Výrobca: | Homemade |
Rozpätie: | 2720 mm |
Hmotnosť: | 2500 g |
Kategória: | Lietadla - žhaviace |
Dĺžka: | 1470 mm |
Materiál: | depron + balza |
Motor: | ASP .32 |
ID Modelu: AM909 | Zobrazenia: 7804 | Pridané: 30. 9. 2011 o 21:38 | Autor: mAto424
Autor | Správa |
Štefko modelár Príspevkov: 103 Moje modely Poslať správu |
A čo ukázala pitva? Nehľadal si príčinu ? |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
veru nehladal....neviem ci to bolo signalom,alebo chyba v serve. Este naschval som prave na vyskovku a smerovku daval silnejsie serva,ze tam sa najviac zidu....aj tak nepomohlo. Mozno bola smerovka uplne v pohode,len vietor ho tak tahal do boku ze pri tej danej rychlosti klapka smerovky nemala az taku ucinnost ako som si predstavoval a zacal som sa bat najhorsieho. Mozno stacilo pridat plyn,tym zvysit prietok vzduchu a klapka by uz reagovala spravne.....ale nad tym mozem teraz polemizovat kolko chcem Najhorsie bolo,ze model letel prave prec odo mna,cize som pridavat ani nechcel,aby nesiel este dalej -mimo dohladu... |
bzuk3 modelár Príspevkov: 100 Moje modely Poslať správu |
Podla mna ak si mal dobre upevnene serva a voporiadku tahla a prevody v servach tak tam pričinu nehladaj Ja by som povedal že problem bol skor v tom kridle na fotkach vidno že ide moc dolu po oby dvoch stranach možno to chcelo len pevnejšju spojku kridla napriklad duralovu trubku. To že ti model tahalo do jednej strany to by chcelo len vyosit |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
Duralovu trubku by to polamalo asi hned po starte.Ten uhlik drzal super,no zlomit sa da a to bol problem... Keby tam bol ten ocelovy drot,ako mi radil ,,veka,, tak by to vyzeralo inak...ale ten by podla mna tiez ohlo a nasledne by sa polky kridel vysunuli... Je pravda,ze motor nebol uplne spravne vyoseny,ale to ze ho tahalo do boku som vytrimoval smerovkou.Vtedy,pocas letu,mi ho bocny vietor tahal prec... |
Fasciman modelár Príspevkov: 914 Moje modely Poslať správu |
Nechcem kritizovať, pretože veľmi oceňujem že staviaš modely sám a nerád by som Ťa znechucoval. Nedá mi ale neskomentovať, že takáto kombinácia materiálu (depron) k spalováku a k veľkosti modelu mi nesedí. Podľa mňa z depronu si môžeš postaviť tak model najviac do 2 metrov ako elektrolet. Pozri si toto vlákno (používam nick fasciman), kde som postavil dva jednoduché elektrovetrone LAZY BOY zo 6 mm Styroporu a 3 mm Climaporu (obdoba depronu), o rozpätí 2 metre a v celkovej už letovej váhe (aj s pohonom a akumulátorom) 600 gramov. Tvoj vetroň mal 2500 gramov (!) čo je enormne veľa, pretože si krehký depron musel neustále len zosilňovať ďalším materiálom, lakovaním a textíliou. Ak si ho chcel na spaľovací pohon mal si ho stavať klasicky z balzy, preglejky + poťah a dostal by si sa možno pri jeho veľkosti na cca 1,5 kg. A tu je odkaz s popisom mojej stavby elektrovetronov z depronu (je tam množstvo fotiek ale aj video), od strany dva na tomto vlákne: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=836844&page=2 Držím palce v ďalšom experimentovaní ale toto (depron + spalovák) už radšej pri tak veľkom vetroni nerob. |
mAto424 modelár Príspevkov: 3234 Moje modely Poslať správu |
chcel som nieco velke,tak som sa pustil do toho vetrona. Povodne som to aj staval s tym,ze tam pojde elektropohon,ale nakoniec som sa priklonil ku spalovaku ze vyskusam co z toho nakoniec bude. Takze to bol skor taky pokus.... Co sa tyka depronu,ako stavebneho materialu,mam s nim uz da sa povedat kopu skusenosti (ale s modelmi o rozpati cca 1,2m),niekolko som ich uz aj predal.... Takze asi tolko,ku tej kombinacii ktoru som predtym vyskusal,no neosvadcila sa mi. Ale aj tak ma to neodradilo a prave staviam hornoplosnika z depronu a opat tam dam spalovak.No pri tom rozpati to uz bude normalnejsia kombinacia Kazdopadne,dakujem za reakciu,radu Clovek sa cely zivot uci......najma na vlastnych chybach |