Výrobca: | |
Rozpätie: | 0 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Koptéry |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | |
Motor: | |
ID Modelu: AM9247 | Zobrazenia: 2029 | Pridané: 27. 12. 2018 o 01:29 | Autor: Shaftjs
Autor | Správa | |
Bobo-BO modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Zdravím Ak tam máš bat 4s, tak esc sú slabé. treba aspoň 25A ideálne 30A esc. |
|
TOMMY-PC modelár Príspevkov: 335 Moje modely Poslať správu |
SWS, rado sa stalo . Máš to pekne poskladané, len ja osobne by som tie regulátory nedával do tých krabiciek, nech sa lepšie chladia. Ja ich mam len zo spodu prilepené obojstrannou o rám a mam to poistené s dvoma binderkami. Mam také isté motory, len ja som si zvolil 2600K/V verziu a priznám sa nie som spokojný, čo som mal 2400KVckove boli lepšie. Takže letu zdar a nech z tej kopterky máš len radosť |
|
Shaftjs modelár Príspevkov: 20 Moje modely Poslať správu |
Zdar No ja som pozeral testy tychto konkretnych motorov na vrtuliach a pri 4s ma motor odber max 21 amper a to motor bol upevneny a bol testovany aj kolko gramov utiahne. A ked som to skusal ja tak sa to potvrdilo kopteru som mal upevnenu a skusal som ju naplno a povedzme si takato situacia nemoze vo vzduchu nastat vzdy ten odber bude uz len mensi kedze sa bude koptera pohybovat a odpor vrtul bude tym mensi. Tieto esc zvladnu kratkodobo 25 A bezproblemov a druha vec ze na plny kotel ja chodit nebudem nemam v plane zavodit. A Tommy ja viem ze by bolo lepsie bez krabiciek ale zo zaciatku pokial sa s tym naucim ich tam radsej necham akurat dam tu izolacku dole a pripaskujem ich vies keby nahodou narazila vrtula do nich az su chranene. |
|