Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

1 2 3 4 5 6 7
autor správa
benko
modelár

Príspevkov: 1259

Moje modely
Poslať správu
Autor: benko Správa zaslaná: 23. 10. 2013 o 11:38
Áno, to je to čo pozoruješ, mňa skôr zaujímalo prečo to tak je. To čo vnútorný odpor baterky ovplyvňuje, okrem jej chemického stavu, je hlavne teplota, a keď nabíjaš s väčším prúdom, tak sa viac zahrieva, a preto ide odpor dole.

swalko:
nabijac ho rata z toho co do baterky laduje, cize pri rychlejsom nabijani bude vnutorny odpor nizsi, kedze baterka rychlejsie prijima dodany naboj.


Práveže si o princípe napísal a preto som reagoval. Nabíjačky rátajú IR z pohľadu užívateľa pri nabíjaní, ale v skutočnosti za účelom výpočtu baterku krátko vybíjajú.

swalko:
Ja to cisielko ani nevnimam ako vnutorny odpor, ale skor ako ukazovatel kondicie jednotlivych clankov medzi sebou. Pokial nezabezpecis rovnake podmienky pocas nabijania (nabijacie prudy, teplota) tak vzdy z nabijaca vypadne ine cisielko.


To je pre nás to najdôležitejšie vedieť. Ak aj máme obaja rovnaké nabíjačky tak to neznamená, že nameriame rovnaké hodnoty. Teplota, nabíjacie a balančné káble, to všetko ten výpočet ovplyvňuje.
swalko
modelár

Príspevkov: 601

Moje modely
Poslať správu
Autor: swalko Správa zaslaná: 23. 10. 2013 o 13:21
Tak si zle pochopil co som napisal, alebo som sa ja zle vyjadril.
Bydlisko: rcblog.houseofcode.eu
1 2 3 4 5 6 7
  • Odpovedať
Musíte byť prihlásený na pridávanie príspevkov.
Úvodná stránka
  • 860 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 11 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: