autor | správa |
Kamil modelár Príspevkov: 708 Moje modely Poslať správu |
Ja som fotkami vyreklamoval dve nafuknute male lipolky. Ponukli mi tusim poslanie noveho tovaru alebo cenove vyrovnanie pri dalsej objednavke. |
darco2 modelár Príspevkov: 804 Moje modely Poslať správu |
Ja som tak v cine cez ebay v pohode vyreklamoval nejake veci, obratom mi poslali naspat peniazky na ucet.. dokonca som to zvladol cez translator.. kedze anglicky neviem... iba nemecky.. Kamil ja mam nafuknute vsetky lipolky z HK.. ako moc boli nafuknute tvoje.. vyskusam to aj ja.. |
Kamil modelár Príspevkov: 708 Moje modely Poslať správu |
Bolo vidiet, ze su nafuknute, ale nic moc. Skoda, fotky som zmazal. Urcite vyskusaj reklamaciu, ovsem ak si zaregistroval vyrobne (alebo ake su to) cisla tych bateriek. A k tomu nafukovaniu: ja mam vsetky lipolky z HK (od dvojclankov 300mAh az po sestclanky 5000mAh) a nic nie je nafuknute. Teraz likvidujem patrocne 300 z HiModelu - nenafuknute. Asi je to sposobom pouzivania. Ktovie ci ti, co sa im nafukuju lipolky, maju sajnu aky prud z baterie beru, ... |
Majo599 modelár Príspevkov: 208 Moje modely Poslať správu |
Čaute chlapci , a kde sa to sťažujete alebo reklamujete ? tiež cez : HobbyKing Support Centre ? |
Kamil modelár Príspevkov: 708 Moje modely Poslať správu |
Tak. Aha. Ja som zabudol napisat, ze tie moje nafuknute lipolky mi prisli nafuknute uz z HK. Cize nenafukli sa pouzivanim. |
Majo599 modelár Príspevkov: 208 Moje modely Poslať správu |
Tiež s nimi komunikujem , prekladám cez translator a zatial sme sa vždy pochopili ... |
kvetoslav modelár Príspevkov: 470 Moje modely Poslať správu |
nápodobne, a objednával som v polovici decembra |
Tibor889 modelár Príspevkov: 997 Moje modely Poslať správu |
Moja zásielka: objednávka 11.1.2014 Shipping InformationDate and Time Location Status Reason 28/01/2014 12:16 Held by Customs at Destination 28/01/2014 08:55 Received at Destination Transit Centre 21/01/2014 22:28 Handover to Airline 20/01/2014 21:47 Processing at Air Transit Center 20/01/2014 19:49 Processing at Sorting Centre 20/01/2014 14:40 Acknowledged at Transit Centre 14/01/2014 19:34 Pending shipment from Merchant/Shipper |
goro modelár Príspevkov: 467 Moje modely Poslať správu |
Ja som objednaval 13.12 a doteraz nic neprislo |
Majo599 modelár Príspevkov: 208 Moje modely Poslať správu |
No chlopy je to v p... ja nemám ani tovar ani 163 euro ... |
Majo599 modelár Príspevkov: 208 Moje modely Poslať správu |
Ja ich tiež otravujem asi mesiac ... nech si tovar nechajú len nech mi vrátia peniaze ... všetko by bolo v pohode keby mi pri platení cez paypal nepadol net ... nejakým spôsobom sa platba vykonala duplicitne ... písal som aj paypalu , jednu platbu mi vrátili , medzitým mi hobbyking zablokoval objednávku a tvári ako keby nič , objednávku mám zrušenú a druhá platba niekde zostala visieť ... tak sa s nimi naťahujem už vyše mesiaca a stále som sa k ničomu nedopátral ... ak sa to podarí vyriešiť tak už nikdy od nich nič neobjednám ... |
Tibor889 modelár Príspevkov: 997 Moje modely Poslať správu |
Všetko treba riešiť s paypalom do 40 dní . Paypal to vybaví za vás. Po 40dňoch je neskoro a už sa môžete len handrkovať. Moja diskusia s Paypalom, tiež odyšla dvakrát platba lebo prvá na hobbykingu neprešla. From Buyer - Tibor Mico 1/12/2014 12:00 GMT+01:00 Yesterday I made the order without registering, everything was fine, payment was sent via paypal. After submitting payments on your website error occurred and the order has not been accepted, the card remains full, but the money was paid. Then I registered a request made again with the addition of one item. This order was carried out in order. I ask you Refund of unfinished first order due to an error on the page of $ 183.64 USD. Jan 11, 2014 20:56:21 GMT +01:00 Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxx Tibor Mico Klcovany 354 Boleraz, 919 08 Slovakia Answer from HobbyKing Support Centre: Ivy 11:48:22 Thank you for patiently waiting Tibor, In regards to this issue I advised you to please open a dispute in Paypal for the refund. Please be informed that if you are placing a order in our website be sure you logged in first or be sure to have an account to avoid errors like this. From Seller - hexTronik Limited 1/14/2014 06:32 GMT+01:00 Due to system error, the order wasn't placed successfully. Therefore, we are now refunding the amount in full. We apologize for any inconvenience caused. A Refund was issued. 1/14/2014 06:32 GMT+01:00 |
watson220 modelár Príspevkov: 1153 Moje modely Poslať správu |
Ja som reklamoval na HK už 4krát a vždy úspešne. Síce to trošku trvá ale vždy bez problémov. |
romko modelár Príspevkov: 98 Moje modely Poslať správu |
Chlapi ja vam to poviem takto ked sa to hoc aj dva tyzdne vobec nepohne tak treba pisat na paypal. Mate na to 45 dni. NEchcem tu niako mudrovat. Proste je to tak ked to riesite cez Hobbyking oni na vas zvysoka kaslu. Im je to jedno ci pridete o peniaze alebo nie. Proste oni otvoria nejake to patranie po baliku a tym to pre nich skoncilo. Oni s tym nic nerobia. Az potom kliknu na nieco ked im to pocitac vyhodi. Mne to tak bolo s objednavkou za skoro 400€. Otvoril som ten spor z hobbykingom. Nic sa nedialo. Ked som im vypisoval, tak oni ze bude to trvat 4-6 tyzdnov. Tak som si pomyslel ze urcite budem tolko cakat. Hned som pisal na Paypal. Oni to zacali riesit. Do tyzdna som mal peniaze na ucte. V polke januara mi prisiel mail z HK ze to vyriesili ci chcem vratit peniaze alebo poslat znovu objednavku. Tak som si pomyslel ze oni su asi dobre mimo. Pritom ja som uz mal od nich objednavku za tie peniaze davno doma. A to som zacal riesit asi v polke novembra. Takze to je tak. Necakajte na tie veci zbytocne dlho ked mozte tak to zacnite riesit a mate iste peniaze. A nie ako som tu cital ze niektori tu cakali aj dva mesiace alebo kolko a nic ani peniaze ani tovar. A hlavne ked teraz pomenili dodavatelov. |
Majo599 modelár Príspevkov: 208 Moje modely Poslať správu |
a kde presne na paypal sa mám stažovať ? sorry ale som v tom trochu ................... |