Autor | Správa |
DaggyMAC team RCPortál ![]() Príspevkov: 1734 Moje modely Poslať správu |
A ešte - vždy si udržiavaj vrtuľku čistú. Pri pristáti sa mi stáva, že tam ostane kúsok hliny. Pekne ju vyutieraj a vysuš, nech je vždy čistá, lebo pri vysokých otáčkach hraje rolu aj kúsok zaschnutej hliny. |
kuko333 modelár ![]() Príspevkov: 103 Moje modely Poslať správu |
noo mas pravdu, tiez som mal na vrtuli hlinu, dal som to dolu, ale neviem ako moc precizne...budem davat pozor na to ![]() S vrtulou 5x5 som nameral 58 Amp, 720W pri 12,6V ...celkom slusne ![]() Dnes som si bol v tom fucaku zalietat na 5x5 prop...bol to neuveritelny zazitok: http://www.youtube.com/watch?v=cyX1y7ouMLc&feature=youtu.be |
drpepa modelár ![]() Príspevkov: 87 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Prosimta z original pohonom sa to da rozbehat na 2200 bateriu,Nemam 1300 ako doporucuju |
peter1207 modelár ![]() Príspevkov: 313 Moje modely Poslať správu |
Kuko, ale ked na 500W motore mas 720W tak ti to dlho neprezije bud motor, alebo regl alebo v horsom pripade baterka to nepredycha. Davaj si na toto bacha. Jedna vec. Vec druha, pokial plne nabitu 3s bateriu teda 12,6v zatazis 40-60 amperhodinami tak ta bateria ma pri takejto zatazi maximalne tak okolo 11-11,5v Co je logicke - fyzika nepusti (zalezi aj od samotnej kapacity baterie). Takze nanajvis mozes dosahovat nieco medzi 630W az 670W. To ti celkom realne motor prezije pokial ho dosttocne chladis, co v tomto pocasi urcite ano. Ale v lete ho roztopis ![]() ALE musim uznat lieta to paradne-aj vresti ![]() Zacinam nad tymto setom rozmyslat aj ja. PS: doma mam dualsky 3s 2200mah a na 250W motore nieco okolo 20A v spickach do 30A mi ukazuje napatie na telemetrii 11,5 maximalne do 12v ked je bateria cerstvo nabita a idem na plny plyn. Ked prudko pridam klesne aj na 11V chvilkovo kym lietadlo zrychli potom uz si drzi tych 11.5v-12v pri max plyne. Testovane jesen, zima cize baterka nepodavala take vykony ale je to len do 30A a ty mas veelmi podobnu bateriu a davas jej 58A ![]() |
kuko333 modelár ![]() Príspevkov: 103 Moje modely Poslať správu |
drpepa, neviem ci na 2200 baterku, ja aj ked je hento 2200 je dost lahka...ja som s tym origo pohodnom na 2,2 nelietal mal som tam 1500 a to islo uplnebez problemov... Mal uplne postacujuci vykon ten motor...mylsim ale ze by to malo v pohode zvladnut, len je to moc zbytocne mylsim. hodit pod plnym vykonom poriadne a malo by to ist...na 1500 som lietal okolo 8-10 minut cez na rychlolet je hoodne...myslim ze zbytocne stratis na obratnosti a ryhclosti modelu, tahu a tak...alemalo by to ist mylsim...ked ale nemas skusenosti s takym modelom dal by som si to zalietat niekomu skusenejsiemu, sam som ro rotrepal asi pri prvych 3 letoch som s tym nedokazal lietat, potom sa to nejako dalo zvladnut ![]() No ja viem ze dost riskujem, ale vo vzduchu je maximalny prud tak okolo 50-53 amper, a teraz cez zimu lietam na tu vecsiu vrtulu inak 4,7x4,7 a to sa nezohrieva nijak extra. Diky moc za vysvetlenie pokresu napetia, taak som sa teda preratal ze co z toho taham ![]() |
Areofly modelár ![]() Príspevkov: 231 Moje modely Poslať správu |
Podla videa nevivazeny model |