Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 22. 12. 2015 o 20:07
Ahojte.
V autách som začiatočník a práve riešim jednu vec.
Mám motor LPR, 12T. Aký ESC k nemu zvoliť? Ide o brushed. Stačí mi len nájsť nejaký čo najsilnejší (max A) alebo je tam aj iná podmienka? Ak budem mať napr 90A, ale nemá pisané na koľko "T"čkove motory je vhodný, tak môže byť že nebude vhodný, aj pri 90A? Ze musí splnať aj "T" motora?
Viem že "T" by malo znamenať krúťak, ale neviem ako to presne ovplyvňuje regulátor..

Ďakujem za rady.
Bydlisko: Trnava
Prizrak
modelár

Príspevkov: 1169

Moje modely
Poslať správu
Autor: Prizrak Správa zaslaná: 22. 12. 2015 o 20:23
máš nejaké rozmedzie medzi závitmi,každý esc to má (napr. od 8-35T teda od 8 až po 35 závitov) treba hladať esc,ktorý ma v tom počte aj tvoje závity a potom treba zistiť koľko má motor odber a podla toho hladať Amperáž ale podla mna by ti 100A stačilo
Bydlisko: Žilina,Rajec
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 22. 12. 2015 o 20:27
čiže keď nájdem esc s napr. 100A, tak to ešte neznamená že bude automaticky vhodný do modelu k motoru? Ak keď má viac ako je max. príkon motora? Pokiaľ nepodporuje dané "T"?
Bydlisko: Trnava
WiiPro
modelár

Príspevkov: 1516

Moje modely
Poslať správu
Autor: WiiPro Správa zaslaná: 22. 12. 2015 o 20:38
co ma spolocne esc s otackami motora?
peterrc
modelár

Príspevkov: 1035

Moje modely
Poslať správu
Autor: peterrc Správa zaslaná: 22. 12. 2015 o 20:45
no, nevyznám sa do aut a jednosmernych esc do auta. Ale videl som že k esc je písané aj to, na aké "T" sú vhodné. A tiež aj rpm.
Niekde bolo "od x "T" do "y" T or rpm<= zzzzz "...........
Bydlisko: Trnava
Zemo
modelár

Príspevkov: 65

Moje modely
Poslať správu
Autor: Zemo Správa zaslaná: 24. 12. 2015 o 08:43
Oznacenie s T pri esc sa pouziva len ako zjednodusene oznacenie maximalneho prudu. To T je Turns - pocet zavitov, co znamena kolkokrat je drot otoceny okolo kotvy. Cim menej tym mensi odpor a tym padom vyssie prudy. Nizke t = vyssi vykon a otacky, vysoke t = vyssi krutak ale nizsi vykon. Samozrejme su rozdiely medzi roznymi motormi, niektory moze brat pri rovnakych zavitoch viac a iny menej. Napriklad su aj take co maju viaczilove vinutie napr. 14x2. Preto je dobre brat ESC co ma este nejaku rezervu, ale zas nieje to tak ze ak das silnejsi motor tak esc hned odpalis.

Otacky su pri brushed esc uplne jedno kedze ten nema ziadnu spatnu vazbu od motora a ani nevie ako rychlo sa ten toci.
Bydlisko: Bratislava ( 44 rokov )
marianr
modelár

Príspevkov: 1466

Moje modely
Poslať správu
Autor: marianr Správa zaslaná: 2. 1. 2016 o 22:05
WiiPro:
co ma spolocne esc s otackami motora?


No, ak ide o bezkomutátorový a bezsnímačový motor, regulátor odhaduje polohu rotora podľa priebehu prúdu. A to v neobmedzene širokom intervale nezvládne.
Bydlisko: Ba ( 66 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 618 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: Pancer, petog, pf1960, petmit,