autor | správa |
Pancer modelár Príspevkov: 626 Moje modely Poslať správu |
|
bezo modelár Príspevkov: 637 Moje modely Poslať správu |
kv by malo byt 2200 a hmotnost 50g sa mi zda |
Pancer modelár Príspevkov: 626 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem . |
mimimimik modelár Príspevkov: 783 Moje modely Poslať správu |
ked je tu uz rec o bete, tak aku vrtulu by ste mi doporucili zamenit za tu povodnu aby to malo o cosi lepsi tah? |
kupo modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
6x4 , ale si to budes musiet potom upravit , lebo sa ti tam asi nezmesti vsak je tu toho tolko ohladom toho, ako keby kazdy iba s betou lietal |
EcoOne modelár Príspevkov: 512 Moje modely Poslať správu |
Zdravim, ten hnedy motor je CD2622 1900 KV, predosle motory mali 1500 KV (setova vrtula 5,5x4,5 verzia MK-III) ja som teraz pouzil Turnigy 2826/6-2200 - 2200 KV a vrtulu mam tlacnu APC 6x4 EP |
Pancer modelár Príspevkov: 626 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem za info, mne ide o to že by som chcel motor z Bety použiť do historika Prezident . Ide o eroplánik - hornoplošník o rozpätí 100cm a hmotnosti 400gramov. Batéria na pohon musí byť lipolka dvojčlánok. Ako pôvodný pohon je použitý jednosmerný motor 280-ka s ktorým lieta Prezident ako lenivá mucha. Ja by som potreboval trochu zrýchliť , aby som za 45 sekúnd motorového letu dosiahol čo najvyššiu výšku a potom plachtil 10 minút. |
kupo modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Ale ak tam musi byt ta lipolka dvojclanok neviem ci bude na ten betacky motor dost stacit. |
Pancer modelár Príspevkov: 626 Moje modely Poslať správu |
S väčšou vrtuľou by to mohlo fungovať. Keď ten motor dokáže ťahať 700 gramovú Betu, so 400 gramovým modelom by si mal hravo poradiť, alebo sa mýlim ? |
kupo modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Ja len uvazujem nahlas.Jasne , ze ten motor utiahne betu , ale je v tej bete zapojeny na 3clanok a prave ked tam das 2clanok a este k tomu vacsiu vrtulu neviem ci nebudes tam kde si s tou 280 tkou. ale tiez by ma to zaujimalo mozno niekto kto vtom ma jasno napise. |
EcoOne modelár Príspevkov: 512 Moje modely Poslať správu |
Zdravim, motor vazi cca 40gramov, spolu s kablami vazi presne 44gramov edit: tento motor je na 3S, takze pri 2S baterke bude mat nizsie otacky ako pri 3S s tou istou vrtulou (dufam ze som to napisal spravne) preto si myslim ze tento motor neni vhodny do tvojho lietadla tu na tejto stranke je napríklad kalkulator http://www.modelmotors.cz/cz/index.php tam ukaze ake paramatre by mal byt vhodny motor na 2S mi vysiel AXI 2208/26 vrtula 8x3,8 alebo podobny za omnoho lacnejsi peniaz treba dodrzat velkost kotvy 2208 a cca pocet zvitu 26 http://www.modelmotors.cz/cz/index.php?page=115 alebo ak ho chces premotorovat aby si rychle vystupal tak daj ze je to akrobat a treba zvolit mensiu vrtulu treba to pokombinovat skusat a mozno by stacil aj z bety, ale treba to vyskusat .) upozornujem ze niesom odbornik |
marianr modelár Príspevkov: 1466 Moje modely Poslať správu |
"takze pri 3S ma 1800KV" ďalej nemá význam čítať. |
jetylo modelár Príspevkov: 1069 Moje modely Poslať správu |
a nema tych 1800kv aj pri 2s ? Nie je KV dane konstrukciou motora a nie poctom pripojenych clankov ?? |
kupo modelár Príspevkov: 200 Moje modely Poslať správu |
Autor: kupo
Správa zaslaná: 3. 9. 2014 o 16:19
|