Výrobca: | Made in JA |
Rozpätie: | 2700 mm |
Hmotnosť: | 12500 g |
Kategória: | Lietadla - benzinové |
Dĺžka: | 2700 mm |
Materiál: | Topoľ,balza |
Motor: | DLE 120 |
ID Modelu: AM6723 | Zobrazenia: 13507 | Pridané: 11. 2. 2016 o 18:44 | Autor: marekh
Autor | Správa | |
marekh modelár ![]() Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
![]() ![]() ![]() Nakoniec som aj rád že sa to stalo aspoň viem čo sa deje aké to ma následky ako na to a kde su hranice. Vlastná skúsenosť je na nezaplatenie. Doposiaľ som problémy s rozobratím modelu vo vzduchu nemal. Uvidíme ako to bude ďalej a podľa toho príjmem opatrenia ale váha nemôže ísť hore lebo to lieta BOMBOVO ![]() Je jasné že kopače su pre model najväčší zaberák a poriadne preveria konštrukciu modelu. |
|
lv modelár ![]() Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Viem ze mas viac skusenosti ako ja, ale aj tak si myslim ze vacsie pretazenie je pri pravouhlych zatackach na plny plyn. A som rad ze si zistil, ze stojina je zaklad nosniku. |
|
mac modelár ![]() Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
To je akoby si napisal, ze zaklad fialovej je cervena ![]() Marek ta prasklina je v spodnej casti kridla a kopac bol tahany? V akej casti rozpatia to je? |
|
marekh modelár ![]() Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
Ano prasklina je v spodnej časti presne v 44% od trupu. Kopač bol ťahaný 1 1/4 a tvrdo zaseknuty do nožaku. Tieto kopače lietam a kritické je zaseknutie do nožaku kde krídla doslova zazvonia . Problém je v tom že krídla pri natiahnutí do kopaču dostanú šupu z jednej strany a pri zaseknutí do nožaku príde 2. šupa z opačnej strany takže preto krídla doslova zazvonia . Kopače okrem krídiel riadne preveria aj trup modelu. Podľa všetkého v danom mieste nosníka bolo malo epoxidu takže aj to bola jedná z príčin. Do tohto projektu som išiel s cieľom urobiť čo najľahší model a s nejakými konštrukčnými problémami som samozrejme rátal že sa objavia keďže je odľahčený ako je. Takže teraz len vychytať muchy a v ďalšom modely už budem doma že čo a ako ![]() ![]() |
|
mac modelár ![]() Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
To mi neslo do hlavy, ked si pisal o namahe na tlak / spodna pasnica namahana na tah pri tahanom / .. |
|
marekh modelár ![]() Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
To je ok ale pri zaseku do nožaku je to opačne. |
|
lv modelár ![]() Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
To je akoby som napísal, že na nosníku kde sa pohnú pásnice tak, že strihnú stojinu nie je niečo v poriadku. Sú len dve možnosti. Slabé pásnice, alebo slabá stojina, ktorá dovolila pásniciam zmeniť medzi sebou vzdialenosť. Nič viac som nechcel napísať. Som rád že si to aj v týchto hektických dňoch pochopil. |
|
mac modelár ![]() Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Teraz si to uz napisal stylom fialova je z cervenej aj modrej ![]() |
|
pajlotmato modelár ![]() Príspevkov: 1482 Moje modely Poslať správu |
Pekná robota...Mám otázku ohľadom tej kabíny, dalo by sa touto technológiou vyrobiť kopyto aj na kabínu ktorá by bola 1,4m dlhá a 40 cm vysoká? Respektíve potrebujem vyrobiť kabínu najlepšie s akrylátu alebo niečoho hrubšieho približne ako plexisklo a predný štít má 80cm x 40cm a zadný odklopný kokpit 1,4m x 40cm výška, všetko na šírku cca 60cm... |
|
marekh modelár ![]() Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
Nemám veľké skúsenosti s laminovaním. Laminovanim si vyrábam len kabínky na modely a bežné veci okolo modelu. Ale určite ano len ide o to rozumne trafiť počet vrstiev. Na mojej kabínke je jedná vrstva uhlikovej tkaniny samozrejme kôli váhe a na tú veľkosť je dosť pevná po zalepení do ramčeku kabinky. Určite sú tu borci so skúsenosťami ktorý ti budú môcť v tvojom probléme pomôcť. |
|
lv modelár ![]() Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Da sa to, ale ak to ma byt na dospele lietadlo tak by som to nechal na profi firmu. |