autor | správa | |
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Dva roky som s tou električkou nelietal a zabudol som na akumulátory, že boli nabité. To, že boli nabité a zvládli to, nedávam ako návod ako to používať. To samozrejme nie je správne. Písal som to iba ako reakciu na príliš horlivého RC pilota ktorý každý deň ukladá LiPolky do skladového napätia. Ja tvrdím, že ak ponechám LiPolky nabité 1-4 týždne a potom sa používajú, tak to na nich neponechá žiadne merateľné následky. Mimochodom ten odber 150A je trvalý počas celého letu, plyn sa uberá iba na pristávanie. Nie je to akrobat kde si akumulátory v podstate lebedia... a že je to s prstom v nose, jasne veď to je ešte 12S 2P/5000 40C. Výrobcovia LiPolky nenabíjajú na skladovacie napätie. Neviem ako by to stíhali. |
|
TomasBa modelár Príspevkov: 480 Moje modely Poslať správu |
Neukladam kazdy den iba ked ich nabijem a pouzijem idu automaticky do storagu lebo skladovat ich plne nabite alebo vibite sa podpise na kazdej lipolke. A takze hovorite ze ked kupite nove baterki ze vam nepridu v napetovom rozmedzi 3,7-3,85 (zavisi od vyrobcu) ale dojdu v hociakom napeti ake sa podari hej? |
|
Lubomir modelár Príspevkov: 165 Moje modely Poslať správu |
Elektrolety lietam len cca 5 rokov, ale zatiaľ mi tých cca 40 - 45 LiPol a LiFe od rôznych výrobcov a rôznych obchodníkov (aj od zlorečeného HK) vždy prišlo nabitých na, výrobcami doporučené, "skladovacie" napätie. Nikomu neoponujem, len stručne konštatujem. |
|
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Autor: lv
Správa zaslaná: 9. 12. 2016 o 14:12
To hovoríš ty. To že majú +-3,8V/čl neznamená že ich niekto nabíjal na skladovacie napätie. |