Výrobca: | HPI |
Rozpätie: | 0 mm |
Hmotnosť: | 15500 g |
Kategória: | Autá - spalovacie |
Dĺžka: | 900 mm |
Materiál: | |
Motor: | Vodou chladený RCMK 57ccm, hlavy Zenoah G290 PUM 2x29.5ccm ported |
ID Modelu: AM5145 | Zobrazenia: 72065 | Pridané: 28. 12. 2014 o 17:09 | Autor: mAto424
Autor | Správa |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
vsetko bude jasne az ked to nastartujes a prevetras |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
No, odvazene - ABE, tvoj tip? Ludkovia, nakopol som to dnes, pocut ten zvuk po vyse roku je masaker a este s tymi vyfukmi To je zazitok, to ano. Ale zvuk brutalny a taky ostry, ze to je az neprijemne, ale bozske zaroven Hodim video vecer este, vrcalo to len na volnobehu. Potvrdili sa obavy z kapacity nadrze, som nestihal ani pozerat, ako mizne benzin, to ako diera v nadrzi keby bola Bohaca, na volnobehu to vrcalo 5 minut a benzin nikde, strasne malo a to sa ani motor nezahrial so zapnutum chladenim. Takze som v dielni pokoumal a uz som dorobil doplnkovu nadrz, zajtra dam foto, teraz este schne silikon. Ach, nie je to uplne podla mojich predstav, ale to by som si inak ani nezajazdil, iba tankoval https://youtu.be/UCr3EItgJe0 Neviem ako ten youtube ide, nechce mi sem vlozit linky. Co sa este auta tyka - ALU rukovat na starter nie je podla mojich predstav, no praktickost isla na ukor krasy a dal som ju tam, je to neporovnatelne oproti origo plastovej, s ktorou som mal pocit, ze mi odsekne prsty. Inak motor chytil na cca 10 potiahnutie, zaujimavostou tohto motora je, ze ked naskoci, tak Vas to prekvapi. Proste ziadne naznaky chytania, ako nasucho keby ste ho tocili a zraru brnk, rozozvuci sa, az sa zlaknete Niekedy najrpv chyti len jeden piest, druhy par sekund po nom, ked si natiahne benzin. Je to zazitok, ake zvuky si to vydava Nadrzku som dorobil este doplnkovu, umiestnena je medzi chladicmi a ma este cca 100+ ml objem. Vyhodou je siroke hrdlo, na ktore mi pasuje origo viecko z origo nadrze a teda da sa tankovat priamo z kanystra a nemusim sa trapit so zubovym cerpadlom, ako som to povodne chcel. Nie je to take zdlhave a pri tom castom tankovani by to bolo asi aj na nervy trosku. A este ku tej hmotnosti aby som sa vyjadril, dostal som sa na 15,5kg komplet pripravene k jazde, teda skoro 10% hmotnosti islo dole. Celkom fajn, iked som myslel, ze tych 15kg to bude Teraz este pribudla nadrzka na extra palivo, takze 100g navyse, ale tak to vaha s odchylkou na 0,1kg mozno aj rovnako zaokruhli a teda ostanem na tych 15,5kg |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
no zvuk brutal a co ten dym? nadrz spravime alu na mieru |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Dymovnica, 1:20 som asi namiesal, riadne som premazal Vsak ste chceli trabant hahahaah Ale namiesam potom uz spravne, teraz nech si pomaze este, potom pojdem na vykon uz a hlavne je to teraz aj strasne bohate, na plyn reakcia skoro ako s 26kou fuelie, dusi ho, ale to na to pride este cas Cakam na lozisko este do drziaka spojky, jedno som vyhodil a musel som objednat, tak prevody zatial nejako nezatazujem |
majsterko modelár Príspevkov: 676 Moje modely Poslať správu |
Ahoj Matúš.Autá ma nejak nezaujímajú(samozrejme myslím tým modely),ale tento Tvoj stroj,to je poriadne "delo".Aj čo sa týka pohonu aj rozmerovo.Počasie máme momentálne krásne,tak si to uži a nech sa Ti darí. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Doplnková nádrž sa osvedčila, ako aj jednoduchým tankovaní, tak aj dobrou viditeľnosťou a teda viem, koľka paliva ostáva - tento 1dl pridal zhruba raz taký čas behu motora, takže je to tak akurát teraz Avšak zase sa mi objavuje jeden nedruh motora a to je nepochopiteľný rozdiel v zmesi jednotlivých valcov. Ľavý, zadný valec ide pekne, aj je dobre vyladený, zmes bohatá a dymí ako čert, pravý (predný) valec ide akoby úplne inak, alebo s úplne inou zmesou. Karbek je vyladený rovnako, aj keď mu pridám, už len podľa dymu vidno, že má inú zmes. Keď mu viac pridám, už je to zase veľa - tu je ale nepochopiteľný jav, čím viac otváram ihlu, tým motor viac dáva do otáčok, presný opak toho, čo s nastavením robím. Proste ako s chudobnou zmesou, aj zvuk je taký, ako dvojtakt s chudobnou zmesou. Kto pozná, ten vie Proste ako spojené dva jednovalce a každý akoby bol naladený presne opačne. Jeden dobre a druhý na chudobno. Skúsim ešte sviečky prehodiť. Niekedy to dokonca ide tak (aj zvukovo), že odpaľuje akoby len jeden valec - výkon polovičný a druhý výfuk mŕtvy. Možno zapaľovanie, sviečka, ktohovie.... Proste patálie, nerozumiem tomu, nešiel som to dnes zase doladiť. Keď tomu riadne pritnem, tak sa úplne inak začne ten motor správať a ide dobre. Keď ho držím v otáčkach, ryčí ako šialený a aj výkon je super, len tie prechody nejako....nerozumiem tomu, je to lotéria asi. No, zajtra letisko, veľká plocha a ladiť, ladiť. Presne toto isté som mal aj predtým a zase sa ku tomu vraciam Ale ten zvuk na voľnobeh, keď to ide úplne pomaličky, ach.... |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
ja by som chcel mať také starosti |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Ale tomu ver že nie Je to na nervy, keď ani doľava, ani doprava, stále sú rozhodené valce.....aaaaaaaaaaa |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
nebude to robit ta nadrz na palivo? ale moze to robit aj sviecka alebo karbec skontroluj aj membranu tie male filtre by som dal prec ak mas v nadrzke ten plsteny filter ked to fungovalo tak len pri prerabke sa muselo pravdepodobne nieco stat |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Nardz to nebude, skusal som ju nechat aj otvorenu, ze by nebol podtlak alebo ine ale nema to vplyv na to. Filtre su len tieto ALU, plstene v nadrzi nie su, takze prietok je OK vsade. Robilo to praveze aj predtym, pred prestavbou, takze len asi skumat dalej. Vcera som to asi hodinu a pol ladil a ani prd. Ani otvorit ihly, ani privriet, stale zle. Potom sa zrazu chyti a jeden prejazd taky vykon ze sialene nieco. Hned na to ked znova pridam, tak uz narieka a ani hovno. Jeden valec dobre, dymi a tvari sa OK a zase ten predny dviha otacky, nedymi a zvuk chudobnej zmesi. To musim natocit, lebo to ste nevideli este podla mna No je to magorina, nechapem tomu, budem laborovat dalej, vycistim karbeky a budem skusat dalej. Kym sa nezohreje, tak ide v celku dobre, ked stupne teplota, vtedy to vsetko zacne. Teplota ked to trosku zacne tahat je 80 stupnov na hlavach, takze fajne to chladi tak akurat. |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
a ešte jedna otázka keď si to postavil prví krát tak to bolo vyladené? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
odjakživa by som povedal, že s tým takto bojujem Keď boli hlavy so statickým chladením, hrialo sa to ako čert a nešlo to potom tiež doladiť. Karburátor sa môže stať, že je proste nevhodný? Boli tam iné a ja som ich menil (tie origo nemali ani membránu na natiahnutie paliva). Ale zase robilo by to takto na jednej hlave a druhá by sa tvárila OK? ja neviem už |
abe1 modelár Príspevkov: 258 Moje modely Poslať správu |
Viem aké tam boli ani sytič nemali |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Ano dokonca ani ten, to potom mozes startovat do rana a ani raz neblafne |