Výrobca: | vlastná |
Rozpätie: | 980 mm |
Hmotnosť: | 0 g |
Kategória: | Lietadla - elektrické |
Dĺžka: | 0 mm |
Materiál: | Depron, balsa |
Motor: | Brushless |
ID Modelu: AM6380 | Zobrazenia: 8329 | Pridané: 22. 11. 2015 o 21:58 | Autor: Peposan
Autor | Správa | |
flyhawk modelár Príspevkov: 399 Moje modely Poslať správu |
Stačil by nábeh ale cca 2 stupne a máš skvelý profil ktorý funguje ako hodinky. Často sa používal aj na eroplánoch z 30-40 rokov. Kde to lietalo kvôli "krídlam" a nie motoru |
|
misisko modelár Príspevkov: 536 Moje modely Poslať správu |
Ako napisal flyhawk urobis najlepsie. Clark Y je dobra volba. Tiez by som to tak riesil. Mam rosostavany swisstrainer s tym istym profilom konciacim YH ckom. Jednoducho sa to stavia a netreba riesit skrutenia. |
|
Peposan modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
Tu prikladam profily z vystrihovacky |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Aha, takže či už zvolíš Clark Y cez rašplovú interpoláciu do prechodu na Clark YH alebo E205 s podložením odtokovky cca 2 až 3 mm na konci krídla, tak ani v podstate nebudeš ďaleko od toho tvaru. Super. |
|
Joba modelár Príspevkov: 1405 Moje modely Poslať správu |
Neviem že by sa používal eppler aspoň u nás určite nie ,CLARK Y pri rovnom spodku má nábeh 2,5° treba znížiť nábeh na 1-1,5° . Pán Lnenička vymyslel aj pre combaťákov špecialny profil LHK 508 ,doporučujem . Negatív 1,5-3 ° |
|
Peposan modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
||
Peposan modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
||
Peposan modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
||
Peposan modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |
Priatelia, projekt je stale zivy len som sa zasekol na podvozku. Potrebujem taky co operuje s 80 stupnami a nie 90. Mam kovovy na FW-190, ale ten sa mi nevmesti do hrubky kridla a aj hmotnostne je trosku tazsi ako plastak. Potom este rozmyslam nad zasuvanou ostruhou. |
|
Peposan modelár Príspevkov: 239 Moje modely Poslať správu |