Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4
autor správa
celadnik
modelár

Príspevkov: 1166

Moje modely
Poslať správu
Autor: celadnik Správa zaslaná: 24. 10. 2013 o 20:49
z mojej skúsenosti, nič sa neodrátava. Keď mi vracali peniaze na elektroniku z dôvodu záruky - záručná chyba uznaná, tak vracali plnú sumu aj po dlhšom čase používania.....nedaj sa ukecať, mal by ti vrátiť plnú sumu, ak to je chyba zariadenia a nie tvoja.
( 89 rokov )
marianmacek
modelár

Príspevkov: 1334

Moje modely
Poslať správu
Autor: marianmacek Správa zaslaná: 24. 10. 2013 o 21:14
Dobre píše čeladník, vracia sa plná suma.

Zo zákona musíš výrobok reklamovať 3 krát, aby Ti vznikol nárok na vrátenie peňazí, resp. nárok na nový výrobok. Ty ako zákazník máš právo voľby či peniaze, alebo nový tovar.

Ale pamätaj, inštitúcia SOI / SLOVENSKÁ OBCHODNÁ INŠPEKCIA / toto je najlepší argument................ Je to moja vlastná skúsenosť. Tiež som reklamoval okuliare
v optike / neboli lacné 19.000,-Sk /. Dôvodom reklamácie bolo naštrbené sklo. Toto som si všimol až doma. Hneď som išiel do obchodu a pani mi reklamáciu odmietla uznať. Bolo evidentné, že sklo bolo vyštrebené pri vkladaní do rámu. Na môj argument, že okuliare sú pre manželku a ani si ich nestihla vyskúšať, mi povedal, že mi museli spadnúť na zem. Tak som chcel hovoriť s majiteľom. Pani mi povedal, že nie je prítomný a telefón nemôže poskytnúť.
Potom som použil čarodejné slovo Slovenská obchodná inšpekcia. Bolo to ako mávnutie čarovným prútikom. Hneď sa všetko dalo vyriešiť. Keby sa pani nebola správala na začiatku odmietavo, tak tam stále kupujem. Takto prišli o zákazníka.

Ak si v práve, netreba sa nechať odbiť a treba bojovať.

prajem pekný večer

Marián Macek
Bydlisko: Piešťany ( 51 rokov )
palci72
modelár

Príspevkov: 1056

Moje modely
Poslať správu
Autor: palci72 Správa zaslaná: 24. 10. 2013 o 21:48
A co v pripade ked som reklamoval len 2 krat a oprava v druhom pripade je neriesitelna ?
Bydlisko: Podkrivaň ( 52 rokov )
marianmacek
modelár

Príspevkov: 1334

Moje modely
Poslať správu
Autor: marianmacek Správa zaslaná: 24. 10. 2013 o 21:52
Odnes im to aj tretí raz. Musí Ti to prevziať. O všetkých vykonaných servisných zásahoch musíš mať spísaný reklamačný protokol. Keď to dáš tretí krát na reklamáciu, tak splníš literu zákona a môžeš požiadať o výmenu tovaru, alebo peniaze.

prajem pekný večer

Marián Macek
Bydlisko: Piešťany ( 51 rokov )
palci72
modelár

Príspevkov: 1056

Moje modely
Poslať správu
Autor: palci72 Správa zaslaná: 24. 10. 2013 o 22:08
Dakujem za radu ale poriesim to az na druhy tyzden teraz to uz nevyda a potom sem napisem co som docielil a "vybojoval" DT EDY...
Bydlisko: Podkrivaň ( 52 rokov )
palci72
modelár

Príspevkov: 1056

Moje modely
Poslať správu
Autor: palci72 Správa zaslaná: 31. 10. 2013 o 23:26
=chimo= Ako to s tebou vypadá? Ja som to už dnes doriešil...kedže som o vymenu vysielača tej istej značky nemal zaujem z 1. dvovodu nedovery k tejto značke po predošlych skusenostiach poruchovosti aj nekorektnosti servisu a 2. dovodu ze uz mam iny vysielač "kupeny z druhej ruky" tak mi bol ponuknuty iny tovar v plnej hodnote predošleho vysielača. Som spokojny pretože po poslednom rozhovore s predavačom ked som spomenul moj pohovor s pravnickou osobou o mojom probleme sa veci dali do pohybu a problem s reklamaciou sme vyriešili bez dalšieho natahovania aj ked reklamacia trvala dva mesiace oplatilo sa vydržat. No mam taky blby pocit že predavač z toho nebol dvakrat nadšeny. Nerad by som do toho nejako rypal ale chcel by som na svoju obranu povedat že som si chranil len svoje prava, zaujmy a hlavne svoje podctivo zarobene peniaze a možem povedat že som vysielač pouzival v riadnej prevadzke bez akychkolvek zasahov a poškodení z mojej strany.Ja tiež nie som z toho dvakrat nadšeny ked sa musim stale zaoberat sustavným, nekonecným reklamovaním nejakeho vyrobku. A preto si myslim že vyrobok ktorý nie je schopný fungovat v riadnej prevadzke ani počas stanovenej zaručnej doby by sa mal urychlene vratit k vyrobcovy aby urobil potrebnu opravu na tejto vyrobenej serii vysielačov, kedže tento pripad nie je jediny a asi nebude ani posledny. Nakoniec dufam len... že to nenarušilo dalšiu spolupracu medzi nami S pozdravom DT EDY...
Bydlisko: Podkrivaň ( 52 rokov )
chimo
modelár

Príspevkov: 133

Moje modely
Poslať správu
Autor: chimo Správa zaslaná: 1. 11. 2013 o 10:14
Ahoj, ja som stále bez vysielačky, verzia pokazenia bola prepólovanie, no ale nedalo mi to, tak som rozobral kamarátovu vysielačku, a toto som zistil: za svorkovnicou na plošáku je usm. dioda medzi + a - v závernom smere, čiže pri prepólovani tečie prúd cez ňu, pri úbytku povedzme možno 1V, ďalšia ochrana hlavný spínaci fet tranzistor ktorý púšťa kladné napätie ďalej na 3,3V stabilizátor ktorý napája celú vysielačku, tak nech mi niekto povie ako dokážem dostať záporné napätie cez fet s P-prechodom ktorý spína + a ďalej cez stabilizátor a tým prepólovať iba časť vysielačky! Tak som zavolal predajcovi, a povedal som mu toto zistenie, že nech si vymyslia iný príbeh ako sa pokazila,lebo týmto u mňa neobstoja, včera som mu volal a zatiaľ že nemá nové informácie. Teraz beží 5 týždeň reklamácie, takže ešte mám dobrú trpezlivosť. Mám 4 optimy 7 a minimu 6, tak neviem čo by som potom kúpil keď mám toľko prijímačov. A ešte reklamoval som už 5 prúdových 200A senzorov pre veľkú nepresnosť, takže čakám na šiesty, 5 som dával rekl. s vysielačkou, kupoval som pitotovú trubicu, až TRETIA fungovala. Tak zatiaľ toľko.
Bydlisko: Žilina
demolator24
modelár

Príspevkov: 500

Moje modely
Poslať správu
Autor: demolator24 Správa zaslaná: 1. 11. 2013 o 11:57
... po podaní reklamácie, oprava/vybavenie reklamácie môže trvať max 30 dní, v osobitne zložitých prípadoch 60 dní o čom ťa ale musí predajca/servis upovedomiť písomne, keď ti nestihnú reklamáciu vyriešiť v zákonne uvedenej lehote(teda 30 dní, po upozornení písomnom 60 dní) máš nárok na odstúpenie od zmluvy...
...keď som pred pár rokmi pracoval na zák. servise jednej predajne, to platilo takto, snáď sa na tom nič nezmenilo...

...doplním ešte niečo zo Zákona na ochranu spotrebiteľa, takto to teda vypadá :
§ 18
odsek(4)
Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach podľa všeobecného predpisu;22) na základe rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z týchto práv spotrebiteľ uplatňuje, je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

...keď to zhrniem, zákazník má právo od zmluvy odstúpiť aj vtedy, keď jeho reklamácia nebola vybavená v stanovenej dobe...a má nárok na vrátenie ceny alebo nového výrobku...
Bydlisko: Levice ( 69 rokov )
chimo
modelár

Príspevkov: 133

Moje modely
Poslať správu
Autor: chimo Správa zaslaná: 1. 11. 2013 o 15:31
Dám mu ešte čas do stredy až si nemyslí, že som naňho zlý a keď sa bude cukať tak mu to takto slušne vysvetlím, aby ma už viac nenaťahoval a moju reklamáciu ukončil tak ako sa to zo zákona má, a neviem či sa to dá dať niekde na nezávislú expertízu, pretože ak budú trvať na svojom (poškodenie prepólovaním), tak je jasné že klamú a chcú sa z toho vykrútiť.
A ešte k tomu prúdovemu snímaču, bol kupovaný ako kombo s ďalšími snímačmi, takže som toho názoru, že môžem žiadať o vrátenie peňazí za celý set, keďže je to súčasť balenia a už pochybujem že šiesty bude merať presne. Ďakujem za rady
Bydlisko: Žilina
palci72
modelár

Príspevkov: 1056

Moje modely
Poslať správu
Autor: palci72 Správa zaslaná: 1. 11. 2013 o 20:17
=demolator24= Dakujem že si sa zapojil do tohto aktualne rozpracovaneho prispevku, myslim si ze tie paragrafy pomožu ešte vela ludom zachranit aspon ake take množstvo penazí pretože je vela ludí ktorý nad takýmto problemom s natahovaním sa o reklamaciu vlastne iba mavne rukou a kupia si druhy vyrobok ale nakoniec pridu domov a niekde v kutiku si buchaju hlavu o stenu pretože im neskor dojde ako sa nechali napalit a odrbat o dalsie peniaze. Verim že tymito poslednymi slovami nie som daleko od pravdy u viacerych modelarov. Ked som začinal nakupovat rozne veci pre modelarskeho konička tak som sa obzeral po roznych možnostiach nakupu tovaru co sa tyka obchodneho retazca na slovensku ale nepopieram že občas poškulujem aj po hobby kingu. V roznych predajniach mi bolo...ako sa povie... vyhodene na pult... aby som nakupoval na slovensku že dostanem lepšiu kvalitu čo sa tyka kvality vyrobkov, reklamacii ale aj servisu a tak som sa podvolil tomuto prianiu obchodnikov a utratil som nemale množstvo eurikov v predajniach sk. U mna je to zatial ojedinela skusenost z neadekvatnym jednanim zo strany servisu ale zo strany predavača to bolo uvedene na spravnu mieru aj ked mi povedal ze to bude v jeho stratach myslim si že to je ryziko podnikania a s tym sa uz ludia v podnikani musia zmierit a predavači ak nenajdu vhodny sposob ako uspiet u servisakov budu musiet tieto naklady znašat na vlastne triko. Dufam že na slovensku ešte stale plati NAš ZAKAZNIK NAš PAN a ja som ten PAN ktory rozhoduje o tom do ktoreho obchodu poteču "v dalšej blyskej alebo vzdialenej buducnosti" moje tažko zarobene eurá. A to že som s tymto koničkom po jednej nemilej zaležitosti ešte neskončil je viac než 1000% iste že ma to ešte neodradilo v dalšom nakupovani v sk obchodoch ibaže nabuduce si dam pri nakupe ešte lepši pozor na vybavenie reklamacii.

=chimo= Ja som pisal ze som presiel na iny druh vysielača kedže som nemohol vydržat bez pačiek s prazdnymi rukami tak som sa rozhodol pre použitu auroru 9 jednotkovej rady s vysunutym VF modulom. Z toho dovodu ze som mal nakupene vačšie množstvo primačov HITEC ako pišeš aj ty a predaj primačov sa mi zdal neekonomický tak som ostal pri tejto značke HITEC vysielačov, ale už o nieco lepšej triede, bola použivana už tri roky ale ja som s nou zatial spokojny mam uz na nej nalietane ..."za obdobie reklamacie predošleho vysielača dva mesiace"... =37hodin=
A co sa tyka mojho problemu s reklamaciou a udajnnym akože prepolovanim tak k tomu ešte dodam toto...Počas mojho jednoročneho použivania som presne zaznamenal cekovy čas max. vydrže vysielačovej baterie čo činí 420minut v zimnom obdoby a letnom je to o 15minut viac.Toto bolo zaznamenane počas 20tich cyklov nabitia baterie. V čase ked sa mi pokazil vysielač tak som mal nalietane 300minut prevadzkoveho času čiže zostatok je 120minut. Ak by som to bol prepoloval pri zakladani baterie po nabití,.... tak ako je možne, že to elektronika vydržala v prepolovanom stave celych 300minut prevadzky v bezchybnom stave a bez akehokolvek zavahania počas celeho tohto času. Ked to vezmem z druhej strany......tak mi ostaval čas do vybitia baterie 120minut a to tiež nie je dovod na vyberanie baterie a nasledné prepolovanie vysielača. Takže by som bol rad keby som sa dočkal vhodneho vysvetlenia od kompetentnych servisakov,... že ako je to možne to prepolovanie baterie. Som vyučeny elektromechanik ale nerozumiem tomu ako sa to da urobit za tychto spomenutych podmienok....Viac k tomuto problemu už nemam čo dodat. Spozdravom DT EDY...
Bydlisko: Podkrivaň ( 52 rokov )
demolator24
modelár

Príspevkov: 500

Moje modely
Poslať správu
Autor: demolator24 Správa zaslaná: 1. 11. 2013 o 20:20
...nie je začo ďakovať, chcel som iba svoje skúsenosti z obchodu "posunúť" modelárskej verejnosti a možno aj trochu pomôcť v riešení tých ťažkostí a problémov, ktoré ešte vždy s niektorými "tiežobchodníkmipodnikateľmi" sa občas vyskytujú...
Bydlisko: Levice ( 69 rokov )
emir2
modelár

Príspevkov: 164

Moje modely
Poslať správu
Autor: emir2 Správa zaslaná: 4. 11. 2013 o 18:38
zdravím všetkych v tomto debatnom krúžku mám eclipse 7 pro taktiež som mal problémy s rozpárovávaním kúpil som flasch krabičku hpp22 dal som novšie verzie softu do vysielača a aj do prímačov zrušil som funkciu scan šlape to v pohode nerozpárováva sa prímače nevypadávajú len ma trápi problém pri párovaní..........neprebehne podla návodu napáruje sa to okamžite akurát to nepreblikáva prdpisovo na prímačoch modrá led ani neblikne ale vysielač odpípa správne spárovanie...........pritom v manuáli kladú doraz že ak neprebehnú všetky kroky nie je párovanie OK. takže teraz s tým lietam len malými modelmi (menej škody ak to padne) neviem čo dalej mám tomu doverovať keď to fachčí ???????????alebo to nebudem naťahovať a kúpim duhú rc..
jetylo
modelár

Príspevkov: 1069

Moje modely
Poslať správu
Autor: jetylo Správa zaslaná: 4. 11. 2013 o 18:44
Niekedy robi pri parobani problem, ze prijimac aj vysielac su prilis blizko seba. Treba dodrzat aspon 1 m od seba. Aj v dokumentacii je o tom zmienka. Netreba to podcenovat.
Bydlisko: Reca ( 59 rokov )
emir2
modelár

Príspevkov: 164

Moje modely
Poslať správu
Autor: emir2 Správa zaslaná: 4. 11. 2013 o 19:19
už sme to párovali na 1m 2m 3m 4m stále to isté napáruje sa skoro okamžite ale preblikávanie neprebehne na vysielači to bliká predpisovo ale na peímačoch to dve ledky nepozná automaticky rozsvieti len napárovanú led na 7červenú....... a na minime modrú ...vždy len koncová signalizácia led.. ale vysielač to odpípa OK....signál to drží nevypadáva to nerozpárováva sa to ako predtým pri každej zmene modelu len tomu akosi nedoverujem..
palci72
modelár

Príspevkov: 1056

Moje modely
Poslať správu
Autor: palci72 Správa zaslaná: 4. 11. 2013 o 20:28
Zdravim Ta emir2 ja som preinštalovaval všetky primače HITEC ktore som mal a aj ktore som ešte dokupoval s vysielačkou aurora 9 a pri parovaní som si to všimol tak isto ako pišeš že ta doba parovania bola velmi kratka pytal som sa na to inych modelarov na letisku a tí mi potvrdili že ak všetko funguje ako ma tak je to v poriadku pre moju uplnu spokojnost som doma na kopci urobil skušobny test asi na troch primačoch a po dvoch baterkach na každom lietadle....uviazal som model o strom a vy tahal som bateriu /povolene množstvo energie/ v lietadlach skušanim spuštanim motora a inych funkcii ,kridelka,smerovka vyškovka. Ja osobne som si tu namahu dal...baterkam sa nič nestalo, lietadla su celé a test prebehol bez zavad.
Pokial by som bol niečo spozoroval tak by som ten primač vyradil ale zatial lietaju všetky čo mam a mam ich už 9ks mam minima6 3ks, optima6 lite 2ks, optima7 "ten vačší" 1ks, a optima9 3ks,
A čo sa tyka eclipse 7 PRO taak na tej som odlietal jeden cely rok až kym sa nepokazila a vysielačovych bateriek som vypalil asi 20ks po 420min/ks /bez rozdielu zima leto/ a problem zo signalom nebol až do poslednej chvyle a flash krabičku hpp 22 som vobec nepoužil pretože mi nebola treba, ta sa mi dostala do ruk až teraz s aurorou 9.
To je asi všetko, ale ten test by som si urobil však na zemi sa ti nemože nič stat a nejaku opticky vyditelnu chybu maš možnost priamo spozorovat bez akejkolvek havarie a chyba zleho naparovania sa bude prejavovat hned pri skuške.
S pozdravom DT EDY.
Bydlisko: Podkrivaň ( 52 rokov )
1 2 3 4
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 635 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 3 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: peterrc,