autor | správa | ||
Alfa modelár Príspevkov: 1825 Moje modely Poslať správu |
ˇUplne presne a jednoducho si to vysvetlil. Super Nechcel som sa už do diskusie zapájať lebo ste to mali dobre rozpísané. |
||
killerik666 modelár Príspevkov: 8 Moje modely Poslať správu |
Ďakujem na popis je to jednoduche ale to čo som ja robil stou 450-kou mi pripadalo jednoduchšie. Nevadí aspoň sa niečomu priučím. Ďakujem všetkým a majte sa pekne
PS: letu zdar |
||
PeterG modelár Príspevkov: 18 Moje modely Poslať správu |
Pozn.: K uplnosti este chyba nastavenie Delay: - Delay na max pred nastavovanim zisku. Nastavit zisk gyra ako vysie: mal by v HH (HL, AVCS) drzat bez zakmitov pri viseni (piruety az dalej). Zvysovat az do zakmitov (wag), potom vratit naspat (ako popisane vyssie). - Postupne znizovat delay a skusat piruety. Zastavenie by malo byt ciste, bez prekmitu. - Znizovat dovtedy, kym prekmitne. Potom zvysit delay na poslednu hodnotu, kedy bolo zastavenie rychle a ciste, ale bez prekmitu. |
||
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
pisal ze ma servo z krabice ku kitu. K ESP sa dava align520, cize Delay by som neriesil. Nastavit na 0. |
||
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
predsa len sme na nieco zabudli: nastavenie mechanickeho limitu potenciometrom "limit" na gyre. Mal by sa nastavit tak, aby pri maximalnych vychylkach kniplu servo nenarazalo smykatkoch - jazdcom na oske vrtulky /nebrucalo az za dorazom/. Zabudol som na to preto, ze som to vzdy, aj na fut401, nastavoval na max. - 140% Ked som to nastavil na menej, nefungovalo to k mojej spokojnosti, zakmity sa dostavili skor. Ako je to mozne, na to som neprisiel. Pocas bezneho letu v Avcs mode k mechanickemu dorazu aj tak nedochadza, ale nikomu to neradim takto robit, skuste si to s dorazom a bez, spravne ma byt s obmedzenim drahy, pokial nieje rozdiel vo fugovani... |
||
PeterG modelár Príspevkov: 18 Moje modely Poslať správu |
Divné...
Nemyslim si, dorazy serva je informacia (hlavne) pre gyro, odkial - pokial ma regulacny rozsah a urcite ho aj vyuziva (napr. pri rychlych zastaveniach). |
||
Kenny McCormick modelár Príspevkov: 499 Moje modely Poslať správu |
Preto to nikomu neradim to robit takto. Ze mi to lepsie takto fungovalo, bolo divne aj mne, ale vykaslal som sa na to. Pri gyrach ako mas ty /GP, Logictech../ nastavujes dorazy elektronicky, nie potakom, tam to proste musis urobit ako treba. Ja som mal pocit, ze tym potakom v rezime AVCS sa zmeni nie koncovy bod drahy serva ale plynule skrati draha serva a tym aj zvysi citlivost, a preto mozno tie zakmity. Neviem. A mozno to bolo len subjektivne... Na jednom vrtulniku s GY401 + HGD201 to mam tak stale. Vcera som nasadil beastX na PROcko, nastavit dorazy je nutnost, aby si to beast osahal a zistil ci vychylky su dostatocne. Uz len pockat na bezpadlovu hlavu a dobre pocasie... |
||
Boris77 modelár Príspevkov: 5 Moje modely Poslať správu |
Autor: Boris77
Správa zaslaná: 17. 5. 2013 o 15:31
Cawte najde sa tu dobra dusa ktora mi pomoze z nastavenim vrtulnika Griffin 450?vysielac mam Futaba T-6J hlavne sa mi jedna o nastavenie dosky cykliky pretoze mam pocit ze si to robi co chce mam z toho slusne povedane gulas. Dakujem |