Autor | Správa |
jano101 modelár Príspevkov: 125 Moje modely Poslať správu |
pre boha !!!! ale si tu pekne rozflákal dokonca i kamera dostala svoje ale neboj sa poznám to aj ja som robil akrobacie len som zabudol že toto nie je akrobat robiť premet 10m nad zemou nie je rozumnú skončilo to zlomeným chvostom a pokazeným servom na výškovke ale to bolo pred rokom teraz je všetko OK ale všetko sa dá opraviť aj toto |
modriblesk modelár Príspevkov: 50 Moje modely Poslať správu |
nuz veru, bola to riadna supa. az som prekvapeny ze baterka je funkcna. ked bolo lietadlo na zemy este som pridal plyn kym som k nemu prisiel a motor sa normalne roztocil. no kameru som este neskusil. s odstupom casu sa aj ja divam na tie fotky a vravim si ze ju este polepim. ale urcite musim farbu kridiel urobit inu z vrchu a inu zo spodu kridla. ak si spravne pamatam, na zlomok sekundy som stratil orientaciu kde je brucho a kde chrbat lietadla. spadol som prave vo chvili ked som sa snazil dostat betku s chrbata nazad na brucho, mal som malu vysku, aj rychlost hoci som siel na plny plyn, a myslim ze ked zacala klesat, zacal som vsetko tahat naopak prave preto ze som stratil prehlad kde je spodok a kde vrch lietadla. nerad sa ucim na vlastnych chybach, ale je to najucinnejsie. |
petog modelár Príspevkov: 353 Moje modely Poslať správu |
Staci Betu poohrievat nad parou, material sa vrati spat, potom lepidlo a bude ako nova. Uz som videl horsie a dalo sa opravit |
jano101 modelár Príspevkov: 125 Moje modely Poslať správu |
presne viem o čom hovoríš ja som zas lámal uhlíkové trubky krídla je dobré farebne označiť ale skôr je tu otázka či treba betu hen tak namáhať keď nie je na to zrovna určená však ona ide ako šíp ale keď si sem tam urobíš obrat výkrut premet prečo nie PS inak doporučujem vyrovnávať vo vode ale bacha max 70°C viac nie inak ti vznikne husacia koža na bete |