Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Hacker
Rozpätie: 720 mm
Hmotnosť: 120 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 458 mm
Materiál: Balsa, preglejka, poťah...
Motor: TURNIGY 1811 BRUSHLESS MOTOR 2000KV
Popis

Po 35-tich rokoch sa vraciam k tomu, čo ma najviac bavilo: balsa+kanagon...
Držte mi palce. Stavebnica za 22,29€, kvalita veľmi striedavá, občas niečo zlomené... Návod skoro vôbec nesedí so stavebným výkresom. Keďže plánujem osadenie rc, som rád, že nie som prvý a našiel som inšpiráciu a veľa dobrých rád tu: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1752213
Zatiaľ 2 dig 2,5g servá EMAX ES9251 budú určite 4, Reg. Arrowind 7A ESC 4g, prijímač Hobby King GT-2 2.4Ghz Receiver 3Ch 5g, bude 6kanál, kôli krídielkám...

ID Modelu: AM3845 | Zobrazenia: 26682 | Pridané: 15. 1. 2014 o 10:52 | Autor: Duchosk

1 2 3 4 5 6 7 8
Autor Správa
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 22. 1. 2014 o 17:48
Rebrá obrusene

Skúška
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 23. 1. 2014 o 12:40
Vďaka "milosv" je motor na svojom mieste, ešte len na sucho, musím urobiť vložku, aby sedel motorový kryt.

Začína sa to podobať na Piper.
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
milosv
modelár

Príspevkov: 247

Moje modely
Poslať správu
Autor: milosv Správa zaslaná: 23. 1. 2014 o 17:28
Super,super ,bude to pekný stroj. Krídelká nejdeš robiť,ako je na rcgroups? Čím to budeš poťahovať?
Bydlisko: Tekovská Breznica
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 23. 1. 2014 o 18:09
Ďakujem. Krídelka riešim, problém je prijímač. Buď ľahučký 3-kanál, alebo ťažší 6-kanál. Bojím sa konečnej váhy. Veľmi by som chcel aj krídelká, servá nie sú problém, budú ľahučké, Odľahčím aj rebrá, kôli káblom, len na moju FS TH9X existujú len 3 prijímače. 3, 6 a 8 kanál... Už ma aj napadla myšlienka, že budem ovládať len krídielká, výškovku a motor, len s tým ešte nemám žiadne skúsenosti...
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
milosv
modelár

Príspevkov: 247

Moje modely
Poslať správu
Autor: milosv Správa zaslaná: 23. 1. 2014 o 18:21
Ten šesťkanal koľko váži? Moj ar6110e váži4g,a orange 6kanal bez krabičky tiež4g a s krabičkou 10g.
Zhoď krabicu z prijmača a máš po starosti.
Bydlisko: Tekovská Breznica
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 23. 1. 2014 o 18:51
Veď to, 6-kanál nemám, preto ho mám v inzercii, mám len 3, alebo 8... A tam je váha extrémne rozdielna...

Dnes som brúsil a nachystal dvierka, aby som sa dostal k elektronike. A poťah je súčasť stavebnce, zajtra ho otestujem, už mám aj lepiaci lak, aj zapoňák....
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 24. 1. 2014 o 21:05
Dnes som trošku letoval:

Popri tom lakujem hotové balzové diely "zaponovým" lakom, testujem poťahový papier a zohnal som aj mikro páčky, len škoda, že sú čierne, asi ich streknem na žlto...


Čaká ma najpiplavejšia práca - odľahčiť rebrá, aby bolo kade ťahať káblik k servám. Značky som spoločne navŕtal, teraz po jednom vyrezať...


Poťah otestovaný - keď ho najprv nastriekam farbou, ťažšie sa napína, ale ide to...

Ešte skúsim klasiku, navlhčiť, prilepiť, napnúť zaponom a nakoniec nafarbiť...
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
JK
modelár

Príspevkov: 51

Moje modely
Poslať správu
Autor: JK Správa zaslaná: 25. 1. 2014 o 11:05
Vypínať nastreknutý poťah je presne opačný postup. Ak poťahuješ Modelspanom, poťahuj navlhčeným (alebo rovné plochy s minimom zakrivení vo viacerých rovinách aj suchým) papierom a lep to na kostru nejakým vodným lepidlom na tapety. Kostra musí byť nalakovaná zaponom a prebrúsená. Potom lakuj, po nalakovaní ulož diely do šablony, inak sa pnutím skrútia. Vodou vypnutý poťah lakujem jeden, max. dvakrát vypínacím lakom-riedeným, potom ešte na uzavretie drobných pórov riedkym Zaponom. Nalakovaný povrch má mať súvislý "pololesk". Potom striekam farbami na kity. Priznám sa, opačný postup som neskúšal, ale je proti mojej logike...
Bydlisko: Poltár ( 67 rokov )
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 25. 1. 2014 o 15:12
Ok, postup dobre poznám, len som to chcel skúsiť... Ja na lepenie používam lepiaci lak, trošku zriedený a na napínanie len rozriedený zaponový, nemusím ukladať do šablôn, neskrúti, len treba aspoň 5 vrstiev. A kostra je samozrejme natretá zaponom viac krát a po každej vrstve jemne prebrúsená. Len som kúpil sprej, ktorý používam na depron, tak soh ho chcel otestovať aj na poťah..: http://www.peckamodel.sk/produkt/modelarska-chemia/farby/farby-v-spreji-styro/5ma4336-spray-rc-color-c-019-zluta-svetla
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
JK
modelár

Príspevkov: 51

Moje modely
Poslať správu
Autor: JK Správa zaslaná: 25. 1. 2014 o 17:52
Nič proti, len sa mi ten postup zdal trochu opačný . Ten spray nepoznám, čo je zač. Nebude na minimaketku priťažký? Ja používam kitárske farby (Revell, Humbrol...), dobre kryjú, nástrek nič neváži, pištoľ - starý ruský Aerograf a teraz najnovšie nejakú "skopčenú" Fengdu" BD-132 http://www.tmart.com/0.3mm-Dual-Action-Airbrush-Spray-Gun-Sprayer-Painting-Tool-Kit-Black-Silver_p165811.html . Robí sa s ňou podstatne lepšie ako s tým starým Aerografom... Koľko predpokladáš letovú hmotnosť?
Bydlisko: Poltár ( 67 rokov )
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 25. 1. 2014 o 21:06
Chcem sa zmestiť do 120g... Ten sprej používam na deprón, neleptá a perfektne kryje aj v najtenšej vrstve, preto soh ho skúšal na poťah.
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
JK
modelár

Príspevkov: 51

Moje modely
Poslať správu
Autor: JK Správa zaslaná: 25. 1. 2014 o 21:28
No, to by malo lietať horizont s tým 1811/2000 tak na štvrť plynu. Bude to rýchlejšie, nie typicky "piperovské", ale netreba čakať na bezvetrie. Štarty ako ten môj - MiG-29 s forsážou...
Bydlisko: Poltár ( 67 rokov )
Duchosk
modelár

Príspevkov: 360

Moje modely
Poslať správu
Autor: Duchosk Správa zaslaná: 26. 1. 2014 o 09:01
No uvidíme, snažím sa váhu ušetriť kde sa dá, zatiaľ len na brúsení a odľahčení balzy... Po konečnom vážení pôjde motor asi na pevno zletovať s regulátorom, skrátiť kábliky na mieru, aj servá. Tam sa dá ušetriť dosť gramov. Váha trošku stúpne vďaka krídelkám, 2x 2,5g servá + 2 lišty navyše. A samozrejme aj 6ch prijímač bude o pár g ťažší ako 3ch.
Bydlisko: Bratislava ( 58 rokov )
milosv
modelár

Príspevkov: 247

Moje modely
Poslať správu
Autor: milosv Správa zaslaná: 26. 1. 2014 o 09:16
Tiež ma to napadlo,vynechať zbytočne dlhé kábliky na regulatore.
Bydlisko: Tekovská Breznica
JK
modelár

Príspevkov: 51

Moje modely
Poslať správu
Autor: JK Správa zaslaná: 26. 1. 2014 o 09:56
Ja som na tom mojom krídelká nerobil. Na takom malom lietadle, pokiaľ nie je výslovne určené na akrobaciu krídelká nepotrebuješ, je to ale možno len môj názor a skúsenosť.. Premet, súvrat, rôzne pády.., proste to čo lietal Piper Cub, to zaletíš aj len so S+V+M. Krídelká prinesú okrem komplikácií a vyššej hmotnosti len výkrut, v podstate u malého modelu nič viac. Lietať predpisové zatáčky je ilúzia. Ale nechcem odhovárať. Skôr pri takom malom lietadle, ak sa zameriaš na realizmus letu, treba šetriť hmotnosťou. Čím menšie plošné zaťaženie, tým lepšie letové vlastnosti. Len si potom odkázaný na primerané počasie. - to je nevýhoda. Záleží čomu dá človek prednosť....
Bydlisko: Poltár ( 67 rokov )
1 2 3 4 5 6 7 8
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 287 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 3 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: