Výrobca: | FLY FLY |
Rozpätie: | 3000 mm |
Hmotnosť: | 3010 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone |
Dĺžka: | 1370 mm |
Materiál: | Trup laminát/krídla balza |
Motor: | AXI 2826/10 |
ID Modelu: AM9051 | Zobrazenia: 7309 | Pridané: 15. 8. 2018 o 14:34 | Autor: peto.peto202
Autor | Správa | |
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Pravda,tiež som nad tým uvažoval ako prvé,ale nepustil som sa do toho vôbec,i keď som chcel. Ale zase má org otvory na mpx konektory,v trupe i krídlach. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
||
kralcikandrej modelár Príspevkov: 403 Moje modely Poslať správu |
3000mm vetron za tie peniaze co si od toho cakal ja uz si ani hitec serva neobiednam lebo je to balene v pelikane a ani kristus nevie co kupujes |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Nazdar,ak si to už urobil tak nič. Ale odporúčam na poškodené miesto použiť aj laminátovú tkaninu. Inak to nespevníš... Je to dost namáhané miesto,bude to tam praskať stále. Inak mne sa už ukázali praskliny aj pod krídlom. Ak to tak pôjde ďalej,mám sa načo tešiť. Prístavanie s citom! |
|
destelant modelár Príspevkov: 918 Moje modely Poslať správu |
Dik, ešte som s tým nič nerobil, ale ako vidím bude treba aj ten trup spevniť... Zatiaľ len sledujem ako sa darí tebe... |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
|
|
Jurajko modelár Príspevkov: 63 Moje modely Poslať správu |
3kg na 3 metre rozpätia je dosť. Koštrukcia musí byť celkom namáhaná. A asi aj v kĺzavom lieta dosť rýchlo. Ja mám celokompozit Ventus 2c 3,0 m so sklopným motorom na pylóne a ten váži 1840g. Inak držim palce nech dlho lieta k radosti pilota. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Mal som predtým Condora,tieto modely sa nedajú porovnať. Condor je oproti Grobu strašne náchylný model na pády po krídle,pri strate rýchlosti.U Groba nemam čo vytknúť,ta váha by bola ideálna menšia.Som si toho vedomí,že je dosť preťažené... Zatiaľ poslúcha pána, |
|
destelant modelár Príspevkov: 918 Moje modely Poslať správu |
hmmm... ta motorizacia pridala az o 1kg viac oproti vahe udavanej vyrobcom ? Alebo teda z akeho dovodu to vazi az 3 kg ? |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Nevážil som kompletne elektro/čo sa týka pohonu. Najväčšiu váhu urobila asi batéria LiPol 4s 5000mAh/akupec-pohon serv/regulátor.Urcite ak použiješ regulátor zo silným BEC,tak sa vyhneš dosť veľkej váhe. Čiže akupec,možno slabšia batéria/už len take 3 články sú o dosť ľahšie. Musel som dovazit 60gr. na chvost. Už bez tej váhy by vážil pod 3kg. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
||
BOravec modelár Príspevkov: 577 Moje modely Poslať správu |
Väčšina čínskych polomakiet vetroňov má dosť ťažký chvost. Je to väčšinou zapríčinené ťažkou výškovkou. Pre zníženie hmotnosti doporučujem urobiť ľahšiu, potom nie je potrebné vpredu toľko dovažovať. Letové vlastnosti sa tým len zlepšia. K prehrievaniu motora len toľko, že použiť "ľahšiu" vrtuľu nie je žiadna hanba, motor sa odľahčí, bude pracovať s väčšou účinnosťou. Väčšina výrobcov totiž udáva príliš bombastické parametre. Dobré je motor pri montáži príliš nepotláčať, model potom letí rýchlejšie, profil krídla bude pod nižším uhlom nábehu a preto bude klásť menší odpor. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
No u mna to je naopak,dal som stvorclanok do predu+akupec .Ten som už bol nútený uložil na ťažisko. Predok mám ťažký ako fras,práveže potrebujem dovazit na chvost. Čo sa týka motoru/Turnigy 3858 - 4.6 840kv,už má za sebov asi 5 letov. Spokojnosť! Slúži/ťahá/a neprehrieva sa,klasická bežná teplota. |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
Ahojte,tak trocha zmeny, model je po nehode. Ale už ma za sebou dva lety.Udiala sa trochu zmena,snažil som sa odľahčiť predok trupu. Kedze laminácia niečo aj váži! |
|
peto.peto202 modelár Príspevkov: 671 Moje modely Poslať správu |
|