Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3
autor správa
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 09:35
Ahojte,

objednal som si k mojmu malemu erevu 1/16 VXL od Štefana (administratora portalu) za super cenu aj velkeho brata e-revo 1/10 s jednosmerakmi a buduci tyzden by som ho uz mal mat doma.
Chcel by som vas preto poprosit o nejake tipy pre toto auto ako napriklad:
- co je dobre upravit na aute pred prvou jazdou?
- ktore diely sa zvyknu poskodit ako prve? (teda do akeho tuningu sa oplati najskor/najviac investovat?)
- netreba tvrdsie pruziny na tlmice? (v malom ereve 1/16 sa mi zdaju setove velmi makke hlavne vzadu),
- jazdite skor v klasickom nastaveni zdvihu alebo stym kitom na vacsi zdvih?
Za kazdy tip vam budem vdacny.

Erevo planujem uprgradnut o vysielac spektrum DX3e s prijimacom SR3000 a jednosmeraky v aute tiez asi dlho nepobudnu. Do auta planujem dat regler HPI Flux Vapor pro a zatial motor Maverick MM-22BL 3215KV.
Myslim ze mi bude ten motor zatial stacit, ale ak mate nejake tipy na motory k tomu reglu tak kludne piste.
Zatial planujem jazdit s 2S Lipo Zippy 5000mAh 25C.

Dakujem
Tomas
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
vyprostovak
modelár

Príspevkov: 554

Moje modely
Poslať správu
Autor: vyprostovak Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 13:15
tu najdes vsetko co ta zaujima a este viac...http://www.rcauta.net/forum/topic5692-traxxas-erevo.html
Bydlisko: okr.Levice
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 17:33
Dakujem, no nema niekto nejaky lepsi zdroj informacii? Nieco som si ztoho precital (ked bude cas tak este precitam) ale tych 120 stran diskusie sa mi velmi citat nechce. Je tam totiz kopec prispevkov, o ktorych by som povedal ze maju pre mna nizku resp. nulovu informacnu hodnotu a je to dost neprehladne.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
Parky125
modelár

Príspevkov: 170

Moje modely
Poslať správu
Autor: Parky125 Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 20:18
Jedna podstatná info tie titány nič nevydržia Nimh pohoda Lipol im dajú zabrať a vedšinou zhoria

Ten regulátor čo si vybral mi príde slabý na také veľké a má max 3S skôr by som uvažoval nad:
http://www.rcsvet.sk/product/sk/Combo-NEON-8-5-mm-4P-2000kv-Axe-R8-WP-13
http://www.skymodel.sk/elektronicke-regulatory/el-reg-striedave/auto/brushless-combo-xerun-m6b-150a-18-2200kv

Alebo najlacnejšie riešenie:
http://www.skymodel.sk/elektromotory/jednosmerne/5675-motor-titan-775-10-turn168-volts

Inak čo sa tika viac reva ti neporadím mám E-Maxxa a malého Reva
Bydlisko: Nesluša ( 33 rokov )
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 21:03
Dakujem za tipy.
Ten regler s motorom aspon vyskusam no. Ak to nebude dobre tak si zaobstaram nejake nove brushless combo. Do dalsich jednosmerakov isto nebudem investovat.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
MCi1
modelár

Príspevkov: 415

Moje modely
Poslať správu
Autor: MCi1 Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 21:41
Co sa tyka E-Reva tak ja osobne som uz par veci na nom riesil. Neviem ako to jazdi s jednosmernymi motormi, ale ja som ako o prve prisiel o spugear, plastove koleso, ktore pohana priamo piniongear z motora. vylamal som zuby, takze do zasoby kludne kup.
Dalej by som si kupil este aspom jeden kompletny diff, uz 2x som riesil rozne problemy s diferencialom.
Loziska ani nevravim hlavne na napravach v kamenoch.
inak auticko je to absolutna spica!
Bydlisko: Bratislava ( 45 rokov )
Parky125
modelár

Príspevkov: 170

Moje modely
Poslať správu
Autor: Parky125 Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 22:39
Mne pride 775-ka ako dobra investicia ale revo by si pytalo viac asi ten striedak mne do maxxu staci aj 775 ale aj stymi dvoma 550kami som spokojny.

A ja by som ani to kombo co si navrhol neriesil zbytocne vyhodene peniaze radsej nieco co je na take auto stavane alebo rovno Mambu.

Ak si mal pred tym male revo tak rychlost a akceleracia tych dvoch titanov bude pre teba onicom.
Bydlisko: Nesluša ( 33 rokov )
jaffatealco
modelár

Príspevkov: 351

Moje modely
Poslať správu
Autor: jaffatealco Správa zaslaná: 21. 3. 2014 o 23:00
Nemam velke revo dlho, ale ako tak citam, nebolo rozumnejsie si kupit rovno e-revo s mambou? Pytam sa preto lebo v podstate este ho nemas ak som dobre pochopil a planujes uz prestavbu na striedak. HPI Flux Vapor je v podstate softwarovo osekana mamba ak sa nemylim. Teda ak to je to com mal napojene cez castle link na PC. Uz si presne nepamatam ako sa volal ten regulator. Ten motor co planujes nepoznam.

Ako som napisal, viem ze je brushless verzia o dost drahsia, ale striedave kombo nieco stoji. A Mamba s Neu motorom co je v brushless e-reve je dost chvalena, aspon z citania na forach som nepostrehol ze by ju ludia menili za nieco ine, tak neviem... V tomto som mal ja osobne jasno ked som sa rozhodol ze chcem velke e-revo. A veru nelutujem aj ked popravde velke e-revo s jednosmerakmi som nazivo jazdit este nevidel.
Bydlisko: Bratislava - Rača ( 41 rokov )
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 22. 3. 2014 o 00:06
Parky125:
Ked by som mal dat za jenu 775tku cca 40€ tak do ereva radsej kupim uz nejake striedave kombo z hobbykingu (vychadzaju cca 110€).
Co sa tyka toho komba co som navrhol tak to mam uz doma, je to pozostatok z SC auta co som mal (kamaratovi som predal len kit bez elektroniky) takze si myslim ze za vyskusanie nic nedam, Ak to nepojde tak to predam a objednam nejake nove kombo.
Mam male erevo a stym jazdim na 2S lipo. Doteraz mi to takto staci a nepotrebujem uz aby to islo rychlejsie. Kedze som zatial videl erevo s jednosmerakmi jazdit maximalne na videu https://www.youtube.com/watch?v=4IxtfyNduN0 tak neviem aky tam bude rozdiel. Pride a uvidim. Na tom videu to vyzera celkom slusne.

jaffatealco:
Podarilo sa mi predat moje SC auto a heliny, ktore mi stali uz len na policke a erevo som si obednal vlastne za peniaze z predaja. Vyslo mi to teda na brushed verziu. Kedze som pocul ze tie 550tky zvyknu na lipolkach odchadzat tak som si povedal, ze ak sa tak stane tak tam nahodim to kombo co mam doma. Ak bude slabe tak si zaobstaram nove kombo. Myslim si, ze Stefan mi urcite da super cenu na nejake dobre kombo a malo by ma to v konecnom dosledku financne vyjst rovnako ako keby som objednal rovno brushless verziu.
Casom sa este ukaze co a ako.

Co sa tyka nastavenia a roznych uprav podvozku robili ste uz nieco na ereve? Pouzivate aj tie long travel kity alebo na take bezne jazdenie (travniky, les) postacuje aj svetla vyska podvozku v setovom nastaveni?

Nikto teda nejazdi brushed erevo? Chcel som sa totiz opytat ako sa nastavuje a funguje ta LVC ochrana na tom setovom regulatore, lebo navod co som nasiel na nete je asi starsi a tam sa este uvadza, ze regler nema LVC ochranu.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
Parky125
modelár

Príspevkov: 170

Moje modely
Poslať správu
Autor: Parky125 Správa zaslaná: 22. 3. 2014 o 23:21
Mám ten istý regulátor v E-Maxxe a návod ti príde spolu z autom v českom jazyku od astry je to tam pekne napísane už si nepamätám ale ako.
Inak tie dva titány v reve sú oveľa živšie ako v mojom e-maxxe E-maxx mi na zadne nedvíhal.

Ja by som tam to blato s hobbykingu nedával aj ja som nad tým uvažoval ale všade ti napíšu že je to blato. Ja som mal 775-ku doma zadara tak pre mňa to investícia nieje

Inak aj ja mám E-maxxa od Štefana.
Bydlisko: Nesluša ( 33 rokov )
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 24. 3. 2014 o 19:23
Dnes mi prislo to moje e-revo (Dakujem Štefan ) trochu som si poladil podvozok a nejake drobnosti podla seba a mal by som este otazku ohladne zabehu tych jednosmernych motorov.
Ako na to? Staci ak polozim erevo na nejaku podlozku a necham motor bezat konstantnou rychlostou? Malo to byt az 60 minut ako sa pise v navode? Cize na dva az trikrat nabit baterie a takto vybit?
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
Ludi
modelár

Príspevkov: 181

Moje modely
Poslať správu
Autor: Ludi Správa zaslaná: 24. 3. 2014 o 19:37
ja som uplne novy motor zabehaval 5-6 hodin... 1-2 hodiny motor bez zataze na 20%, potom 1-2 hodiny motor v auticku na 20% a 1-2 hodiny som uz jazdil s autickom tak na 50% plynu... ale to bol uplne novy motor a neviem ze ci tie v aute uz niesu trocha zabehnute..
Bydlisko: Šamorín ( 35 rokov )
vyprostovak
modelár

Príspevkov: 554

Moje modely
Poslať správu
Autor: vyprostovak Správa zaslaná: 24. 3. 2014 o 19:49
MCi1:
Co sa tyka E-Reva tak ja osobne som uz par veci na nom riesil. Neviem ako to jazdi s jednosmernymi motormi, ale ja som ako o prve prisiel o spugear, plastove koleso, ktore pohana priamo piniongear z motora. vylamal som zuby, takze do zasoby kludne kup.
Dalej by som si kupil este aspom jeden kompletny diff, uz 2x som riesil rozne problemy s diferencialom.
Loziska ani nevravim hlavne na napravach v kamenoch.
inak auticko je to absolutna spica!

TOMI XL čo sa týka spurG nemal by som obavy Summita mam od r2011 a EMaxxisa už 2roky stale mam originalne a staci ho mať len dobre nastavene jazdim 5S.
Diferaky a prevodovku mam tiež 100%ne a ziadne problémy som nemal ale to preto lebo zanova som ich rozobral a naplnil vazelinou.ked som otvoril 1.diff od užasu som nemohol-bol uplne suchy malinka štipka vazeliny bola na okraji obalu jak na summite tak na maxxise.tento fenomen sa potvrdil aj na dalsich emaxxoch kamaratov....čiže toto by som riesil ako prve.Ložiska su klasika spotreb.material.
Bydlisko: okr.Levice
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 25. 3. 2014 o 08:22
Dakujem za rady. Stym mazanim diferakov je mi to jasne, vyrobcovia sa vzdy snazia dat len tolko kolko je nutne a nic navyse.
Loziska samozrejme treba z casu na cas vymenit...to si este overim ci neviem zohnat z nejakej loziskarne za dobru cenu.
Co sa tyka zabehu tak nechal som to vcera bzucat na podlozke 1 a pol hodiny a dam tomu este taky pojazd na 50 percent a malo by to stacit si myslim.
Potom dam urcite nejake video ako to jazdi na jesnosmerakoch.
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
FerdoSK
modelár

Príspevkov: 99

Moje modely
Poslať správu
Autor: FerdoSK Správa zaslaná: 25. 3. 2014 o 08:56
Ak ti môžem poradiť, nekupuj žiadne náhradné diely do zásoby. Každý má iný štýl jazdenia a podľa toho sa aj opotrebúvajú súčiastky. Niekto spur, niekto ramená, niekto diferáky iný zase ložiská. Ja som cca po 1 roku jazdenia a pravidelnej údržby menil len ložiská nábojov (a to nie všetky). Potom som vymenil 550 za 775 a po nejakej dobe mi odišlo ložisko v prednom dife. Myslím že o stock kolesách nemusím ani písať, po opotrebovaní zahodiť do koša a kúpiť Pro-line.
Bydlisko: Stupava
1 2 3
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 760 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 1 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: