Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Extreme Flight RC
Rozpätie: 2250 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - benzinové
Dĺžka: 0 mm
Materiál: Drevo plus poťah
Motor: ZDZ50-NG
Popis

Edge 540t by Extreme Flight RC

ZDZ 50NG
Muffler JMB 4komorový so zadným vývodom, koleno na mieru od JMB.

Servá HS7954SH -6x
Príjmač Jeti duplex 12EPC,
Napájanie 2xLi-ion 2S 1600mAh (paralelne)= 2S 3200mAh
Zapalovanie Falkon, accu zapalovania eneloop NiMh 4S 2000mAh
Electronic ignition switch - volným kanálom príjmača
Vypínanie napájania príjmača a zapalovania - Jeti model DPS 40

Motor v zábehu,
Model má 7letov.

ID Modelu: AM907 | Zobrazenia: 16679 | Pridané: 29. 9. 2011 o 15:40 | Autor: flyingislife

1 2 3 4 5
Autor Správa
AdamW
team RCPortál

Príspevkov: 968

Moje modely
Poslať správu
Autor: AdamW Správa zaslaná: 29. 9. 2011 o 17:28
DA BEST
Bydlisko: Bratislava ( 30 rokov )
modelarPO
modelár

Príspevkov: 484

Moje modely
Poslať správu
Autor: modelarPO Správa zaslaná: 29. 9. 2011 o 17:34
Super! Model krásny, pilot výborný= VRAŽEDNÁ KOMBINÁCIA. Nech ti to dlho a pekne lieta
Bydlisko: Prešov ( 28 rokov )
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 29. 9. 2011 o 22:07
No co hovoris na benzin po eletrike? Ozaj a preco prave ZDZ?
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 29. 9. 2011 o 22:12
mac:
No co hovoris na benzin po eletrike?

Ešte to stále nerozdýchal
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
flyingislife
team RCPortál

Príspevkov: 1121

Moje modely
Poslať správu
Autor: flyingislife Správa zaslaná: 29. 9. 2011 o 22:22
Nemám čo rozdýchavať.
Je to úplne v pohode.
Nemám s tým žiadny problém.


Zdz som mal od chlapíka úplne nový motor, za super cenu, oni dávali dokopy Gb Yak 55 2,2m a nepasoval im tam tak som sa ho ujal. Chodí super.
Bydlisko: Bratislava-Ivanka pri Dunaji / Košice ( 33 rokov )
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 29. 9. 2011 o 22:26
3Dm4St3R:
Nemám čo rozdýchavať.
Je to úplne v pohode.

... ale zlatý škaredolet od Krilla
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 14:02
Myslel som to seriozne, pretoze uvazujem aj o prechode na benzin, nebudem sa pytat u nas chalanov,ci im beha benzinak v piperi, pretoze beha superdobre, ale kto lieta aktivnejsie a predtym len elektriku... Ak je rozdiel podla teba ze Je to úplne v pohode. Nemám s tým žiadny problém. tak dobre no
flyingislife
team RCPortál

Príspevkov: 1121

Moje modely
Poslať správu
Autor: flyingislife Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 16:49
Pozri ,na začiatku som si to stráášne blbo nakrivkoval ,lietal som na 4roch zúbkoch na plyne a už som rozmýšlal Že sa na to vykašlem.
potom som zistil že jeden príjjmač mal problém s dosahom tak som miesto 2x 8 kanál dal 1x 12kanál a prerobil som si tie krivky.
Teraz mi to úplne sedí, motor má podla mna velmi rychlu odozvu.

S thunderom sa to zrovnávať nedá, Thunder bol iný.
Toto je zase univerzálnejšie a vie to zalietať všetko.
Thunder mal sadu obratov ktoré zalietal tak, ako žiadny iný model s ktorým som dovtedy lietal.

Ja osobne som čakal že to bude tragické a nebude to OK,
ale tak ako som si to teraz nastavil mi to vyhovuje a lieta to velmi dobre. Ešte nejaké menšie úpravy , vela tréningu a potom hádam idem na F3M.

Ja som pre ten motor urobil maximum čo sa dalo, dal som mu muffler a koleno na mieru (u Flexi kolena je na kolene pokles otáčok cca 300) = s kolenom hladkým na mieru natočíš na vrtuli o 300 otáčok viac.
Takže je to motor s doporučeným mufflerom, kolenom a vrtulou Nemá to teda prečo nefungovať.

ja som zatial spokojný,
aj keď Thunder bol iný , ale za rok a pol čo som s ním nalietal už to bol hrozný stereotyp. Preto som sa rozhodol postúpiť zase niekam inam.
Bydlisko: Bratislava-Ivanka pri Dunaji / Košice ( 33 rokov )
flyingislife
team RCPortál

Príspevkov: 1121

Moje modely
Poslať správu
Autor: flyingislife Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 16:52
mac:
Myslel som to seriozne, pretoze uvazujem aj o prechode na benzin, nebudem sa pytat u nas chalanov,ci im beha benzinak v piperi, pretoze beha superdobre, ale kto lieta aktivnejsie a predtym len elektriku... Ak je rozdiel podla teba ze Je to úplne v pohode. Nemám s tým žiadny problém. tak dobre no


Ak to naozaj dobre nakrivkuješ , resp. neviem či to JA mám dobre a tak ako používa vačšina pilotov, ja som ale zvyknutý z elektra a preto som to nastavil tak ako som nastavil.
Myslím že ide predovšetkým o to ako si zvyknutý s plynom narábAť ty.
Vraj má ZDZ rotačne šupátko čo je oproti DA výhodou v odozve na plyn. Neviem aký veľký je rozdiel, ale u mna je to takmer na úrovni elektriky.
Keby sa mi s tým lietalo nedobre a nebol by som si istý, tak nemám tie fotky ktoré som sem dal a ďalších 200 v notebooku,ide o to že ak si niečo také dovolíš s motorom v zábehu a asi 5ty let, tak to len značí o tom že to nieje také tragické ako ma varovali
Bydlisko: Bratislava-Ivanka pri Dunaji / Košice ( 33 rokov )
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 19:34
co si vlastne spravil s tym thunderom ? kde skoncil ?
Bydlisko: Senec
flyingislife
team RCPortál

Príspevkov: 1121

Moje modely
Poslať správu
Autor: flyingislife Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 19:41
v koši.

bol na totálku po crashi.
rozpadol sa(mechanicky) mi konektor na príjmačovkách
Bydlisko: Bratislava-Ivanka pri Dunaji / Košice ( 33 rokov )
Bumpy_SK
modelár

Príspevkov: 1301

Moje modely
Poslať správu
Autor: Bumpy_SK Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 19:46
Bydlisko: Hronske Klacany - Levice
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 19:48
3Dm4St3R:

Ak to naozaj dobre nakrivkuješ , resp. neviem či to JA mám dobre a tak ako používa vačšina pilotov, ja som ale zvyknutý z elektra a preto som to nastavil tak ako som nastavil.
Myslím že ide predovšetkým o to ako si zvyknutý s plynom narábAť ty.
Vraj má ZDZ rotačne šupátko čo je oproti DA výhodou v odozve na plyn. Neviem aký veľký je rozdiel, ale u mna je to takmer na úrovni elektriky.
Keby sa mi s tým lietalo nedobre a nebol by som si istý, tak nemám tie fotky ktoré som sem dal a ďalších 200 v notebooku,ide o to že ak si niečo také dovolíš s motorom v zábehu a asi 5ty let, tak to len značí o tom že to nieje také tragické ako ma varovali


Ja viem o benzinakoch vpodstate hovno, teda nemyslim teoreticky, myslim prakticke skusenosti s "tride", preto ma zaujimalo, co na to elektroletec.. Dnes som letel po 3 mesacnej prestavke s katanou a na novom spine99 som musel nastavit rozbeh 0.6s /predtym 0.2-0.3/, takze pre mna taky maly benzinak...
flyingislife
team RCPortál

Príspevkov: 1121

Moje modely
Poslať správu
Autor: flyingislife Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 19:49
No, stalo sa.

Ja som vlastne prekvapený že na to ČO a ako Dlho som s ním vlastne lietal ,tak dlho vydržal.
vo výkrutoch v harriéri som mlátil kormidlá o zem, vždy som to hrotil kolko to šlo, a nakoniec som ho zrušil kvoli tomu rozpadnutému konektoru.
Každopádne sa treba pohnúť ďalej, a už aj napriek tomu že je mi to lúto, sa pozerám vpred.
Hádam si nájdem čas na nejaké súťaže v ČR a trošku polietam s Edgom
Bydlisko: Bratislava-Ivanka pri Dunaji / Košice ( 33 rokov )
Mino
modelár

Príspevkov: 232

Moje modely
Poslať správu
Autor: Mino Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 20:26
A ako mas nastavenu krivku?
Bydlisko: Žilina
1 2 3 4 5
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 902 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 1 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: