autor | správa | |
pf1960 modelár Príspevkov: 727 Moje modely Poslať správu |
Aby som nebol nicim neruseny pri natacani (vrtula) rad by som si osadil vacsieho vetrona motormi na kridlach. Este som nic take nevidel, ale vyskusam to.
Potrebujem poradit od elektotechnikov, ci su moje uvahy spravne a ci to takto moze byt : - bateria bud jedna so zvysenou kapacitou, alebo dve spriahnute? - 2 regulatory (samozrejme vyhovujuce ACU a motorom) - mozu byt rozdielne? (vo vyzname jeden silny SPIN na serva a druhy menej vykonny) - vyosenie motorov byva standardne ako pri jednom motore? - vrtule protibezne? Dik za pomoc |
|
lucky modelár Príspevkov: 232 Moje modely Poslať správu |
Z bateriami to je asi jedno. Ale regulatory by som volil rovnaké, aby mali rovnaké vlastnosti. Vrtule by boli idealne protibežné ale vyrábajú sa prevažne pravotočivé. Myslím si že nič nepokazíš ked sa budú točiť rovnako.
Nemal by si jednoduchšie dať jeden motor na pylon na krídlo?? |
|
pf1960 modelár Príspevkov: 727 Moje modely Poslať správu |
Aj to ma napadlo - tlacna vrtula, ale aby ho bolo vidno malo by to mat aspon 3 metre - a tu ta tlacna, no neviem neviem...
Veru - lavotocive sklopky neviem ci vobec existuju. Ale myslienka 2 motorov sa mi najviac pozdava. Myslis, ze pre rovnake motory a jednu bateriu by davali napr. ine prudove zatazenia, otacky a pod.? To by potom ozaj neslo a museli by byt rovnake. |
|
lucky modelár Príspevkov: 232 Moje modely Poslať správu |
||
mior modelár Príspevkov: 165 Moje modely Poslať správu |
Zaujímavé riešenie. Držím palce. Niečo o inštalácii dvojmotorových modelov je tu: http://rcmodely.cevaro.sk/index.php?id=94&n=elektroinstalacia-viacmotorovych-modelov---1cast |
|
pf1960 modelár Príspevkov: 727 Moje modely Poslať správu |
Autor: pf1960
Správa zaslaná: 6. 3. 2011 o 23:04
Diky za info mior a lucky - trochu som teraz cital problematiku prave o pripojeni BEC regulatora JETI SPIN k 6-servovym aeram... je to na zvazenie ...
Asi predsa zvitazi jednomotorova varianta a vymyslat budem kam dam kameru, aby nechytala vrtulu ani pri zabere... |
|