autor | správa |
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Zacinam riesit dilemu, ake konektory pouzit pre propojenie baterii a ESC so 120A a 480A burst, (pripadne ak zhori tak regulator so zatazou 200A a burst 1080A vyssie zatazenie). Aktualne pouzivam dean-t konektory, myslite ze by to mohlo stacit, alebo radsej ist do niecoho ineho? |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
zalezi od motora, tusim ty si chcel ten dynamic, xt90 su super na pajkovanie aj na pouzivanie, alebo EC5. deans nie su zrovna prijemne na manipulaciu a lahko sa zaspinia, a zacnu hriat. vykonovo pokial mas kvalitne [bude rozdiel deans a deans] tak si nemyslim ze by nestacili, ked ich moze mat v autach svetova spicka |
Taurus84 modelár Príspevkov: 331 Moje modely Poslať správu |
K tejto téme pekná tabuľka |
Turnigy modelár Príspevkov: 400 Moje modely Poslať správu |
Daj deany a uvidíš či sa budú hriať alebo nie, podľa mňa vydržia v pohode. XT konektory nemám rád, strašne zle sa odpájajú |
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Hm.. takze dean-y len do 60A :/.. do predosleho motoru to stacilo, na to LRP sa trosku obavam, ked to udajne zaradom likviduje 120A ESCcka ...pouceny z audiotechniky - na kabelazi nieje vhodne setrit - zacinam sa rozhodovat medzi XT150, AS150 a JMS-ASC5. Aj ked ako som spravne pochopi, pri tych JMS kable niesu pri sebe spojene plastom, takze mozu krizom krazom plandat. Ma pri 1/10 a 7.2V nejaky zmysel antispark konektor? |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
Netreba antispark.. Xt sa rozpajaju super co ja mam. Zase trochu prehanas, 80-90A bude urcite dost, keby to tolko trvale tahalo tak ti baterka neudrzi napatie skorej ako zlyha konektor |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
S amperamy to az tolko neprezivajte. Skus niekedy odmerat prudove spicky pri jazdeni a budes prekvapeny |
TomiXL modelár Príspevkov: 635 Moje modely Poslať správu |
Ako pise vidra1985, realne ampere budu o dost nizsie. Kludne ti budu staci aj dean-t, si myslim, ak tam nebudes mat nejake hrube kable, co by sa zle pajkovali na deantcka. S deantckami by si mohol mat problem akurat ak by si chcel jazdit v zime po snehu ci lade, kedy sa jazdi smykom a clovek ma tendenciu dlho drzat plyn, co ak by bolo dlhsie niekde v rozmedzi 80-100% plynu, tak by to nemuseli vydrzat. Ale tu tiez zalezi aky bude mat realny odber ten motor. To, ze to niekomu zlikvidovalo 120A esc skor vidim bud v chybnom kuse alebo v "nie prilis vhodnom" style jazdy (aby som nikoho neurazil ). Ak sa jazdi stylom rovno z 0 na 100 % plynu tak tieto prechody su najvacsia zataz pre esc. V takom pripade by bolo mozno vhodne skor nieco taketo: http://www.castlecreations.com/products/cc-cap-pack.html |
eMDee modelár Príspevkov: 1332 Moje modely Poslať správu |
A nikomu to ESC nezlikvidovalo, ten pan o kt sa bavime len pisal ze to spominane reglery neutiahli |
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
eMDee.. pisal si: Hobbyking X-Car 120: no luck (condendsators burnt down)", s coho som usudil, ze to ESC moc nepochopil TomiXL - prene toto ma napadlo ako doplnok, aby sa neobmedzoval motor pri prudovych spickach.. pozeram ze su to obycajne elektrolytove kondenzatory, co som sa docital 4x330uF / 50V myslis ze tato srandicka je kompatibilna s ktorymkolvek ESC? (hm.. mam v garazi aj jeden 1F kondenzator, ktory som mal pri zosilovaci v aute ) |
vidra1985 modelár Príspevkov: 784 Moje modely Poslať správu |
Cim lepsia trakcia tym menej prudu treba na to aby sa kolesa pretocili. Najvaci odber namerias na teplom lepivom asfalte a obutych cestnych gumach, kedy je potreba omnoho viac vykonu (prudu ) ma to aby sa kolesa pretocili. Na lade a snehu sa to klze skoro aj bez motora Ja pouzivam xt90, mamba monster reg. (120A) a motor tppower 4070 (300A) a pri onroad merani som to pocas vyjazdenia dvoch bateriek drzal vysoko cez 90A co je hranica pre konektory a nic sa im nestalo. Pri plnom plyne to bolo okolo 140-150A co uz by sa aj regulator mohol zacat stazovat a ked som to zacal ozaj nahanat, tak posledny udaj ktory stihol ampermeter namerat bolo kusok cez 156A, potom sa z neho odpajkovali kontakty. Ja osobne by som udaje ako "burst 1080A" bral asi ako 2000W na hifivezi. |
canndale modelár Príspevkov: 85 Moje modely Poslať správu |
Autor: canndale
Správa zaslaná: 4. 12. 2015 o 14:50
pri regulatoroch s ciny ten burst tak asi berie kazdy |