autor | správa | |
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
Zdravim Vás. Mam takú malú otázku. Ako by sa mali nastaviť tlmiče pri skokoch? Pružiny (strunky) by mali byť tvrde - stredne tvrdé - meké. Ďakujem za vaše názory. |
|
dalkop modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
no najskôr tvrdšie ale podla toho ako vysoko budeš skakat tak podla toho pridávaj tie podložky. Treba len skusit! |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
ale zase keď sú tvrdé pružiny (viacej C-čok) tak je väčší tlak na ostatné komponenty... |
|
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Ked neskaces tak ano,ale pri dopade zo skoku sa ti len odvdacia...
Tlmice su na to aby tlmili. Ked budu moc makke,tak ti bez problemov narazia o doraz a len vtedy to vsetko zacne trpiet... |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
čiže meniť počet C-čok podľa štýlu jazdy... to bude asi najlepšie riešenie
Ozaj a keby som chcel dať 3s LIPO.. regulátor by bolo treba vymeniť alebo by to zvládol? |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
http://www.youtube.com/watch?v=K2lLXSVh1aA
čo už dal do tohto tátoša? |
|
miskinsr50 modelár Príspevkov: 391 Moje modely Poslať správu |
neviem co dal do toho tatosa, ale urcite urobil riadku k....u, ved s tym sa neda jazdit. Len sa to prevracia a skace. Toto ja neuznavam. Auto ma jazdit tak rychlo aby dokazalo zvladat teren na ktory je preurceny... |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
Tak ide mu to riadne... to iba na predvádzanie robil tie skoky.. Ale keby tomu vyťal na rovinke tak to muselo "gumy páliť" Inak vie niekto či by zvládol tento originál regulátor čo je v Bulete aj 3s LIPO? |
|
genius3258 modelár Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
v pohode , je to origoš robené aj na 3s |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
Máš s tým skúsenosti? |
|
miskinsr50 modelár Príspevkov: 391 Moje modely Poslať správu |
je to absolutna zbytocnost. Na preteky po rovinke si mal kupit formulu. Mas monstra tak preboha nerozmyslaj nad tym ako vyzmykat zo svojho HPI-cka 100km/h. Pre mna je toto absolutne nepodstatne. Ci bude auto gumy palit alebo nie. Ano berem, treba mat vykon aj nazvys, aby auto dokazalo aj v tazkom terene zrychlit, ale nie tak ze ho prevrati alebo to neuriadis a jebnes do prveho stromu alebo inej prekazky... |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
Pokiaľ vieš dobre ovládať plyn a brzdu tak veľký výkon je super... maximálky sa dajú vyskúšať len na rovnej dlhej ceste, kde nikoho neohrozíš.. A to je na tom dobré na monstery, že keď chceš silu a výkon ideš na asfalt a pokiaľ chceš poriadne vybláznenie tak ideš do terénu všeho druhu Kukol si moje videa ?? |
|
miskinsr50 modelár Príspevkov: 391 Moje modely Poslať správu |
kukol, kukol.... |
|
FERRARI modelár Príspevkov: 100 Moje modely Poslať správu |
Keď s ním hentak sekane bude jazdiť dlho ho pokope nebude mať MJ5 3S podla toho či máš novší model alebo starší.Do toho novšieho čo mám ja píšu že je Compatibilný s 3S.A pri tom staršom som to nevidel ale niekde som čítal že keď tam dáš ventilátor(nwm či ho tam ty máš), alebo že keď tam dáš ventilátor na 12V tak sa s tým dá jazdiť.Tušim niekde na Youtube som to videl keď som pozeral videá. |
|
mj5 modelár Príspevkov: 142 Moje modely Poslať správu |
Autor: mj5
Správa zaslaná: 8. 11. 2011 o 11:08
Hej už som si to aj ja pozrel, že na novší typ ide 3s lipo a na ten starši iba 2s lipo podla navodu, inak ten novší regulátor je aj vode odolný čo máš ty....a inak tam je ventilátor A vyskúšal si na 3s lipo? |