Používateľské meno

Heslo

RC PORTAL

Technické parametre
Výrobca:
Rozpätie: 2000 mm
Hmotnosť: 1000 g
Kategória: Lietadla - elektrické
Dĺžka: 1160 mm
Materiál: Polypropylen,EPO
Motor: NTM Prop Drive 28-36 1200KV / 530W
Popis

8.4.2016 som si zadovážil tohoto vetrona, zaujímavého svojím polypropylénovým trupom a letovými vlastnostami. Krídla a chvost sú z EPO.Je niečo medzi hotliner-om a kludným vetronom. Vie lietat veľmi svižne a zvláda miernu akrobaciu, no s klapkami je to stabilný vetron ktorý vie pekne dlho vydržať vo vzduchu.Kĺzavosť má naozaj úžasnú,prieraznosť vo vetre mizernú. Kupoval som ho vo verzii ARF, osadil som ho:
servá- TSS-10HM DS Micro Servo 2.2kg / 0.12sec / 10g
regulátor- HobbyKing 40A ESC w/UBEC 4A
motor- WAYPOINT W-E3014-16
batéria- Turnigy 2200mAh 3S 20C
TX- TGY-i6 AFHDS
RX- Turnigy iA6 Receiver 6CH 2.4G AFHDS 2A

Nebyť nehody kvoli strate signálu vytešoval by som sa s neho aj nadalej. Možno niekedy v budúnosti si ho zadovážim opať,lietalo sa s ním super. Za najvačsie mínus považujem uchytenie motora.

ID Modelu: AM7377 | Zobrazenia: 2736 | Pridané: 12. 9. 2016 o 20:41 | Autor: Rupeeert

Autor Správa
destelant
modelár

Príspevkov: 917

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 12. 9. 2016 o 20:53
Mal som tento vetron - na zaklade coho mu davas minus za uchytenie motora? Moj mal uchytenie vporiadku - ziadny problem s tym nebol. Inak lietalo sa s tym super, tak ako pises aj ty...
Podla mojich skusenosti vzhladom k profilu a celkovym vlastnostiam tohoto vetrona mal proti vetru prenikavost obvyklu na takyto typ vetrona. Neviem, co mas na mysli pod "prieraznostou" - ak prenikavost, tak podla mojich skusenosti ma primeranu prenikavost. Da sa s nim lietat aj za ostrejsieho vetra (nad 5m/s).
Ja som s nim bol velmi spokojny.
Inak skoda, ze si s nim takto skoncil, urcite by si s nim polietal este lepsie a asi by si ho aj spoznal lepsie...
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
Rupeeert
modelár

Príspevkov: 965

Moje modely
Poslať správu
Autor: Rupeeert Správa zaslaná: 12. 9. 2016 o 22:05
Na základe polypropylénového trupu ktorý nejde ničím lepiť riadne a je pružný, miesto pre uchytenie motora je slabé a rezonuje.Neviem aký motor ste tam mali namontovaný vy, no moj začal nepríjemne rezonovať, musel som prerábať ten predok no aj tak s tým boli problémy lebo sa tam začali tvoriť praskliny, onedlho by som to musel riešiť komplet prerábkou ako ostatný. Dočítal som sa to na každom fóre kde bolo toto lietadlo riešené-menšie a slabšie motory problémy nemali, no inak tie predky muselo veľa modelárov prerábať. Ospravedlnujem sa za zle použitý výraz, do leteckého modelárstva stále ešte len začínam prenikať... . Problém z vetrom som nemal, chodil som do vzduchu, keď ostatný povedali že kašlú na to že sa to neoplatí riskovať, chcel som s tým povedať že proti vetru zastal jak pribitý a hotovo. Z použitým motora nebol problém už vobec z ničím,moj bol riadne namotoravaný tak ako som chcel, a aj pri silnom vetre letel riadne rýchlo aj proti vetru. Ja som s ním bol takisto spokojný, no zamrzí keď musíte hneď do nového modelu špárať a prerábať dačo aby fungoval tak ako má, napr ako uchytenie smerovky a výškovky ktoré po pár hodinách popraskali(len zúžené EPO) a musel som ich prerobiť na pánty ak som nechcel riskovať že sa uvolnia za letu. Je to veľká škoda, a hlavne to človeka riadne vykolají keď to príde tak nečakane, a možete sa len pozerať ako pod motorom letí k zemi z riadnej výšky...
Bydlisko: Hlohovec ( 33 rokov )
VladoVrancik
modelár

Príspevkov: 1757

Moje modely
Poslať správu
Autor: VladoVrancik Správa zaslaná: 12. 9. 2016 o 22:40
Ten phoenix som po destelantovi(Alexovi) zdedil ja lietal fakt uzasne.Ja som ho od neho kupil z plastovym kuzelom ktory trosku hadzal tak som ho vymenil za hlinikovy a potom nastaly presne tie problemi ako pises mierne rezonacie a po nie celkom podarenych pristatiach ten hlinik narezal trup.S penikavostou proti vetru som bol celkom spokojny navyse sa mi ako z jedinym vetronom podarilo postavit ho do vetra a on stal na mieste.A poviem vam ze som s nim teda zvykol lietat v dost velkom a narazovom vetre a pohoda len pristatie bol adrenalin .
Bydlisko: Nove Zamky ( 53 rokov )
Cerbav
modelár

Príspevkov: 53

Moje modely
Poslať správu
Autor: Cerbav Správa zaslaná: 13. 9. 2016 o 07:04
Mam tento vetron 3r. Lepsi nepoznam.Max.spokojnost.Pristatia s klapkamy ,bez problemou.
Bydlisko: Levice ( 70 rokov )
destelant
modelár

Príspevkov: 917

Moje modely
Poslať správu
Autor: destelant Správa zaslaná: 13. 9. 2016 o 08:06
Ja som, ako uz Tomix pisal, nemal s nim problem. Musel som po prvej sezone vymenit motor lebo ten setovy mi "odisiel". Ale dal som tam vykonovo podobny a nebol s nicim problem. Ale je mozne, ze s vykonnejsim motorom by ten problem bol. Ale zas - je to vetron, takze ked motor vytiahne model hore, jeho vykon je dostacujuci. Ked chce niekto robit akrobaciu s vetronom, musi si taky vetron kupit a prislusne aj nadimenzovat motor a teda aj "nos" vetrona (tym mam na mysli aj vetracie otvory, aj pevnost motorovej prepazky). Ja som nepotreboval zvysit vykon - mne to vyhovovalo tak, ako to bolo.
Inak je to Cinsky model - tam je vzdy riziko, ze je nieco "nedorobene", takze je treba s tym ratat. Ked chces mat spolahlivy model uz od kupy, treba sa orientovat na tradicnych vyrobcov (ale tam je zas cena o niecom inom). A potom ani tam nemas zaruku, ze model ti bude sluzit k plnej spokojnosti...
Bydlisko: Hurbanovo ( 58 rokov )
Rupeeert
modelár

Príspevkov: 965

Moje modely
Poslať správu
Autor: Rupeeert Správa zaslaná: 13. 9. 2016 o 12:27
Tak tak a prestante ho už ospevovať lebo prichádza na mňa nostalgia a budem musieť začať šporiť na druhý
Bydlisko: Hlohovec ( 33 rokov )
  • Pridať komentár
Pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť.
Úvodná stránka
  • 886 ľudí online za poslednych 5 minút.
Fórum
  • 1 príspevkov za posledných 24 hodín.
Album modelov
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Galérie
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Články
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.
Bazár
  • 2 inzerátov za posledných 24 hodín.
Podujatia
  • 0 príspevkov za posledných 24 hodín.

Online za posledných 5 minút: