Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: stavba
Rozpätie: 1600 mm
Hmotnosť: 0 g
Kategória: Lietadla - benzinové
Dĺžka: 0 mm
Materiál: drevo
Motor: RCGF 15cc
Popis

Rozhodol som sa pre svoju prvú stavbu. Na inzerat som zohnal rozostavanú katanu 1,6m. Nakolko ide o moju prvú stavbu, budem vdačný za všetky rady, aby som sa vyvaroval pripadným problémom. Neviem aky motor tam dať. Najradšej by som bol za benzín ale neviem aký.

ID Modelu: AM2321 | Zobrazenia: 13557 | Pridané: 3. 12. 2012 o 13:53 | Autor: tteplan


Otvory na serva sa mi zdaju…


babatko uz je…

1 2 3 4 5
Autor Správa
tomas
modelár

Príspevkov: 89

Moje modely
Poslať správu
Autor: tomas Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 16:03
..uz sa tesim a dufam ze sa dozijem kedy jedna bateria vydrzi cely vykend
Bydlisko: KOSICE
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 16:54
lv:
Spýtaj sa Ščepka aká bola cena pred dva a pol rokmi


Este mierne nizsia ako teraz
A ked hovoris o 45C, tak sme neni na 200 ale pomaly 250 evri.
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 17:07
mac:
Este mierne nizsia ako teraz
A ked hovoris o 45C, tak sme neni na 200 ale pomaly 250 evri.

Pán učiteľ, nauč sa čítať
HYPERION G3 VX 4200mAh/18,5V 35C - 118,75€
Kde tam vidíš 45C
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
macil
modelár

Príspevkov: 1093

Moje modely
Poslať správu
Autor: macil Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 17:39
lv:
macil:
So spalovákom to bude lietať tak isto dobre, ako s elektrikou. Rozdiel bude v odozve na plyn. Ale dobre vyladený spaľovák za elektrikou v ničom nezaostane.

To máš z vlastných skúseností, alebo si to čítal na asociálnej sieti

Poznáme sa? Trochu viac pozornosti pri čítaní by možno nezaškodilo ani tebe., lebo myslím, že Tteplan vie, že do spaľováku ide aj olej.
Bydlisko: KE - Furča
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 18:12
Reagoval som na dobre vyladený spaľovák za elektrikou v ničom nezaostane. Máš to v citáte
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
macil
modelár

Príspevkov: 1093

Moje modely
Poslať správu
Autor: macil Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 18:25
Čo sa ti na tom nezdá? Napríklad OS Max s dobrým palivom a správnou sviečkou chodí za plynom ako elektrika. Ani hlučnejší o veľa nie je, ak by šlo o to. Ale na druhej strane o ASP sa to povedať nedá. Ja osobne som nikdy nemal problém ani s MVVS-kou,. Napokon, je to rovnaké aj v elektrike, za kvalitu si musíš priplatiť.
Bydlisko: KE - Furča
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 18:42
lv:
Kde tam vidíš 45C


Co tu pises, ze si lietal v dvojmetrovke, su CX, za cenu ktoru som dal.
Ty tu mavas tvrdsimi, ktore si tam nikdy nemal. Preco tu davas ich cenu,
ked sam si kupoval za inu? Je to este viac v prospech elektriky tak o co ti ide?
Naucit citat sa musis ty. A neskreslovat.
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 20:12
macil:
Čo sa ti na tom nezdá? Napríklad OS Max s dobrým palivom a správnou sviečkou chodí za plynom ako elektrika.

No toto tvrdenie sa mi nezdá, lebo je to somarina. Ani najšpičkovejší najvyladenejší najdrahší žhavík na svete sa nemôže vyrovnať v "akro" režime elektrike a to aj sračkovej. A to ani v spoľahlivosti.
Žhavík dosahuje maximálny výkon pri 12-30tisíc ot/min. Elektrika valí od spodu... Jednoducho spaľovací motor má zotrvačné sily na pieste bez ktorých by nefungoval a preto trvá dlho kým sa rozbehne a rovnako dlho kým zbrzdí....
A neviem o prípade že by elektromotor zhasol počas letu pokial má palivo....
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
marek-2954
modelár

Príspevkov: 807

Moje modely
Poslať správu
Autor: marek-2954 Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 20:17
Tak ale keď ty niečo vyhorí tak je to aj tak jedno.Máš to to iste ako kebyže ty zhasne motor,a to dobre vyladení motor nespraví(teda nemal by)
Bydlisko: špačince(24 rokov)
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 20:34
marek-2954:
(teda nemal by)

A v tom je ten pes zakopaný. Videl som desiatky zhasnutí vyladených motorov a zopár totáliek kvôli tomuto beznému nepredvídateľnému javu



marek-2954:
Tak ale keď ty niečo vyhorí tak je to aj tak jedno.

Áno, raz mi elektromotor šlusol regulátor (odlepilo sa vinutie statora) a regulátor "zapálil" za letu model. Keďže som lietal na prijímačovky tak som sadol a s menšími škodami model uhasil
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
macil
modelár

Príspevkov: 1093

Moje modely
Poslať správu
Autor: macil Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 20:50
2lv: Myslím, že táto debata mala byť o niečom inom. Ja elektriku nezavrhujem, sám na ňu lietam a dobre poznám špecifiká týchto pohonov, ale nie som ortodoxným zástancom ani jedného z nich. Lietam s tým, čo ma baví. Autor sa však pýtal na čosi iné, než o čo sa tu snažíš. Nik ti neberie to, že si do elektriky zamilovaný a nič iné neuznávaš, ale je krátkozraké vnucovať to aj iným za každú cenu. Ak tam Tteplan chce dať spaľovák, nie je najmenší dôvod mu túto myšlienku kategoricky zamietať. A je úplne jedno, že spaľovák smrdí, niekomu vonia, a vrčí, niekomu lahodí, a že elektrika je pohodlná, pre niekoho nudná a že ti podpáli model, alebo nedajbože auto.
Mimochodom, nikdy som nespadol na zhasnutý spaľovák. Ten vždy točil až do zeme.
Bydlisko: KE - Furča
marek-2954
modelár

Príspevkov: 807

Moje modely
Poslať správu
Autor: marek-2954 Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 20:55
Presne tak aj ja račej podporujem spalovak od vtedy ako som kupil spalovák do lode od vtedy nechem videť elektromotor.Ale to je môj osobní názor. ....
Bydlisko: špačince(24 rokov)
mac
modelár

Príspevkov: 940

Moje modely
Poslať správu
Autor: mac Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 22:03
Mozeme sa bavit donekonecna, co komu viac vyhovuje, resp. sa viac paci. Mozme ale objektivne povedat, ze poradie, co do spolahlivosti, je 1/ elektrika, 2/ benzin, 3/ metyl, elektrika nad 3KW je nakladnejsia ako benzin a bola by nuda, keby vsetci lietali na jeden typ pohonu.
lv
modelár

Príspevkov: 2802

Moje modely
Poslať správu
Autor: lv Správa zaslaná: 5. 12. 2012 o 22:29
macil:
2lv: Myslím, že táto debata mala byť o niečom inom.

Zakladateľ chcel vedieť:
tteplan:
A stale som sa nedozvedel ako by to asi lietalo s tym spalovakom.


Preto tvrdím čo tvrdím. Samozrejme že je doba fejsbúková a vyhrá cena. Narve tam ASPéčko a ak to nerozmrdá tak bude z toho otrávený...
Čo sa týka ortodoxnosti k elektropohonu. Nemám rád kompromisy. Preto elektropohon. Poznám aj jeho limity a viem kedy treba naštartovať benzín. Je to presne od 100ccm.
A týmto sa tu bavte ďalej bezo mňa.
Bydlisko: Trenčianska Turná ( 58 rokov )
tteplan
modelár

Príspevkov: 16

Moje modely
Poslať správu
Autor: tteplan Správa zaslaná: 6. 12. 2012 o 05:00
uz som top asi pochopil. S elektrikou to bude menej narocne a viac obratne. So spalovakom to bude zas take viac lietadlove skutocne. A na peniaze to je maly rozdiel. Tak zatial dakujem za vyjadrenia, som spokojny. Dnes by mal prist nejaky stavebny matetial tak pridam aj nejake foto a aj nieco pstavim.

Otazocka. Servo s karbonitovymi prevodmi, alebo musia byt kovove prevody, alebo by stacili aj plastove?
Bydlisko: Lednické Rovne ( 43 rokov )
1 2 3 4 5
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 687 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 5 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: