Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
jojak
modelár

Príspevkov: 78

Moje modely
Poslať správu
Autor: jojak Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 16:24
tak navyse tam mam LC filter + micro MinimOSD, 1x BEC 5V 1x BEC 12V to prida daku vahu


secure image hosting

emax RS2205
litllebee 20A
R9d
foxeer 600mw
Bydlisko: Prievidza
Norberto
modelár

Príspevkov: 228

Moje modely
Poslať správu
Autor: Norberto Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:09
Ja mám tiež martian 220 a bez gopro a baterky váži 455 g
Bydlisko: Nová Zámky ( 54 rokov )
airacutie
modelár

Príspevkov: 266

Moje modely
Poslať správu
Autor: airacutie Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:14
Moj Martian s GoPro Hero 4 a baterkou vazi 700g. Ale ja som na vahu nehladel ked som ho staval.
Bydlisko: Bratislava ( 43 rokov )
Norberto
modelár

Príspevkov: 228

Moje modely
Poslať správu
Autor: Norberto Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:15
Mám na ňom regulátory s BEC idem ich meniť možno trochu schudne
Bydlisko: Nová Zámky ( 54 rokov )
Dzino
modelár

Príspevkov: 352

Moje modely
Poslať správu
Autor: Dzino Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:24
Chlapi, to mate nejake tazke koptery.
QAV-X bez baterie: 342g


QAV-X s 4S 1400mAh: 492g


QAV-R bez baterie: 395g
Bydlisko: Bratislava ( 49 rokov )
jojak
modelár

Príspevkov: 78

Moje modely
Poslať správu
Autor: jojak Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:29
pridas gopro a hned mas 600g tak ja som sa chcel informovat ohladom vahy a som rad ze nemam jediny tazke zelezo
Bydlisko: Prievidza
Norberto
modelár

Príspevkov: 228

Moje modely
Poslať správu
Autor: Norberto Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:32
No teraz som pozeral váhu tých mojich ESC sBec mimochodom EMAX blheli 20a a som šokovaný váži 28g . Dys XSD 20 A vážy 4,32g to schudne 94,72g pri štyroch regloch . To už je odtučňovačka
Bydlisko: Nová Zámky ( 54 rokov )
-mio-
modelár

Príspevkov: 292

Moje modely
Poslať správu
Autor: -mio- Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 17:35
@palogabris: Ono tieto male muchy nemaju moc rady vietor. V bezvetri resp. vnutri sa to ako sprava? Lietas acro alebo angle mod? Nie som si isty o obratoch okolo ktorej osi hovoris. Pokial je to yaw a lietas acro, treba pri prudkych manevroch viac zatlacit na plyn, inak stratis rychlost aj vysku a prepadnes sa do vlastneho propwashu (rozvireny vzduch z vlastnych vrtul) co ti sposobi trasenie. To by pripadne pri angle mode mohlo zblbnut stabilizaciu, ale neviem, angle nelietam.
Bydlisko: Bratislava ( 44 rokov )
JiriF
modelár

Príspevkov: 184

Moje modely
Poslať správu
Autor: JiriF Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 18:58
Realacc QAV-X 210 V+ s kamerou (Foxeer Legend 2) a 3s 2200mAh (196g, tazke, slabee)

Na sezonu planujem planujem 4s 1300-1500 ktore su lahsie. Ram som vybral hlavne kvoli vahe cize zaznamovu kameru na rozdiel od beznych Hcok vozim zadarmo
Bydlisko: Hlohovec ( 50 rokov )
Thinky
modelár

Príspevkov: 1008

Moje modely
Poslať správu
Autor: Thinky Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 19:02
ja lietam zo 650g



ale dost zavazi ten gumeny bumper na gopro a moje hrube suchace ale nedam na ne dopustit este sa mi neroztrhli ani baterka ani kamera neodletela nikdy





jojak tie chranice motorov a vysielac by som vyhodil s housingu..
Bydlisko: Martin ( 36 rokov )
JiriF
modelár

Príspevkov: 184

Moje modely
Poslať správu
Autor: JiriF Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 19:20
-mio-:
@palogabris: Ono tieto male muchy nemaju moc rady vietor. V bezvetri resp. vnutri sa to ako sprava? Lietas acro alebo angle mod? Nie som si isty o obratoch okolo ktorej osi hovoris. Pokial je to yaw a lietas acro, treba pri prudkych manevroch viac zatlacit na plyn, inak stratis rychlost aj vysku a prepadnes sa do vlastneho propwashu (rozvireny vzduch z vlastnych vrtul) co ti sposobi trasenie. To by pripadne pri angle mode mohlo zblbnut stabilizaciu, ale neviem, angle nelietam.

Stabilizovany rezim nema rad vietor vseobecne Ja som s tym bojoval pomocou max_angle_inclination (vychodzie myslim 40 nastavoval som 60) co nachvilu poriesi problemy s vetrom ale konecnym riesenim je prejst na acro.
Bydlisko: Hlohovec ( 50 rokov )
palogabris
modelár

Príspevkov: 13

Moje modely
Poslať správu
Autor: palogabris Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 19:39
@-mio- lietal som manual a skusal som to aj v angle mode. Chovanie bolo obdobne pri ostrych obratoch. Cize priamy let rychly, smerovka dolava, kridelka dolava, a po otoceni mierne vyskovku pritiahnut. Ale mne sa to v oboch rezimoch spravalo ako keby som tu vyskovku tahal naplno takze masina sa zastavila a zostala stat. Musel som potom vyskovku potlacit aby sa rozbehla dopredu. V manualnom rezime.
Bydlisko: Trencin
-mio-
modelár

Príspevkov: 292

Moje modely
Poslať správu
Autor: -mio- Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 20:47
Myslim ze to bude len cvik. Ono sa to chova trochu inak ako velke koptery. Na nieco je citlivejsia, na nieco zas menej. Ako som pisal skus lietat v co najmensom az ziadnom vetre. Pri tom postupe co si pisal si vynechal podla mna dve veci. Pocas tej otocky musis potlacit nos trochu dole. A tesne predtym nez ho po otocke potiahnes hore, prudko pridaj a zas uber plyn. Potom potiahni nos hore, ale trochu menej, asi v zasade len to co si ho pocas otocky stlacil dole. Treba to dostat trochu do ruk.
Bydlisko: Bratislava ( 44 rokov )
poison
modelár

Príspevkov: 3389

Moje modely
Poslať správu
Autor: poison Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 21:00


619 g
Bydlisko: Madunice ( 46 rokov )
palogabris
modelár

Príspevkov: 13

Moje modely
Poslať správu
Autor: palogabris Správa zaslaná: 15. 2. 2017 o 22:08
@-mio- lepsie video ked tak poslem. Klasicka 250tka je samozrejme vacsia a hmotnejsia ale to co my to robili bolo divne. Zmenim fw a dam betaflight a hotovo. Cez vikend.
Bydlisko: Trencin
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 343 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 10 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: