autor | správa |
semi333 modelár Príspevkov: 2 Moje modely Poslať správu |
Dobry den, mam vrtulnik F45 od MJX a na internete som nasiel vela okolo vymeny originalneho motora za "brushless motor" (neviem ci je to spravne prelozene ako "striedavy motor" . Vraj je efektivnejsi na bateriu, vyssiu citlivost som videl aj sam na videach. Celkom ma zaujala moznost vymenit originalny za takyto, no nakolko som v tejto oblasti absolutny amater, chcel som sa poradit so skusenejsimi osobami. Mam teda niekolko otazok. 1.) stoji naozaj za to vymenit obycajny motor za "brushless"? 2.) nema niekto podobnu skusenost, ako sa da urobit tato vymena? 3.) je mozne docielit vacsi cas lietania vrtulnika vymenou toho motora + akumulatora za nejaky silnejsi? (resp. aky najsilnejsi akumulator, by sa zmestil do tohto vrtulnika) Za odpovede vopred dakujem... |
tomasqoo099 modelár Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
1.)Dá ale trebalo by vymeniť aj regulátor 2.)nemam 3.)nie nedocieliš tým nič možno trošku väčší výkon . čím viac mah na baterke tým je tažšie = lietať budeš rovnako dlho |
semi333 modelár Príspevkov: 2 Moje modely Poslať správu |
Vedel by si mi poradit, ktory motor a ktory regulator pouzit? |
tomasqoo099 modelár Príspevkov: 151 Moje modely Poslať správu |
Nie nevyznám sa vtom prepáč |
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
skus si precitat toto ak vies cesky a pripadne sa opytat tam, je tam viac majitelov tychto strojcekov http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=102&t=48222 |
kuky modelár Príspevkov: 22 Moje modely Poslať správu |
Autor: kuky
Správa zaslaná: 5. 2. 2013 o 21:04
nedávno aj mne došla táto f45. prečítal som toho dosť ohľadne výmeny toho motora... v prvom rade som spravil väčší otvor na chladenie na kabíne. kúpim hliníkový chladič a rozumne lietanie. max. 10 min. ak to vydrí viac ako 50 letov nebudem riešiť brushless ale kúpim 2-3 org. pokial ich zničím tak aj vrtasa už nebude |