Výrobca: | HMS |
Rozpätie: | 0 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Autá - elektrické |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | |
Motor: | BL, 560, 4pole 8,5T 2600kv, 1200W |
ID Modelu: AM7451 | Zobrazenia: 3995 | Pridané: 28. 9. 2016 o 11:09 | Autor: AlbHert
Autor | Správa | ||
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
presne tak, prave zahajujem jeden projekt s tymto podvozkom |
||
PIOUDY modelár Príspevkov: 931 Moje modely Poslať správu |
Himo je super autíčko,ale s tým hliníkom s lisovaných plechoviek od piva a coly by som moc nehazardoval,ver mi,vlastná skúsenosť |
||
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Podla popisu tam maš aj pekne silný motor. Aky pastorok použivaš. Jazdiš na 2S? Inak držím palce s himom. Tiež som sním začinal a bol aj predpoklad že ho predám, ale....ani za nič. Himo je himo |
||
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
s ALU dielmy, zatial ziadny problem. Plato v rukach neskrutis. Horne spevnenie, ramienka riadenia a diely servo savera, tehlica atd vsetko v pohode. Kupil som na skusku jednu ALU skrinu diferaka, a to bola chyba .Chyba v tom zmysle, ze v ALU diferaku, je hruska na opacnej strane obezneho kolesa ako v plastovom case diferaku. Neuvedomujuc si to, som to vymenil, ale tak huronsky som sa davno nezasmial. Kolesa prednej a zadnej napravy sa samozrejme tocili proti sebe, alebo od seba Prvy moment som v panike nechapal, preco auto hrabcuje na mieste a nehybe sa ani jednym smerom Cize musim kupit aj druhy case, aby som test mohol uskutocnit. 9,45€ za to niekto nekupi ani jedno rameno. Inak ramena zavesenia kolies, som samozrejme nechal plastove. ALU ramena na speed offroad model nepatria.
mam tam BLDC, 560 (3656), 4pole, 8,5T 2600kv. V spicke ma spominanych 1200W. Znacku ti nepoviem, lebo ju nema. Je to cina. Combo (80A/320A esc) ma vyslo do 42€. ESC ma 8 velicin, ktore sa daju ladit. Ide ako raketa. Keby bolo trochu inak tazsko, tak na ploche s dobrym gripom auto urobi salto na mieste. Pastorok je 21z. Modul ozubenia M0.8, pomer 21/64. Kov-kov. Ak to niekedy znicim, mam pripraveny aj prevod s modulom M1. Jazdim 2S aj 3S. Okrem inych uprav som vzadu uzavrel diferak. Monster nie je buggy alebo SC, a v zakrute casto prichadza k momentom, ked sa vnutorne kolesa zodvihnu. Zacnu sa pretacat vo vzduchu a kym auto nesadne na zem, tak spomaluje. Auto s uzavierkou vyzaduje prisposobit styl jazdenia, ale ja osobne pocitujem zrychlenie, aj preto, ze som vyriesil tieto straty v zakrutach. Dalo by sa to zrejme riesit aj napriklad vhodnym pneu, aby sa tolko nezahryzali. Ale neupravene lokality, ktore jazdime, maju kazda ma velmi roznorode povrchy. A tolko typov pneu nemam. Najviac spotrebnym dielom su kosti. Ale pri cene 1€/ks to nejak neriesim. Chcem vsak skusit dopredu CVDcka. Zatial najvyssi zoskok bol z cca 2m. 5 a viac metrove kotrmelce cez kolesa uz nepocitam. Zatial som menil jedno rameno, spominane kosti, a dva hrnce/unasace. Pri jazdeni to subjektivne nevnimam, ale ako technikovy mi najviac vadi vola, ktora sa urobila na riadeni. Celkom by ma zaujimalo o kolko mensia vola/vakel sa urobi na kvalitnejsich modeloch v porovnatelnych podmienkach jazdenia. Hladam na nete modely, ktore maju predne zavesenie a riadenie vyriesene uz z principu tak, ze by malo viac vydrzat, kym sa opotrebuje. Snad skusim postavit hybrid. |
||
Rasto-2001 modelár Príspevkov: 629 Moje modely Poslať správu |
Si mohol hodiť viac fotiek |
||
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Ako ti vydrží karoseria pri tolkých skokoch a kotrmelcoch? Ja som každu rozlámal na márne kusky. Rozmýšlam že vyrobim nejakú klietku namiesto karoserie. A tiež môžeš pridat viac foto. Kukni na moje himo |
||
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
Karoseria nevydrzi samozrejme Opravujem ju roznymi divokymi sposobmi, kedze mne na vzhlade nejak nezalezi. Teraz chcem vyskusat novy postup. K praci na veciach co robim, som si bol svojho casu nuteny kupit specialne lepidlo na polykarbonat (pomerne drahe). Pretoze ten sa barscim zlepit neda. Mienim prasknute casti karoserie opravovat preplatovanim pruzkami lexanu. Zatial som prilepil len jeden kusok, odstrihnuty z inej kasne, ale este stale som ho neotestoval, nakolko som uz 2w nejazdil nejazdil. Ak to bude dobre drzat, kupim celu platnu 0.75 lexanu a mozem opravovat do aleluja. Pripadne ak sa mi ostane cas, skusim z toho polotovaru vyrobit vlastnu kasnu. Foto musim nejake porobit. Len ja som taky zaneprazdneny lajdak. Nemyslim ale, ze tam je co na fotenie, lebo HIMOTO MT je kazde +/- to iste. A moje teda nejako pekne nie je. Snazim sa viac sustredovat na jazdenie ako na dokonalost stroja. Viem, ze na to som si mal kupit ine auto, ale ja mam svoje predstavy a nemam ambicie jazdit majstrovstva sveta.. |
||
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Nemusíš kupovat žiadny polykarbonat, stačí obyčajny polyuretan v tube do pištole a drží všetko zo všetkym A lexan tiež |
||
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
hm, nezere polyuretanove lepidlo lexan? Netvrdne a nekrehne kasna potom? |
||
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Nic take ako píšeš. Poslednu kasnu čo som robil je lancer evo X a karosku s podvozkom drzia magnety ktore su ku kasni prilepene týmto polyuretanom. Tuba okolo 5€. Jedine co to lepidlo robi že nabere pri zaschynaní na objeme, ale nic extra |
||
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
tie magnety funguju dobre? Pozeral som to uz davnejsie na ebay, ale nevedel som posudit ci je to prakticke. Je to dobre aj na offroad? Neodpadava casto kasna pri koliziach? |
||
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
kup si toto, odlej staru kasnu do sádry a urob karbonovu z tohoto https://www.tuning-in.sk/karbon-sada-pre-potahovanie-a-vyrobu-karbonovych-dielov-50x100cm.html |
||
Josooo modelár Príspevkov: 846 Moje modely Poslať správu |
Máš stým nejake skusenosti? |
||
vychodnar modelár Príspevkov: 1864 Moje modely Poslať správu |
ja nie ale vidra1985 áno |
||
AlbHert modelár Príspevkov: 25 Moje modely Poslať správu |
neviem, nemam s kasnou z karbonu vlastnu skusenost, ale mam pocit, ze to nebude nejake prakticke. Hmotnost, huzevnatost... Keby som si s tym vsak dal robotu, neodlieval by som sadru do kasni a na tuto sadru potom natahoval kompozit. Kompozit (sklolaminat) by som laminoval priamo do novej lexanovej kasne, s pouzitim vhodneho separatora. Takto vyrobenu a upravenu formu, by som pouzil na opakovanee vakuovanie lexanovej platne. Z platne 1x1m za cenu 10€ by predpokladam vysli dve kasne + cena vakuovania |