Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: HK
Rozpätie: 3700 mm
Hmotnosť: 2535 g
Kategória: Lietadla - vetrone
Dĺžka: 1861 mm
Materiál: balza,preglejka
Motor: TGY SK3 Glider Drive 3858/1120kv
Popis

Aether 3700 V2 bol poskladany v roku 2016 som s nim nadmieru
spokojny. Minuly rok v decembri trosku som ho prerobil, vymenil
som motor a vrtulu a este som odlahcil chvost aby som mohol
pouzit lahsiu baterku. Vetron je odlahceny o 200g.
Povodny motor bol: NTM 35/48....900kv
Teraz: TGY Glider Drive 38/58....1120kv
Povodna vrtula: Cam Carbon 13x6,5
Teraz: Cam Carbon 12x6
Hlinik turbokuzel 50mm
Serva: TGY 777 Mg Digital
ESC: HK 2-4S....60A....5,5V/4A
Povodna baterka: TGY Bolt 4S 2800ma/h 65C
Teraz: TGY Grafen 3S 2200ma/h 45C
Vysielac: FrSky Horus X12S /non-eu/
Prijimac: FrSky X8R /non-eu/
Frsky Variometer - Vysoká presnosť Smart Port
Frsky FLVSS Inteligentný Senzor napätia Lipo

ID Modelu: AM9317 | Zobrazenia: 2449 | Pridané: 28. 1. 2019 o 21:21 | Autor: laos

Autor Správa
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 28. 1. 2019 o 21:59

Baterku uz mozem posunut uplne k motoru.
Na regulator som dal pomocny chladic lebo v horucave velmi velke
chladenie reg. nema. Foliu som odstranil a na povodny chladic som dal
pomocny rebrovany a medzi chladice som dal teplovodivu pastu Arctic mx4.

Napriek snahe chvost nevedel som natolko odlahcit aby som nemusel na
cumak prilepit 10g olova.

Na prepazke som spravil otvori pre vzduch no ajtak velky prievan v trupe nebude.
Uz som ho aj vyskusal dal som 4 lety po 20 min a mam taky dojem ze teraz bude ono.
Stupa trosku pomalsie s mensou vrtulou je to termicky vetron takze ani nepotrebujem
aby stupal kolmo. Ovela lepsie plachti lepsie sa da uhadnut priblizenie na letisko.
Nastavil som aj brzdenie aby som vedel presnejsie pristavat teraz nie som taky dlhy
Baterka v zime vydrzal viac ako 20 min pritom termika vobec nebola dufam v lete
vydrzi viac.


https://www.youtube.com/watch?v=1XI05q5Jdb8
https://www.youtube.com/watch?v=yhOEHal1JfY
Fasciman
modelár

Príspevkov: 914

Moje modely
Poslať správu
Autor: Fasciman Správa zaslaná: 28. 1. 2019 o 23:31
Parádny je. Ako lieta?
Bydlisko: Banská Bystrica ( 53 rokov )
destelant
modelár

Príspevkov: 917

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 29. 1. 2019 o 07:58
Pekne Laci... Tak dufam ze ta s nim v lete niekde uvidim...
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 29. 1. 2019 o 16:56
Fasciman:
Parádny je. Ako lieta?

Dakujem. Teraz lieta o nieco lepsie hlavne sa plachti dlhsie tych 200 gramov je citit ze je lahsi.
Nie som expert na vetrone ale zda sa mi ze odlahcenie a znovu nastavenie modelu prispelo k
tomu ze podla mna teraz lieta lepsie a klesa pomalsie. Teraz uz mam na plyn namixovanu vyskovku
a od 1/3 plynu zacina zdvihat zadok /linearne/ s tym som dosiahol ze stupa pod danom uhle
a nemusim zasahovat do vyskovky a to mi aj hlasi s pipnutim kedy zacina a konci zdvihat zadok.
Aj pri pristavani teraz je trosku pomalsi, som zvedavy ako bude lietat v termike.


destelant:
Pekne Laci... Tak dufam ze ta s nim v lete niekde uvidim...

Dakujem Alex, aj ja dufam ze sa niekde stretneme.
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 15. 2. 2019 o 21:20
Dnes bol pekne pocasie tak som isiel trosku experimentovat s vetronom. Este som ho trosku
odlahcil /vyradil som smerovku/ skoro vobec nebol pouzivany, s tym som ziskal dalsich 65g.
Teraz uz mozem pouzit este lahsiu bat TGY Grafen 3S 1300ma/h 45C s tym ziskam dalsie g,
spolu 130g. Dnes Grafenom 1300 este som nevyskusal lebo neskoro prisiel kurier a uz som musel ist.
Bude to buduci test a ked bude funkcny tak Aether bude lahsie 330g ako povodne bol.

Uz do cumaku netreba 10g olovo, s radostou som odstranil
laos
modelár

Príspevkov: 113

Moje modely
Poslať správu
Autor: laos Správa zaslaná: 17. 2. 2019 o 20:16
Dnes bolo krasne pocasie a som isiel vyskusat vetron s najmensou baterkou co este mozem pouzit pre tento model.
S grafenom 3S 1300ma/h 45C je mozne vetron dostat do takej vysky kde je uz dobra termika a lietat bez motoru, ale
pre dlhsi motorovy let nie je vhodny nato bude grafen 3S 2200ma/h 45C. Najmensi hmotnost co som vedel
dosiahnut je 2455g s bat. 3S 1300ma/h.
Pri vyradeni smerovky ziadny hruby zasah som nerobil, lahko sa da dat vsetko do povodneho stavu
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 728 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 5 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: