ( 53 rokov )
1 2 3 4
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 736 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 4 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Deny,