Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

autor správa
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Autor: canndale Správa zaslaná: 3. 12. 2015 o 08:58
Zacinam riesit dilemu, ake konektory pouzit pre propojenie baterii a ESC so 120A a 480A burst, (pripadne ak zhori tak regulator so zatazou 200A a burst 1080A vyssie zatazenie). Aktualne pouzivam dean-t konektory, myslite ze by to mohlo stacit, alebo radsej ist do niecoho ineho?
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Autor: eMDee Správa zaslaná: 3. 12. 2015 o 09:46
zalezi od motora, tusim ty si chcel ten dynamic, xt90 su super na pajkovanie aj na pouzivanie, alebo EC5. deans nie su zrovna prijemne na manipulaciu a lahko sa zaspinia, a zacnu hriat. vykonovo pokial mas kvalitne [bude rozdiel deans a deans] tak si nemyslim ze by nestacili, ked ich moze mat v autach svetova spicka

Taurus84
modelár

Príspevkov: 332

Moje modely
Poslať správu
Autor: Taurus84 Správa zaslaná: 3. 12. 2015 o 10:08
K tejto téme pekná tabuľka
Bydlisko: Malinovo ( 40 rokov )
Turnigy
modelár

Príspevkov: 400

Moje modely
Poslať správu
Autor: Turnigy Správa zaslaná: 3. 12. 2015 o 18:51
Daj deany a uvidíš či sa budú hriať alebo nie, podľa mňa vydržia v pohode. XT konektory nemám rád, strašne zle sa odpájajú
Bydlisko: Liptovský Mikuláš ( 26 rokov )
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Autor: canndale Správa zaslaná: 3. 12. 2015 o 20:51
Hm.. takze dean-y len do 60A :/.. do predosleho motoru to stacilo, na to LRP sa trosku obavam, ked to udajne zaradom likviduje 120A ESCcka

...pouceny z audiotechniky - na kabelazi nieje vhodne setrit - zacinam sa rozhodovat medzi XT150, AS150 a JMS-ASC5.
Aj ked ako som spravne pochopi, pri tych JMS kable niesu pri sebe spojene plastom, takze mozu krizom krazom plandat.
Ma pri 1/10 a 7.2V nejaky zmysel antispark konektor?
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Autor: eMDee Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 00:31
Netreba antispark.. Xt sa rozpajaju super co ja mam. Zase trochu prehanas, 80-90A bude urcite dost, keby to tolko trvale tahalo tak ti baterka neudrzi napatie skorej ako zlyha konektor
vidra1985
modelár

Príspevkov: 784

Moje modely
Poslať správu
Autor: vidra1985 Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 01:07
S amperamy to az tolko neprezivajte. Skus niekedy odmerat prudove spicky pri jazdeni a budes prekvapeny
Bydlisko: čataj
TomiXL
modelár

Príspevkov: 635

Moje modely
Poslať správu
Autor: TomiXL Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 07:03
Ako pise vidra1985, realne ampere budu o dost nizsie. Kludne ti budu staci aj dean-t, si myslim, ak tam nebudes mat nejake hrube kable, co by sa zle pajkovali na deantcka. S deantckami by si mohol mat problem akurat ak by si chcel jazdit v zime po snehu ci lade, kedy sa jazdi smykom a clovek ma tendenciu dlho drzat plyn, co ak by bolo dlhsie niekde v rozmedzi 80-100% plynu, tak by to nemuseli vydrzat. Ale tu tiez zalezi aky bude mat realny odber ten motor.

To, ze to niekomu zlikvidovalo 120A esc skor vidim bud v chybnom kuse alebo v "nie prilis vhodnom" style jazdy (aby som nikoho neurazil ).
Ak sa jazdi stylom rovno z 0 na 100 % plynu tak tieto prechody su najvacsia zataz pre esc. V takom pripade by bolo mozno vhodne skor nieco taketo:
http://www.castlecreations.com/products/cc-cap-pack.html
Bydlisko: Poprad, Košice ( 39 rokov )
eMDee
modelár

Príspevkov: 1332

Moje modely
Poslať správu
Autor: eMDee Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 08:50
A nikomu to ESC nezlikvidovalo, ten pan o kt sa bavime len pisal ze to spominane reglery neutiahli
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Autor: canndale Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 14:36
eMDee.. pisal si: Hobbyking X-Car 120: no luck (condendsators burnt down)", s coho som usudil, ze to ESC moc nepochopil
TomiXL - prene toto ma napadlo ako doplnok, aby sa neobmedzoval motor pri prudovych spickach.. pozeram ze su to obycajne elektrolytove kondenzatory, co som sa docital 4x330uF / 50V
myslis ze tato srandicka je kompatibilna s ktorymkolvek ESC? (hm.. mam v garazi aj jeden 1F kondenzator, ktory som mal pri zosilovaci v aute )
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
vidra1985
modelár

Príspevkov: 784

Moje modely
Poslať správu
Autor: vidra1985 Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 14:48
Cim lepsia trakcia tym menej prudu treba na to aby sa kolesa pretocili.
Najvaci odber namerias na teplom lepivom asfalte a obutych cestnych gumach, kedy je potreba omnoho viac vykonu (prudu ) ma to aby sa kolesa pretocili.
Na lade a snehu sa to klze skoro aj bez motora
Ja pouzivam xt90, mamba monster reg. (120A) a motor tppower 4070 (300A) a pri onroad merani som to pocas vyjazdenia dvoch bateriek drzal vysoko cez 90A co je hranica pre konektory a nic sa im nestalo. Pri plnom plyne to bolo okolo 140-150A co uz by sa aj regulator mohol zacat stazovat a ked som to zacal ozaj nahanat, tak posledny udaj ktory stihol ampermeter namerat bolo kusok cez 156A, potom sa z neho odpajkovali kontakty.
Ja osobne by som udaje ako "burst 1080A" bral asi ako 2000W na hifivezi.
Bydlisko: čataj
canndale
modelár

Príspevkov: 85

Moje modely
Poslať správu
Autor: canndale Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 14:50
pri regulatoroch s ciny ten burst tak asi berie kazdy
Bydlisko: Bernolakovo ( 40 rokov )
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 349 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: misiatko, TomDlh, Itchy,