Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
kuro99
modelár

Príspevkov: 2161

Moje modely
Poslať správu
Autor: kuro99 Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 09:35
Ja si skratka neviem predstavit 1,5kW rindin din din diiiin goblin
U mna pass
Bydlisko: ZA
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Autor: benko Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 10:01
Geniálne, nádhera, na to treba mať gule také dačo spraviť ! Nuž, naozajstní modelári.
Shake
modelár

Príspevkov: 452

Moje modely
Poslať správu
Autor: Shake Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 11:06
kuro99:
Ja si skratka neviem predstavit 1,5kW rindin din din diiiin goblin
U mna pass

U mna nie.
Mna tiez taketo prestavby celkom zaujimaju. Benzin je sice zatial malo vykonny, ale podla mna je to urcite velmi zaujimava alternativa k metylu.
Bydlisko: Partizánske ( 60 rokov )
Alfa
modelár

Príspevkov: 1825

Moje modely
Poslať správu
Autor: Alfa Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 12:04
benko:
Geniálne, nádhera, na to treba mať gule také dačo spraviť ! Nuž, naozajstní modelári.

U mňa tiež genialne,kus krásneho stroja,fantastickééééééé,krásne.
Bydlisko: Trnava, vek-46
jeeff
modelár

Príspevkov: 372

Moje modely
Poslať správu
Autor: jeeff Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 12:13
Podla mna to tiez vyzera zaujimavo, zvlast prevadzka oproti nitru aj elektrike bude brutalne vyhodna. Nebude to ale mat problem s vibraciami?
Bydlisko: Senec
papaya
modelár

Príspevkov: 1235

Moje modely
Poslať správu
Autor: papaya Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 13:34
az sa mi nechce verit ako to tam vsetko narvali... je to umenie.
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jiri Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 17:45
Audino:
Tak uz tu mame prvu konverziu na benzin.

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=479856&page=7

tak to je podla mna elegantne upratane to je sperk

musel som sa este raz pozriet to je naozaj parada
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Autor: benko Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 17:58
Jiri:
musel som sa este raz pozriet to je naozaj parada


Ja sa tiez neviem vynadivat tak pekne to je. Dufam ze chlapik spravi video z letu.

Koncom maja bude v nemecku Goblin stretnutie, dojde aj Bert, a vcera distributor dal info, ze tam predstavia nieco nove. Nuz, spalovak to podla mna asi nebude, ale snivat mozeme
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jiri Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 18:31
podla mna to bude NITRO
Jiri
modelár

Príspevkov: 749

Moje modely
Poslať správu
Autor: Jiri Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 20:06
ja som to uz pozeral treti krat a myslim ze toto je lepsie ako kasama
matrosek
modelár

Príspevkov: 81

Moje modely
Poslať správu
Autor: matrosek Správa zaslaná: 18. 2. 2013 o 22:45
Nechci vam kazit debatu chlapi ,ale pokud by mel nekdo v planu kupovat goblina,mam jednoho na prodej. http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/Goblin-700-Yellow/486878/
poison
modelár

Príspevkov: 3389

Moje modely
Poslať správu
Autor: poison Správa zaslaná: 19. 2. 2013 o 10:18
Audino:
Nooo,aby som nebol za chrena,DAKUJEM Poisonovi a Timovi za pomoc pri kalibracii plynu Goblin vs F 12 cez telekonferenciu.


Nech lieta ku tvojej spokojnosti nie je za co dakovat.
Bydlisko: Madunice ( 46 rokov )
Ludo_ZA
modelár

Príspevkov: 567

Moje modely
Poslať správu
Autor: Ludo_ZA Správa zaslaná: 23. 2. 2013 o 00:34
Audino:
Tak uz tu mame prvu konverziu na benzin.


Bydlisko: ČR ( 36 rokov )
papaya
modelár

Príspevkov: 1235

Moje modely
Poslať správu
Autor: papaya Správa zaslaná: 23. 2. 2013 o 02:34
AJ ked Gobliny moc nemusim, ta konverzia nevyzera zle... chvalim.
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Autor: benko Správa zaslaná: 23. 2. 2013 o 19:44
Ivan, aj keď si sa nepýtal, tu trochu blábolu o Gobline

Goblin 700 má dve možné hlavy, DFC a HPS. DFC je dodávaná štandardne, je presnejšia, čo ale väčšina z nás nepocíti, ale skrz použité tvrdé tlmenie potrebuje otáčky, pri nižších sa vrtuľník trasie cez cykliku, tu to dobre vidno na začiatku pri mojom prvom lete: http://youtu.be/v94z58Tg65Y
To trasenie je asi medzi 1500-1800, presne kde záleží aj od zabudovaných komponentov. Pod 1500 to zase netrasie. DFC musí mať montáž rotora na tvrdo, ináč by sa výkyvmi moc zaťažovali páky medzi cyklikou a rotorom.
Keďže piloti chceli s Goblinom lietať aj nižšie otáčky, tak SAB priniesol na trh update - HPS, čo je vlastne klasická hlava s pridaným držiakom cykliky. S ňou sa dajú lietať aj nízke otáčky.

Ja som pri poslednom páde zabudoval 2,5mm bočnice a s nimi môžem bez problémov lietať aj nižšie otáčky. Čiže spomínaný problém ovplyvňuje viacero faktorov, nie len DFC.

DFC neseká chvost, problém s useknutým chvostom u Goblina bol skrz vzdialenosť medzi listami a chvostom u prvých stavebníc. Podľa SAB treba aspoň 145mm, my tu nastavujeme aspoň 150, pre istotu. Dá sa to ľahko nastaviť, stačí pár pásikov lepiacej pásky medzi trúbku a jej upevnenie. Nové stavebnice to majú OK od výroby, skontrolovať to ale treba.
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 726 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: peterrc,