autor | správa |
didikk modelár Príspevkov: 175 Moje modely Poslať správu |
Tu máš video ako nastaviť karburator https://m.youtube.com/watch?v=wb1mcW33maM ten prvy obrazok mi nejde otvorit, ale ked to bolo ine palivo tak pri zmene paliva treba stale nastavit motor |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
|
didikk modelár Príspevkov: 175 Moje modely Poslať správu |
to bolo kolko%? tiez som niekedy pouzival rapicom a ked som zacal davat optimix tak trebalo nastavovat |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
25percent je to |
didikk modelár Príspevkov: 175 Moje modely Poslať správu |
ked rapicon bol 25% a optimix je 16% tak to musis nastavit, pozri si to video co som ti poslal odkaz, tam to je ako nastavit ihly |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
Auto som naštartoval aj nastavil nechal som ho trošku behať keď som odstavil ťa na druhý krát už nechcel naštartovať |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Alebo si kúp aj optimix 25% nitro......pravdepodobne bude problém s tým menším množstvom nitra.......auto-motory používajú palivo s nižším množstvom oleja a vyšším množstvom nitra.......nitro pomáha viac chladiť tieto vysoko otáčkové motory......preto je potrebné dodržať tie .....%......./percentá/ apropó....pri Nitro motoroch je známe to že po jazdení...alebo lietaní......nie je dobré hneď štartovať znova po krátkej prestávočke model......tieto motory nemajú na piestoch krúžok /aspoň nie taký ako bežný benzínový motor/.........po zhasnutí motora je potrebné nechať motor trocha vychladnúť....natankovať........pokecať....počkať....... a potom ho znova naštartovať.......pokial sú tieto motory s ABC výbrusom /to je bez krúžku/ fungujú na princípe tesného výbrusu v hornej časti valca......keď je tento motor zohriaty tak vplyvom tepla sa vložka valca roztiahne a motor nie je až taký tesný aby bol schopný odpáliť pri opetovnom štarte.......čiže má medzi piestom a valcom určitú vôľu /medzeru/ netesní dobre.........treba ho nechať vychladnúť....vôľa medzi piestom a valcom sa zmenší a motor bude fungovať zase tak ako má.......vysoké Nitro je potrebné pre dobré chladenie......môžeš používať aj nižšíe % nitra pri ktorom to prešteluješ ale motor nebude mať dostatočné chladenie a ani mazanie a bude sa prehrievať.......keď sa motor prehreje tak sa sám zastaví......pridrie sa......keď sa vychladí bude sa dať naštartovať ale.......proces sa bude opakovať.....až kým ho nezničíš...... Ak to môžem v krátkosti zhrnúť tak.......dodrž potrebné.....alebo doteraz používané osvedčené palivo......teda aspoň výšku používaného Nitra...... |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
Takže my odporúčas ten Nitro 25% čo je na tej fotke tamten co mam je iba 16 percent |
didikk modelár Príspevkov: 175 Moje modely Poslať správu |
tak vyskusaj dat tam 25% a uvidis ako to pojde, ked sa to bude opakovat tak ten motor uz bude mat nieco odkrutene, tie motory nevrdrzia vecne |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
Vyskúšam teda a uvidím Teraz som skúšal štartovať a nič môže byť ešte že si nevie potiahnuť palivo musím fuknut do hadicky aby si trošku natiahol palivo |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
Rapikon už asi nezoženieš....ale Optimix 25% nitra sa dá bežne kúpiť.....používal by som ten 25%-ný........ Na výfuku by si mal mať tlakovaciu hadičku ktorá vedie do nádrže....skontroluj ju či je dosť utesnená.....a vyvýja dobrý tlak z výfuku v nádrži.....je to potrebné pre výtlak paliva z nádrže do karburátora.....bez toho ti to nepojde dobre..... |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
Áno viem tu som dal novú jak som robil generálku Ja keď fuknem do nej počujem jak vzduchu ide do nádrže Tam je tá blbá pištoľ ktorou sa nashavi ťa sviečka a potom sa štartuje |
didikk modelár Príspevkov: 175 Moje modely Poslať správu |
tu pistol myslis zhavitko? |
palci72 modelár Príspevkov: 1056 Moje modely Poslať správu |
hmmm ak máš tú tlakovaciu hadičku v poriadku tak.....poviem to takto....ja keď štartujem motor na lietadle tak na začiatku /ak som pred tým dlhšie nelietal/ jedným prstom pripchám dierku na výfuku a pár krát pretočím motor bez žhavítka......tlak ktorý sa vytvorí vo výfuku sa cez hadičku dostane do nádrže a natlačí palivo do karburátora....čiže mi zaplaví palivový systém........potom dám žhavítko a štartrom pretočím motor.......ak je karburátor dobre nastavený sviečka v poriadku tak by mal motor naskočiť...... |
bravaf modelár Príspevkov: 33 Moje modely Poslať správu |
No viskusam to .od toho čo som kúpil to auto ťa my vravel že keď je slabá batéria na tom pere čo sa shavi že môže byť problém so startovani a mám tam dobiatelnu batériu čo nevidrzi dlho |