Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca: Parkzone
Rozpätie: 1105 mm
Hmotnosť: 1045 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 1000 mm
Materiál: EPO
Motor: Dualsky XM 3542 EA-6
Popis

Messerschmitt Bf-109G (Parkzone)
Rozpetie: 1105 mm
Váha: 1000 g

Model mal 30 A regulátor a striedavým motor (150 g) s otáčkami 720 rpm/V. V tejto konfigurácii to bol slow flyer, odber bol cca 26 A. Dal som tam 40 A regulátor a motor Dualsky XM 3542 EA-6 (550 W, 790 rpm/V, používam Lipo 11.1 V 2200 mAh. Po havárii, kedy sa mi za letu odtrhlo krídlo, som ho spevnil uhlíkovou tyčkou a napevno prilepil k trupu. Teraz je to už konečne stíhač s veľkou obratnosťou a rozsahom rýchlosti. Letový časy okolo 8-10 minút. Jediné mínus je pružný podvozok, ktorý je pomerne úzky a zároveň vysoký a model na nerovnom povrhu dosť odskakuje. Lieta pekne, obratne, len pri štarte ho výrazne berie do ľavej strany a treba sa trochu viac sústrediť na pristátie. Ako prvý model nie je vhodný, ja si let s ním užívam. Letová hmotnosť je 1045 g, bez baterky 870 g.


odkaz na Youtube

ID Modelu: AM903 | Zobrazenia: 5705 | Pridané: 28. 9. 2011 o 09:03 | Autor: Trnavak

1 2
Autor Správa
M. Boose
modelár

Príspevkov: 144

Moje modely
Poslať správu
Autor: M. Boose Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 11:32
Gustav od Parkzone je jeden z mala modelov Bf-109G, kt. sa aj na svoju predlohu podobaju.

Ten podvozok a spravanie pri starte +/- zodpoveda tomu co zazivali piloti velkeho Messera.

Bojuj .
Bydlisko: Preßburg, Karldorf ( 46 rokov )
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 11:49
Objednaj si novy motor, samozrejme nie rovnaky ako mas teraz, budes ho coskoro potrebovat.
Ten letovy cas 10 min si myslel pri pol plyne, nie? Lebo 1,8Ah bateria ti 10 minut cez 35A urcite neutiahne. 10 minut by vydrzala pri odbere 10,8A.
Ked ti este mozem poradit, 1mm uhlikove tycky do vyskoviek zo strany a na kridelka nalep na odtokovku 0,5x3 uhlikovy pas. Tiez mozes trosku ohnut podvozok smerom dopredu. Ale radsej daj tie velke kolesa dole a pristavaj na brucho. V tom pripade mu vylepsi spodny nasavaci otvor tenkym laminovanim a daj na serva kryty.
Bydlisko: Senec
Trnavak
modelár

Príspevkov: 299

Moje modely
Poslať správu
Autor: Trnavak Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 12:14
Ano na pol plynu, ale to už lieta dosť svižne (na 14,8 V)., ober začne výrazne stúpať až od 3/4 plynu.
Motor to možno so 4 čl. dlho nevydrží, ale na 3 čl. to bolo moc pomalé, skoro ako Piper a nie stíhačka z WW2..
Bydlisko: Trnava
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 13:06
ten motor nevydrzi ani na 2clanok . len si pekne kup novy aby si potom nemusel cakat ked ti praskne ten bakelit. predpokladam ze si to kupil ako PNP alebo RTF , takze mas parkzone serva. Tie co su na smerovku a vyskovku su dobre, ale na kridelka si kup do zasoby nahradne kolieska, ja som uz 2x menil. Kupoval som ich z USA, ale ked som ich menil naposledy tak sa mi zdalo ze su uplne rovnake ako HXT900, takze tam by sa dalo usetrit. Este ma napada ze by si si mohol objednat kuzel na 2-listu vrtulu, s tym to potom lieta este lepsie. Original 3-lista je moc hrackova, bud ju nahrad MAS 3-list 11x7 pri 4s alebo ked vymenis motor a kuzel tak pri 1100kv je tam najlepsia 10x7 - 10x8 pre dvojlist a 3s.
Bydlisko: Senec
DeltaForce
modelár

Príspevkov: 199

Moje modely
Poslať správu
Autor: DeltaForce Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 14:05
M. Boose:
Gustav od Parkzone je jeden z mala modelov Bf-109G, kt. sa aj na svoju predlohu podobaju.

Ten podvozok a spravanie pri starte +/- zodpoveda tomu co zazivali piloti velkeho Messera.

Bojuj .


Veru tak
http://youtu.be/dO9mEv5Ve54
Trnavak
modelár

Príspevkov: 299

Moje modely
Poslať správu
Autor: Trnavak Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 19:33
redix:
ten motor nevydrzi ani na 2clanok . len si pekne kup novy aby si potom nemusel cakat ked ti praskne ten bakelit. predpokladam ze si to kupil ako PNP alebo RTF , takze mas parkzone serva. Tie co su na smerovku a vyskovku su dobre, ale na kridelka si kup do zasoby nahradne kolieska, ja som uz 2x menil. Kupoval som ich z USA, ale ked som ich menil naposledy tak sa mi zdalo ze su uplne rovnake ako HXT900, takze tam by sa dalo usetrit. Este ma napada ze by si si mohol objednat kuzel na 2-listu vrtulu, s tym to potom lieta este lepsie. Original 3-lista je moc hrackova, bud ju nahrad MAS 3-list 11x7 pri 4s alebo ked vymenis motor a kuzel tak pri 1100kv je tam najlepsia 10x7 - 10x8 pre dvojlist a 3s.


Dík, za rady a tipy k veci.
Bydlisko: Trnava
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 20:10
aky regulator si tam dal ?
Bydlisko: Senec
Trnavak
modelár

Príspevkov: 299

Moje modely
Poslať správu
Autor: Trnavak Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 20:59
Bydlisko: Trnava
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 21:31
sa ti zmestil na povodne miesto ?
Bydlisko: Senec
Trnavak
modelár

Príspevkov: 299

Moje modely
Poslať správu
Autor: Trnavak Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 22:23
Na tesno, ale zmestí sa.
Bydlisko: Trnava
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 28. 9. 2011 o 23:04
ja som tam dal mystery 50A , ten ma 8mm.
Bydlisko: Senec
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 30. 9. 2011 o 09:15
ked budes potrebovat nejake nahradne diely napis.
Bydlisko: Senec
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 1. 10. 2011 o 21:21
Dnes som bol prevetrat mojho mezka, dal som mu AXI 2826/12 a zobral som 4S bateriu, akurat som zabudol doma standardnu vrtulu co k tejto kombinacii pouzivam (MAS11x7 dvojlist), mal som so sebou akurat trojlist 11x8 MAS. Povedal som si ze nevadi, vyskusame dal som dole kolesa a siel som startovat. Na pol plynu mi to skoro odtrhlo ruku, tak som uz nepridaval, ani som nehadzal, len som ho uvolnil a vyletel hore. O plny plyn som sa ani nepokusal, na 3/4 to islo ako raketa, aj edf mariana maceka by pri nom vyzeralo ze tam parkuje Mal som tam len 40A regulator tak som ho moc nevytacal, len som si tak 5minut kludne polietal, ak sa to teda da povazovat za kludny let, len tak od oka to islo okolo 130km/h. Ked som prisiel domov tak som pozrel bateriu, bolo este 3,80 / clanok. ani som nenabijal, rovno som ho priviazal o vahu a pripojil ampermeter. Tah malo 4kg, odber 33A na plnom plyne. Odhadujem ze pri plnej baterii tah okolo 5kg a odber nieco pod 40A takze zvlada aj to ESC co tam mam teraz. AKurat mu musim spevnit zadnu cast a stabilizatory lebo plny plyn by to teraz urcite neznieslo. Takze mas inspiraciu ked budes menit motor
Bydlisko: Senec
Trnavak
modelár

Príspevkov: 299

Moje modely
Poslať správu
Autor: Trnavak Správa zaslaná: 2. 10. 2011 o 08:47
No to by si mal asi spevniť aj krídlo (oblasť okolo istiacej skrutky). Ja som mal včera havárku, pri plnej rýchlosti (na 4 čl.) a prudkom premete sa krídlo vytrhlo z trupu (časť krídla asi 10 cm poloblúk okolo skrutky zostala v trupe, zvyšok sa katapultoval). Naštastie trup padol do vysokej trávy a hoci bol na tri kusy, bolo to opravitelné (už je zlepený), akurát kužel budem dokupovať, vrtuľa to prežila.
Bydlisko: Trnava
redix
modelár

Príspevkov: 1947

Moje modely
Poslať správu
Autor: redix Správa zaslaná: 2. 10. 2011 o 12:12
po skusenostiach s F4U to bola prva vec co som spravil. Zalaminovat kridlo zospodu ~20 cm do stran od stredu. a vystuzit trup nad kridlami uhlikom 5x1 , pretoze trup je dost pruzny na ohyb a zastrcky kridla sa vedia vytiahnut.
Bydlisko: Senec
1 2
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 514 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 2 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 6 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: