Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6 7
autor správa
Xfive
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: Xfive Správa zaslaná: 1. 9. 2013 o 19:06
Kedze mam za sebou cca 70 letov s Logom 550 SX a som z tejto heliny stale viacej a viacej uneseny, rozhodol som sa zalozit pre nu tuto speci temu.

Osadenie Scorpion 1100 kV, 16 zubovy pastorok, Vbar, Jive 100 +, Edge 552 mm, Edge 92 mm, Futaba 253 na cyklike a Futaba 9256 na vrtulke, Thunder Power 6S 5000 mAh 70 C

Otacky Idle 1 regl otvoreny na 65 %, 2300 ot/min letovy cas 4:50 3D akrobacia, po dolietani cca 22% ostava v baterii
Idle 2 regl otvoreny na 85 %, 2550 ot/min letovy cas 4:10 3D akrobacia, po dolietani cca 22% ostava v baterii

Nastavenie Vbaru : Agility 120%, pich pump 70, 20% expa na ailerion a elevator.

Vykonu na Idle 1 tak akurat, pri Idle 2 vykonu za roh

Helina je na packach neuveritelne lahka, obratna a pritom stabilna. Zaletiet s nou sa da uplne vsetko, co lietam na Trex 700.

Mam tri baterky a ked pridem na letisko s troma nabitymi bateriami, prakticky okamzite po sebe dam 4 lety, po vylietani prvej ju dam hned na nabijacku a kym vylietam dalsie dve, prva je nabita. Za tri hodiny som v pohode schopny dat 12 letov !

Z mojho pohladu je to idelna velkost elektro heliny, v porovnani s velkostou 600 je rozdiel pri lietani prakticky nebadatelny.

Vdaka nahonu vrtulky remenom je helina neuveritelne ticha.

Z mojho pohladu je to letovo aj ekonomicky genialna volba !
( 54 rokov )
papaya
modelár

Príspevkov: 1235

Moje modely
Poslať správu
Autor: papaya Správa zaslaná: 1. 9. 2013 o 19:47
kedze sa holo kit t-rex 550 nepredava a ako pozeram aj ostatne velkosti, tak uz sa ziadne nepredavaju. Po totalke kupovat opat super combo, alebo len combo bude drahsia volba ako prehodit elektroniku do Logo... dik za dalsie info.

Nech len sluzi a napis ako si dopadol s baterkami, vosli sa musel si nieco upravovat? Ja pouzivam Gensy a tie sa do loga proste nevojdu.
Xfive
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: Xfive Správa zaslaná: 1. 9. 2013 o 20:17
Baterky TP 5000 70C sa vojdu v pohode, pokial nie su nafuknute. Pokial by sa nafukli, je zrejme treba troska zbrusit na sirku z predneho ramu. Na vysku maju stale este rezerevu cca 1 cm, takze ak by sa aj nafukli, nie je problem.
( 54 rokov )
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Autor: benko Správa zaslaná: 2. 9. 2013 o 08:38
Tiež som fanúšik Loga aj keď ja ho už nelietam.
2550 točiť musí byť iné kafe naše Logo, nie SX ale tiež s 550 listami, točí najviac 2200.

papaya:
Ja pouzivam Gensy a tie sa do loga proste nevojdu.


To sa mi nechce veriť. Ja som trochu zbrúsil z otvoru na baterky a 5000ky všelijakych výrobcov tam vôjdu. Šachta je dosť veľká, len treba zbrúsiť hriadel motora a zväčšiť ten otvor. Hlavne s Gensace by si nemal mat problem lebo tie sa nenafukujú.
Xfive
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: Xfive Správa zaslaná: 2. 9. 2013 o 08:54
Yo yo...2550 na rotore je riadny fofr...

Na SX verziach toho z osky motora vela nezbrusis, lebo oska motora ma zospodu dalsie lozisko a to je s hriadelov rotora zospodu spojena takym drziakom. Ale baterky ulozene na sirku sa tam v pohode zmestia s dostatocnou rezervou.
( 54 rokov )
poison
modelár

Príspevkov: 3389

Moje modely
Poslať správu
Autor: poison Správa zaslaná: 2. 9. 2013 o 09:10
V sobotu uvidime a porovname loga. Ja teraz na vsetkych heli idem trendom znizovania otacok nie vsak na low rpm, ale aby s tym islo vsetko odlietat.
Bydlisko: Madunice ( 46 rokov )
Xfive
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: Xfive Správa zaslaná: 2. 9. 2013 o 09:50
poison:
V sobotu uvidime a porovname loga. Ja teraz na vsetkych heli idem trendom znizovania otacok nie vsak na low rpm, ale aby s tym islo vsetko odlietat.


Peto na porovnavanie som ja uz troska stary....

Presne to iste som urobil aj ja...pri tych 2300 ot sa da zaletiet vsetko co pri 2550 ot, len uz to nie je taky hardcore...ale zasa clovek lieta dlhsie a aspon stiha vylietat vacsinu prvkov co vie...
( 54 rokov )
Xfive
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: Xfive Správa zaslaná: 18. 10. 2013 o 14:59
Napadla ma jedna otazka...Poison pred casom pisal, ze 6clankove heliny nema rad, lebo nicia baterky. Nici baterky preto, lebo tam tecu vacsie prudy. Prislo mi to logicke, na rovnaky vykon treba pri rovnakom napati dvojnasobne prudy. O.K.

Ked vsak porovnam moje Logo 550 SX na 5000mAh 6clanok s Trex700E na 5000 mAh 12clanok, s obidvomi helinami lietam cca 4 minuty letu priblizne to iste. Po dolietani ostane v baterkach priblizne rovnako 20% kapacity. Znamena, ze pri 4 minutovom lete s jednou aj druhou helinou si to zoberie cca 4.000 mAh z kazdej baterky.

Rozumiem tomu, ze vykon potrebny na Trex700E je vacsi, ako na LOGO 550 SX.

Ale potom to vychadza tak, ze 6cl LOGO 550 SX ma polovicní výkon oproti 12cl Trex700E ?

Teda ak za rovnaky cas si to potiahne cca rovnake mAh, neznamena to, ze aj celkovy prudovy odber v oboch helinach (6cl aj 12 cl) je priblizne rovnaky ?

Teda kde su tie nasobne vacsie prudy v 6 cl 550SX oproti 12 cl Trex700E ?
( 54 rokov )
Timo
modelár

Príspevkov: 1248

Moje modely
Poslať správu
Autor: Timo Správa zaslaná: 18. 10. 2013 o 15:38
Martin maš pravdu až na to že porovnávaš neporovnatelnè vrtuľníky.
Druhá vec je tá že Ty lietaš 70C baterky, bežne sa lietajú 35C a tam by si to istotne poznal.
Keby si to chcel porovnat tak to musíš porovnávať na velkostne rovnakých vrtuľkoch. Skús lietat 700vku na 6S a porovnaj to s 12S. Alebo daj do loga 3S, ved 450tkovè na to lietajú v pohode.
Neviem či si ma porozumel?
( 49 rokov )
pkotatko
modelár

Príspevkov: 254

Moje modely
Poslať správu
Autor: pkotatko Správa zaslaná: 18. 10. 2013 o 16:25
Dneska uz to neni uplne pravda. Pred par lety jsem taky tvrdil ze 6S baterka je spatne. Byla to ale doba T600 na 6s5000mAh a sotva 20C. Ta heli si brala pres 100A a baterkam se zdalo o certech. Navic jejich cena v porovnani s dneskem byla skoro trojnasobna. Kdyz nekomu vydrzela sada 50 cyklu, tak by stastny.
Dneska je uz pomerne ustalene ze 550 lita na 6S, 600 na 10S a 700 na 12S. Samozrejmne vyjimky jsou.
A k proudum, T550 na 6S si umi vzit klidne 160A kdyz se trosku taha. Logo 600 na 10S jsem jeste pres 135A nedostal. Resp. u T550 umim Jive 80 vypnout na pretizeni, u Loga se mi to s tim samym regulatorem jeste nestalo.
( 59 rokov )
savo
modelár

Príspevkov: 731

Moje modely
Poslať správu
Autor: savo Správa zaslaná: 18. 10. 2013 o 16:56
Xfive:
Z mojho pohladu je to idelna velkost elektro heliny, v porovnani s velkostou 600 je rozdiel pri lietani prakticky nebadatelny.
Z mojho pohladu je to letovo aj ekonomicky genialna volba !


som rád, že si to napísal aj ty!
to isté som to tu na df písal asi na jar, alebo v lani
zdieľam úplne rovnaký názor
Bydlisko: Zvolen ( 53 rokov )
Xfive
modelár

Príspevkov: 208

Moje modely
Poslať správu
Autor: Xfive Správa zaslaná: 19. 10. 2013 o 12:42
Timo:
Martin maš pravdu až na to že porovnávaš neporovnatelnè vrtuľníky.
Druhá vec je tá že Ty lietaš 70C baterky, bežne sa lietajú 35C a tam by si to istotne poznal.
Keby si to chcel porovnat tak to musíš porovnávať na velkostne rovnakých vrtuľkoch. Skús lietat 700vku na 6S a porovnaj to s 12S. Alebo daj do loga 3S, ved 450tkovè na to lietajú v pohode.
Neviem či si ma porozumel?


Timo nechcem porovnavat rovnaky vrtulnik na 6S a 12S...pointa je v tom, ze sa tu prezentoval nazor, ze vrtulniky na 6S zeru baterky...a podla toho, co som napisal to asi nie je pravda. Takze ak lietas 6S do velkosti 550, potom je prudove zatazenie bateriek porovnatelne s 10S lietane v 600 a 12S lietane v 700. Je tak ?
( 54 rokov )
pkotatko
modelár

Príspevkov: 254

Moje modely
Poslať správu
Autor: pkotatko Správa zaslaná: 19. 10. 2013 o 13:06
Sice nejsem Timo, on treba bude mit jiny nazor, ale na takhle polozenou otazku odpovidam ANO. Priblizne podobne proudy tam budou.
Pointa toho je ale jina. A fyzika je jen jedna. Pokud postavis treba 550tku na 12S, tak samozrejmne proud bude pri stejnem pozadovanem vykonu priblizne polovicni. A baterka bude vyrazne mene trpet. Budes si moci dovolit dat mensi kapacitu baterky, budes moci zvolit mene "C" a tim padem bude baterka o neco lehci. Mensim proudem ziskas vetsi ucinnost atd. To vsechno jsou duvody proc se i velikost 450 uz dneska lita na 6S baterky.
( 59 rokov )
Timo
modelár

Príspevkov: 1248

Moje modely
Poslať správu
Autor: Timo Správa zaslaná: 19. 10. 2013 o 13:06
Tak to áno, do velkosti 550 je to v pohode. V 600vke by to uz v pohode nebolo.
( 49 rokov )
igor21
modelár

Príspevkov: 461

Moje modely
Poslať správu
Autor: igor21 Správa zaslaná: 26. 10. 2013 o 15:01
Timko uhol pohladu. Zaujimave ze mne v 600 vke baterka nikdy neumrela teda isto nie nafuknutim alebo prudom ktory by ju znicil. Samozrejme ze nelietam brutal 3D a netocim zbytocne vysoke otacky. V ziadnom pripade ten vrtulnik v tejto zostave nie je hluchy a baterky sa nijak neprehrievaju. Technologia napreduje a 45C roxy ZZ uplne postacuje. Matematika nepusti. Samozrejme pri tvojom lietani potrebujes spickovy vykon. Lietal som protos co nebol hluchy vrtulnik a terajsia 600 a 6s je plne zrovnatelna agilitou. Letovy cas je na pohodovych otackach 5 min. A ostava 30%. Tot moj nazor. Este mi neda poznamku. V mikade asi nevedia co robia ked predavaju Logo 550SE . 600 listy , Kontronic 100 LV, Scorpion 4025 6S ....ak to nemoze lietat. Rozdielov ku 600 je pramalo.
Bydlisko: Trnava
1 2 3 4 5 6 7
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 933 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 1 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: pf1960, marianr,