Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
Tibess
modelár

Príspevkov: 5

Moje modely
Poslať správu
Autor: Tibess Správa zaslaná: 7. 12. 2014 o 23:51
Ahojte rozmýšlam nad Hpi sprint 2 prevažne na drift a prevažne vnútri vdome, asi tak 50 na 50, len sa neviem rozhodnúť či s jednosmerným alebo striedavým motorom, na zahraničných forach som čital, že striedak potrebuje lepšie chladenie čiže na drift a eštektomu indoor nieje velmi vhodný, druhy zas píšu, že so striedakom sa daju robiť ovela lepšie a dlhšie drifty ako z jednosmerom, vedeli by ste mi poradiť aký motor je lepší ?
djkexo
modelár

Príspevkov: 34

Moje modely
Poslať správu
Autor: djkexo Správa zaslaná: 8. 12. 2014 o 02:01
Nič v zlom prečitaj si hlavne aktualne fora a npr vlakna na tomto forum!!!
drift 50/50 je pe zaciatocnika
jednosmerak sa velmo hreje v otackach pre drift napr 15t-27t
moje odporucanie pre teba je hoc co aj ked sprint 2 nvm co ma zo zakladu za prevod ale predpokladam ze 50/50 pre teba dobre casom sam dojdes na to ze jednosmerna verzia je o nicom takze to nie je dobra volba jednoznacne striedak od 8.5t do 13.5t odporucane 10.5t (vsetko senzorove)a ked to mas dobre nastavene tak ho nezohrejes tak ako pises ziadne chladenie a k podvozkom su dobre podvozky za dobru cenu nejdem to sem pisat je toho vela na fore/ach... takze jednosmerna verzia sprintu pre zaciatocnika podla mna nekupovat:neoplati sa v tej cene kupis lepsi podvozok + combo
no a ahlavne vsetko je o tom kolko chces dat za to eur prevod sa da upravovat na kazdom lepsiom podvozku a aj mnoho ineho... neviem co ti uz mam viac napisat je toho dost a nebudem sa opakovat ked sa to mozes podla tochto co som napisal docitat.... ak mas zaujem pis rad odpoviem
Bydlisko: Žarnovica ( 39 rokov )
Tibess
modelár

Príspevkov: 5

Moje modely
Poslať správu
Autor: Tibess Správa zaslaná: 8. 12. 2014 o 16:10
čítal som ale tuto problematiku som nenašiel nikde, že by sa riešila, či jednosmer alebo striedak.. len na tých zahraničných forach
auto mám vyhliadnuté konkretne toto: https://www.hpiracing.com/en/kit/106168

je tam 5900kV motor čo by malo byť 11 závitov, akurát nechápem, to stými senzormi s toho odkazu som vyčital, že motor aj regulátor je sensorless vadí to aký to má vplyv viem akurát, že tie motory zo senzormy snimaju polohu rotora, ale to by mal mať každý striedavý motor nie ?

a ešte dodám, že toto plánujem ako druhe auticko mam už 1:8 nitráka, ale stým sa nedá vždy a všade voziť, tak preto chcem aj niečo na elektriku do domu na plavajucu, na terase sem tam na ulici alebo v nejakých podzemných garažach sa stým chcem hravať, nechcem žiadne preteky ani nic podobné, viem že to je už o niečom uplne inom, jednoducho pači sa mi drift a možnosť hocikedy to vytiahnuť a hrať sa
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Autor: eMDee Správa zaslaná: 8. 12. 2014 o 16:18
5900kv je skorej niekde okolo 6.5 zavitov. plus ak je to zprevodovane na 53mph... ja sa v driftoch nevyznam, ale pride mi to trochu moc. Senzorovy motor ma hladsi chod pri nizkych otackach, co pocitis najma pri pomalom rozjazde alebo velmi nizkej rychlosti.. (mal som auto ktore chodilo plynule tak 3kmh bez senzoru, mal som auto u ktoreho to bolo tak 8kmh - to uz bolo otravne, senzorove LRP kombo chodilo doslovne pol kilometra za hodinu hladko ako hodinky) tiez moze mat hladsiu brzdu. Takisto jednen z dratikov v senzorovom motore sluzi na meranie teploty motora pre regulator.
Tibess
modelár

Príspevkov: 5

Moje modely
Poslať správu
Autor: Tibess Správa zaslaná: 12. 12. 2014 o 00:27
Vedeli by ste mi poradiť, že ak je regulator nastavený na režim lipo a ja jazdím na nimh či to vadí ? Ten režim lipol vypyna motor pri určitom poklese napätia na bateriach.. vadí to ked to mám nastavene na lipol a jazdím na nimh ?
cerno
modelár

Príspevkov: 137

Moje modely
Poslať správu
Autor: cerno Správa zaslaná: 12. 12. 2014 o 07:22
vadi to len v tom ze jazdis kratsie a baterky musis dovibijat bud to v nabijacke ajebo ak nema tu funkciu tak su na to aj vibijacky
Bydlisko: poprad
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 12. 12. 2014 o 07:30
Regulatoru to nevadi len ti bude skor odpajat bateriu, pretoze si bude mysliet, ze uz je nizke napatie na clankoch. Bez ochrany pre lipol by si tak mohol este chvilku jazdit. Tiez to nie je idealne pre NIMH bateriu nakolko NIMHcky treba pred nabijanim vybit a ak je lipo ochrana na ESC nastavena na 3,3-4V tak to nie je idelane pre NIMH baterku.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 703 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 12 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: