Výrobca: | stavba |
Rozpätie: | 1600 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Lietadla - benzinové |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | drevo |
Motor: | RCGF 15cc |
ID Modelu: AM2321 | Zobrazenia: 13557 | Pridané: 3. 12. 2012 o 13:53 | Autor: tteplan
Autor | Správa | ||
tomas modelár Príspevkov: 89 Moje modely Poslať správu |
..uz sa tesim a dufam ze sa dozijem kedy jedna bateria vydrzi cely vykend |
||
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Este mierne nizsia ako teraz A ked hovoris o 45C, tak sme neni na 200 ale pomaly 250 evri. |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Pán učiteľ, nauč sa čítať HYPERION G3 VX 4200mAh/18,5V 35C - 118,75€ Kde tam vidíš 45C |
||
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
Poznáme sa? Trochu viac pozornosti pri čítaní by možno nezaškodilo ani tebe., lebo myslím, že Tteplan vie, že do spaľováku ide aj olej. |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Reagoval som na dobre vyladený spaľovák za elektrikou v ničom nezaostane. Máš to v citáte |
||
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
Čo sa ti na tom nezdá? Napríklad OS Max s dobrým palivom a správnou sviečkou chodí za plynom ako elektrika. Ani hlučnejší o veľa nie je, ak by šlo o to. Ale na druhej strane o ASP sa to povedať nedá. Ja osobne som nikdy nemal problém ani s MVVS-kou,. Napokon, je to rovnaké aj v elektrike, za kvalitu si musíš priplatiť. |
||
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Co tu pises, ze si lietal v dvojmetrovke, su CX, za cenu ktoru som dal. Ty tu mavas tvrdsimi, ktore si tam nikdy nemal. Preco tu davas ich cenu, ked sam si kupoval za inu? Je to este viac v prospech elektriky tak o co ti ide? Naucit citat sa musis ty. A neskreslovat. |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
No toto tvrdenie sa mi nezdá, lebo je to somarina. Ani najšpičkovejší najvyladenejší najdrahší žhavík na svete sa nemôže vyrovnať v "akro" režime elektrike a to aj sračkovej. A to ani v spoľahlivosti. Žhavík dosahuje maximálny výkon pri 12-30tisíc ot/min. Elektrika valí od spodu... Jednoducho spaľovací motor má zotrvačné sily na pieste bez ktorých by nefungoval a preto trvá dlho kým sa rozbehne a rovnako dlho kým zbrzdí.... A neviem o prípade že by elektromotor zhasol počas letu pokial má palivo.... |
||
marek-2954 modelár Príspevkov: 807 Moje modely Poslať správu |
Tak ale keď ty niečo vyhorí tak je to aj tak jedno.Máš to to iste ako kebyže ty zhasne motor,a to dobre vyladení motor nespraví(teda nemal by) |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
A v tom je ten pes zakopaný. Videl som desiatky zhasnutí vyladených motorov a zopár totáliek kvôli tomuto beznému nepredvídateľnému javu
Áno, raz mi elektromotor šlusol regulátor (odlepilo sa vinutie statora) a regulátor "zapálil" za letu model. Keďže som lietal na prijímačovky tak som sadol a s menšími škodami model uhasil |
||
macil modelár Príspevkov: 1093 Moje modely Poslať správu |
2lv: Myslím, že táto debata mala byť o niečom inom. Ja elektriku nezavrhujem, sám na ňu lietam a dobre poznám špecifiká týchto pohonov, ale nie som ortodoxným zástancom ani jedného z nich. Lietam s tým, čo ma baví. Autor sa však pýtal na čosi iné, než o čo sa tu snažíš. Nik ti neberie to, že si do elektriky zamilovaný a nič iné neuznávaš, ale je krátkozraké vnucovať to aj iným za každú cenu. Ak tam Tteplan chce dať spaľovák, nie je najmenší dôvod mu túto myšlienku kategoricky zamietať. A je úplne jedno, že spaľovák smrdí, niekomu vonia, a vrčí, niekomu lahodí, a že elektrika je pohodlná, pre niekoho nudná a že ti podpáli model, alebo nedajbože auto. Mimochodom, nikdy som nespadol na zhasnutý spaľovák. Ten vždy točil až do zeme. |
||
marek-2954 modelár Príspevkov: 807 Moje modely Poslať správu |
Presne tak aj ja račej podporujem spalovak od vtedy ako som kupil spalovák do lode od vtedy nechem videť elektromotor.Ale to je môj osobní názor. .... |
||
mac modelár Príspevkov: 940 Moje modely Poslať správu |
Mozeme sa bavit donekonecna, co komu viac vyhovuje, resp. sa viac paci. Mozme ale objektivne povedat, ze poradie, co do spolahlivosti, je 1/ elektrika, 2/ benzin, 3/ metyl, elektrika nad 3KW je nakladnejsia ako benzin a bola by nuda, keby vsetci lietali na jeden typ pohonu. |
||
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Zakladateľ chcel vedieť:
Preto tvrdím čo tvrdím. Samozrejme že je doba fejsbúková a vyhrá cena. Narve tam ASPéčko a ak to nerozmrdá tak bude z toho otrávený... Čo sa týka ortodoxnosti k elektropohonu. Nemám rád kompromisy. Preto elektropohon. Poznám aj jeho limity a viem kedy treba naštartovať benzín. Je to presne od 100ccm. A týmto sa tu bavte ďalej bezo mňa. |
||
tteplan modelár Príspevkov: 16 Moje modely Poslať správu |
uz som top asi pochopil. S elektrikou to bude menej narocne a viac obratne. So spalovakom to bude zas take viac lietadlove skutocne. A na peniaze to je maly rozdiel. Tak zatial dakujem za vyjadrenia, som spokojny. Dnes by mal prist nejaky stavebny matetial tak pridam aj nejake foto a aj nieco pstavim. Otazocka. Servo s karbonitovymi prevodmi, alebo musia byt kovove prevody, alebo by stacili aj plastove? |