Výrobca: | Hacker |
Rozpätie: | 720 mm |
Hmotnosť: | 120 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické |
Dĺžka: | 458 mm |
Materiál: | Balsa, preglejka, poťah... |
Motor: | TURNIGY 1811 BRUSHLESS MOTOR 2000KV |
ID Modelu: AM3845 | Zobrazenia: 26682 | Pridané: 15. 1. 2014 o 10:52 | Autor: Duchosk
Autor | Správa |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
|
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
|
milosv modelár Príspevkov: 247 Moje modely Poslať správu |
Super,super ,bude to pekný stroj. Krídelká nejdeš robiť,ako je na rcgroups? Čím to budeš poťahovať? |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem. Krídelka riešim, problém je prijímač. Buď ľahučký 3-kanál, alebo ťažší 6-kanál. Bojím sa konečnej váhy. Veľmi by som chcel aj krídelká, servá nie sú problém, budú ľahučké, Odľahčím aj rebrá, kôli káblom, len na moju FS TH9X existujú len 3 prijímače. 3, 6 a 8 kanál... Už ma aj napadla myšlienka, že budem ovládať len krídielká, výškovku a motor, len s tým ešte nemám žiadne skúsenosti... |
milosv modelár Príspevkov: 247 Moje modely Poslať správu |
Ten šesťkanal koľko váži? Moj ar6110e váži4g,a orange 6kanal bez krabičky tiež4g a s krabičkou 10g. Zhoď krabicu z prijmača a máš po starosti. |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
|
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
Dnes som trošku letoval: Popri tom lakujem hotové balzové diely "zaponovým" lakom, testujem poťahový papier a zohnal som aj mikro páčky, len škoda, že sú čierne, asi ich streknem na žlto... Čaká ma najpiplavejšia práca - odľahčiť rebrá, aby bolo kade ťahať káblik k servám. Značky som spoločne navŕtal, teraz po jednom vyrezať... Poťah otestovaný - keď ho najprv nastriekam farbou, ťažšie sa napína, ale ide to... Ešte skúsim klasiku, navlhčiť, prilepiť, napnúť zaponom a nakoniec nafarbiť... |
JK modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Vypínať nastreknutý poťah je presne opačný postup. Ak poťahuješ Modelspanom, poťahuj navlhčeným (alebo rovné plochy s minimom zakrivení vo viacerých rovinách aj suchým) papierom a lep to na kostru nejakým vodným lepidlom na tapety. Kostra musí byť nalakovaná zaponom a prebrúsená. Potom lakuj, po nalakovaní ulož diely do šablony, inak sa pnutím skrútia. Vodou vypnutý poťah lakujem jeden, max. dvakrát vypínacím lakom-riedeným, potom ešte na uzavretie drobných pórov riedkym Zaponom. Nalakovaný povrch má mať súvislý "pololesk". Potom striekam farbami na kity. Priznám sa, opačný postup som neskúšal, ale je proti mojej logike... |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
Ok, postup dobre poznám, len som to chcel skúsiť... Ja na lepenie používam lepiaci lak, trošku zriedený a na napínanie len rozriedený zaponový, nemusím ukladať do šablôn, neskrúti, len treba aspoň 5 vrstiev. A kostra je samozrejme natretá zaponom viac krát a po každej vrstve jemne prebrúsená. Len som kúpil sprej, ktorý používam na depron, tak soh ho chcel otestovať aj na poťah..: http://www.peckamodel.sk/produkt/modelarska-chemia/farby/farby-v-spreji-styro/5ma4336-spray-rc-color-c-019-zluta-svetla |
JK modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Nič proti, len sa mi ten postup zdal trochu opačný . Ten spray nepoznám, čo je zač. Nebude na minimaketku priťažký? Ja používam kitárske farby (Revell, Humbrol...), dobre kryjú, nástrek nič neváži, pištoľ - starý ruský Aerograf a teraz najnovšie nejakú "skopčenú" Fengdu" BD-132 http://www.tmart.com/0.3mm-Dual-Action-Airbrush-Spray-Gun-Sprayer-Painting-Tool-Kit-Black-Silver_p165811.html . Robí sa s ňou podstatne lepšie ako s tým starým Aerografom... Koľko predpokladáš letovú hmotnosť? |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
Chcem sa zmestiť do 120g... Ten sprej používam na deprón, neleptá a perfektne kryje aj v najtenšej vrstve, preto soh ho skúšal na poťah. |
JK modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
No, to by malo lietať horizont s tým 1811/2000 tak na štvrť plynu. Bude to rýchlejšie, nie typicky "piperovské", ale netreba čakať na bezvetrie. Štarty ako ten môj - MiG-29 s forsážou... |
Duchosk modelár Príspevkov: 360 Moje modely Poslať správu |
No uvidíme, snažím sa váhu ušetriť kde sa dá, zatiaľ len na brúsení a odľahčení balzy... Po konečnom vážení pôjde motor asi na pevno zletovať s regulátorom, skrátiť kábliky na mieru, aj servá. Tam sa dá ušetriť dosť gramov. Váha trošku stúpne vďaka krídelkám, 2x 2,5g servá + 2 lišty navyše. A samozrejme aj 6ch prijímač bude o pár g ťažší ako 3ch. |
milosv modelár Príspevkov: 247 Moje modely Poslať správu |
Tiež ma to napadlo,vynechať zbytočne dlhé kábliky na regulatore. |
JK modelár Príspevkov: 51 Moje modely Poslať správu |
Ja som na tom mojom krídelká nerobil. Na takom malom lietadle, pokiaľ nie je výslovne určené na akrobaciu krídelká nepotrebuješ, je to ale možno len môj názor a skúsenosť.. Premet, súvrat, rôzne pády.., proste to čo lietal Piper Cub, to zaletíš aj len so S+V+M. Krídelká prinesú okrem komplikácií a vyššej hmotnosti len výkrut, v podstate u malého modelu nič viac. Lietať predpisové zatáčky je ilúzia. Ale nechcem odhovárať. Skôr pri takom malom lietadle, ak sa zameriaš na realizmus letu, treba šetriť hmotnosťou. Čím menšie plošné zaťaženie, tým lepšie letové vlastnosti. Len si potom odkázaný na primerané počasie. - to je nevýhoda. Záleží čomu dá človek prednosť.... |