autor | správa | |
BrAtKo modelár Príspevkov: 650 Moje modely Poslať správu |
Ahojte, pred vianocami som si kupil k Losine novy LiPo Nine Eagles NE-B922 (7.4v 250mAh). Nabijacku mam Equilibrium Mini. Baterku som nabil tzn. pouzival asi tak do 10 cyklov. Aj som nejazdil nejaky ten tyzden. Auticko vsak teraz vydrzi jazdit len cca 5 minut a musim nabijat. Samozrejme aj balancujem rozdiel v clankoch 0.02v. Myslite si ze mozem ist accu reklamovat ? Bola dosta draha 15€. Dik |
|
genius3258 modelár Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
koľko ti do nej nabíjačka nabije ? |
|
BrAtKo modelár Príspevkov: 650 Moje modely Poslať správu |
Nuz to uz zial neviem nevsimol som si natlacenu kapacitu. |
|
genius3258 modelár Príspevkov: 988 Moje modely Poslať správu |
napätie plne nabitej batérie 2s je 8,4v (4,2v) Článok tak neviem... ale ak ti do nej nabije plnú kapacitu (250mah) , problém nieje v batérii |
|
BrAtKo modelár Príspevkov: 650 Moje modely Poslať správu |
Jezis sorry som sa sekol, som si to pomylil s nimh som dnes nabijal obe. Opravil som to vid vyssie. |
|
IT modelár Príspevkov: 26 Moje modely Poslať správu |
Ahoj, dnes som bol lietať z Meskom a asi po 4 min mi vyplo motor práve v nízkom prelete a v zatáčke pri príprave na pristátie.Takže po núdzovom pristátí ( našťastie bez vážnejšíeho poškodenia) som hľadal príčinu a jediné na čo som prišiel je že Lipolka 3čl. je mierne nafúkla predpokladal som že motor odpojil regulátor (lietal som na plný)po premeraní som bol prekvapený že Akumulátor mal 3,81 na článok čo zďaleka nieje hodnota na odpojenie.Otázkou zostáva prečo sa baterka nafúkla a prečo regulátor odpojil motor keď bolo v batérii dostatok napätia?batéria má Rok a cca 50 cyklov |
|
wolfmann modelár Príspevkov: 6 Moje modely Poslať správu |
bateria moze mat napatie 3,8V ale ked ju zatazis rychlo klesne a regulator ju moze odpojit. pozri kolko donej vleze pri nabijani. |
|
coro modelár Príspevkov: 886 Moje modely Poslať správu |
Mal som lipolku čo bola 1000mAh 20C, pri vybíjaní 100mA dala 1040mAh do napätia 3,3V, a pritom pri pokuse lietať ale aj pri vybíjaní 1A na nabíjači, do 40-50 sekúnd vypla (nechal som to padnúť až na 2V na článku a padalo to ďalej bez zastavenia, proste nedala viac prúdu). Pri opakovanom spustení vybíjania, zas ťahala 40-50 sekúnd normálne.. a tak dokola, aj celú kapacitu. To bola ale "špecialita".. Proste ale lipolka môže len mať vysoký odpor a nedá prúd, pritom má normálne napätie bez záťaže aj kapacitu pri malom prúde. Len nedá dostatočný prúd. Druhá možnosť je že odišiel motor, a žerie 2x či 5x toľko čo by mal správne žrať. Vysoký odber preťaží baterku a klesne napätie, alebo regl vypne už kvoli prúdu.. Merať prúd aj napätie pri zaťažení (s motorom) je asi nutné.. |
|
Subie modelár Príspevkov: 7 Moje modely Poslať správu |
Autor: Subie
Správa zaslaná: 26. 7. 2012 o 14:36
... z vlastnej skusenosti viem,ze pokial nechas lipolku dlho vybitu (samozrejme nad hranicu 3V na clanok!!) (staci par dni,zavisi od baterky) jednoducho zmakne a aj ked ju nabijes na plno tak ti neda taky vykon a jej funkconst bude o dost skratena. Nestalo sa ti nieco take? Inac ta cena je pri lipolkach uplne v norme,co sa tyka reklamacii je to vsetko take diskutabilne .... (Sory za otvorenie starej temy) |