Výrobca: | TopGun |
Rozpätie: | 1192 mm |
Hmotnosť: | 2480 g |
Kategória: | Lietadla - turbíny, EDF |
Dĺžka: | 1520 mm |
Materiál: | |
Motor: | EDF -92mm |
ID Modelu: AM3590 | Zobrazenia: 3902 | Pridané: 11. 11. 2013 o 22:51 | Autor: jetelektropilot
Autor | Správa |
pf1960 modelár Príspevkov: 727 Moje modely Poslať správu |
Držím palec - tiež jeden taký kúsok práve prerábam. Bude v kamufláži Baltic Bees, tiež klapky a smerovka, zaťahovací podvozok s kolesami vzadu 85mm, vpredu zatiaľ nemám. Poťah fóliou Oracal 751. EDF bude VASA 90mm, motor asi HET Typhoon série 700-98 (kupovaný bude kvôli oveľa väčšiemu projektu), LiPo 10-12S. Váha mi vychádza tak na 4kg. |
andrejlednicky modelár Príspevkov: 216 Moje modely Poslať správu |
Chlapi tomu čo hovoríte papierový pásik je omnoho trvácnejšie a tvrdšie " to neroztrhneš keby čo " ako tie vaše plastové pánty. Tieto pásiky sú vyrobené s kevlarového vlákna a keď ich priečne poistíš 2 x 2-mi hrubšími špendlíkmi skorej ti roztrhne krídlo ako tieto " papierové pásiky ". Ja na väčšine modelov kde nie sú štrbinové pánty používam len poistený kevlarový pásik PS.: Pri stavbe modelu zosilni centroplán sklolaminátom " 2 vrstvy 30g. tkanina " skoro až po šachty, po cca 15-20 letoch praskajú krídla a ešte vylaminuj šachty na podvozkoch najlepšie uhlíkom, nech netrháš tie preglejky čo k tomu dodávajú. Veľa zdaru pri stavbe |
pf1960 modelár Príspevkov: 727 Moje modely Poslať správu |
Ja by som najslabšie miesti videl v trupe tesne pred nasavacími otvormi - viď obrázky: http://www.rc-network.de/forum/showthread.php/189031-L-39-in-Schaum-von-Hobby-Topgun-(Flyfly)/page4 Tam to naozaj drží na kúsku. |
jetelektropilot modelár Príspevkov: 302 Moje modely Poslať správu |
Servuste, ďakujem za poznatky a rady. Určite mam v plane vela podobného..... A co sa týka tých papierových pásikov (nič ine ma nenapadlo).....naši lakoši majú pevnejšie pásky ako dali na môjho albatrosa. Vôbec sa mi nepacili,co je dolezitejsie,nedržali na mieste a jemným trhom sa trhali. Ešte raz ďakujem a budem informovať o stavbe. S pozdravom Martin. |