Výrobca: | ROYAL MODEL a Ja |
Rozpätie: | 2200 mm |
Hmotnosť: | 1995 g |
Kategória: | Lietadla - vetrone |
Dĺžka: | 1150 mm |
Materiál: | Laminat balza |
Motor: | RAY 3548/06 |
ID Modelu: AM8515 | Zobrazenia: 37444 | Pridané: 28. 11. 2017 o 21:15 | Autor: VladoVrancik
Autor | Správa | |
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Nie bolo svinsky zima na ruky druhu baterku som ani nevybral z modelu a asi to ani nemalo teraz cenu ked som chcel aby letel rovno musel som mat potlacenu vyskovku inak stale stupal . |
|
destelant modelár Príspevkov: 917 Moje modely Poslať správu |
Gratulujem! Ani si sa nemozval ze ides... A zvuk v tom videou ste nahali kde ? |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Alex cele to video je take niake nahravalo aj zvuk ale ten mikrofon nema dosah.Fox ale krasne svisti ked ti prelieta nad hlavou skoda ze to nepocut. |
|
Trnavak modelár Príspevkov: 299 Moje modely Poslať správu |
Dobré to je a keď chceš adrenalín, choď s tým na svah. |
|
laos modelár Príspevkov: 113 Moje modely Poslať správu |
Vlado Gratulujem! Nabuduce kameru daj priamo na FOXI. |
|
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
Uhol nastavenia krídla máš aký? |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
lv to je tazka otazka kridlo sedi presne podla trupu a vyskovka tiez tu by som ale velel upravit najprv ale musim vybrat motorovu prepazku a zmenit vyosenie motora. Tazko takto spekulovat letel som s nim iba 2x prvy let je to video a pri druhom lete som po vytiahnuti hned siel dolu lebo mi skoncil jeden clanok na baterke a ta nevladala tahat |
|
lv modelár Príspevkov: 2802 Moje modely Poslať správu |
To, že krídlo a výškovka sedí s trupom neznamená, že ten čo robil formu to neurobil zle. Podobný prípad sme tu mali s kamarátovou Fokou. Nábežku na výškovke sme podkladali cez 5mm. Zmeranie uhlu nastavenia je otázka pár minút a bude to mať veľký vplyv na letové výkony. Ak bude veľký a ty to "dotiahneš" ťažiskom, tak ti bude hrnúť vzduch. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
lv trup by mal byt originalny tento: http://royal-model.sweb.cz/fox.htm ale je mi jasne ze to nemusi 100% sediet,teoriu ovladam viem ze kridlo ma byt zhruba 2 stupne oproti osi trupu. Ale to je asi tak vsetko neovladam prax ani neviem ci mam doma nieco podla coho by som to vedel presne odmerat. Pokial mas neaky navod popripade video budem rad ale bojim sa ze s tymto si sam neporadim. Aj vyosenie motora som robil iba od oka a preto nesedi. |
|
PeePo modelár Príspevkov: 1037 Moje modely Poslať správu |
Smartphone alebo pravítko,uhlomer + trošku matematiky, laser ukazovatko, alebo nejaké udelátka. http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=18&t=82938 |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Dakujem PeePo nieco mi to objasnilo ale myslim ze mam stale medzeri a sam to nedam. |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Gratulujem a radím nešpekulovať ďalej. Mám taký dojem, že chceš všetko nastavovať posunom ťažiska (ak stúpa tak je podľa Teba vzadu, ak by klesalo, tak je vpredu), tiež zmenami uhlov nastavení vyosenia, potlačenia motora alebo krídla voči výškovke. Normálne nastúpaj do bezpečnej výšky, daj odhadom cca 50-60 percent plynu a trimuj polohu výškovky a smerovku tak, aby model letel v horizonte a rovno. Potom na pridanie plynu je prirodzené, že prejde do stúpania aj bez zásahu do výškovky, pri ubratí plyne zase do klesania. Zmeny letových režimov sa nerobia len zásahmi do kormidiel. |
|
VladoVrancik modelár Príspevkov: 1757 Moje modely Poslať správu |
Pali musim spekulovat dalej ak sa chcem raz naucit poskladat model tak ako ma byt.Cely let na tom videu bol pod motorom ak stiahnem plyn model okamzite spomaly az na padovku a zacne prepadat cez kridlo. Ako prve vyosim motor viac dolu potom uvidim. |
|
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Už len napríklad otázka takéto správneho potlačenia a vyosenia motora. To nikdy úplne neodstrániš, tým len eliminuješ prípadné väčšie nepriaznivé sily od vrtuľového víru.Tu je rozhodujúci tzv. ťah. Čiže už aj len obyčajná zmena rozmerov vrtule - sklopky, ktorou by si zväčšil vektor ťahu, by si vyžadovala zväčšenie uhlov potlačenia a vyosenia. Čiže napríklad ak máš model teraz premotorovaný (veľký výkon a vrtuľa rozmerovo dáva pre model vysokú hodnotu ťahu), tak stačí ísť do menšej vrtule (tá ušetrí aj ampériky pre dlhšie lety). No a práve pri menšej vrtuli môže byť súčasná miera potlačenia a vyosenia optimálnejšia. Zbytočné podľa mňa odlepovať a prelepovať motorovú prepážku, ak máš cca 3 stupne potlačené a 2 stupne vyosené. |
|
jojo68 modelár Príspevkov: 213 Moje modely Poslať správu |
Ked stiahnes plyn a model sa zacne prepadat tak tam vyosenie nepomoze .Ved ten motor uz je vypnuty. A vypnutom stave je jedno ake mas vyosenie ,ci sa mylim? |